Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 593 708,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 968,54 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Козелецької селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 41777072 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Цапенко Ірина |
| Телефон: | 380976985550 |
| E-mail: | i.tsapenko0711@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 17000, Україна, Чернігівська область,Чернігівський район, селище Козелець, вулиця Соборності, будинок 27 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) На вимогу замовника учасник повинен надати завірені належним чином копії документів, що підтверджують наявність обладнання, будівельно-монтажних машин та механізмів (право власності або право користування/оренди, оборотно-сальдову відомість, видаткові накладні, тощо), що зазначені в довідці. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав документи, що підтверджують право власності на підіймач вантажопасажирський, підіймач щогловий будівельний та документів, що підтверджують надання послуг навантажувача одноковшевого, що зазначені у довідці. 2) На вимогу замовника надати підтверджуючі документи на ціни матеріальних ресурсів, які учасник використовуватиме для надання послуг, а саме: комерційні пропозиції постачальників, які повинні бути видані не раніше ніж за один місяць до дати подання заявки на участь у відкритих торгах, Учасник у складі своєї пропозиції надав комерційну пропозицію ФОП Баклана Олександра Сергійовича, в якій не вказана дата документа. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно п.2.1.1 додатку 6 до тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати завірені належним чином копії документів, що підтверджують наявність обладнання, будівельно-монтажних машин та механізмів (право власності або право користування/оренди, оборотно-сальдову відомість, видаткові накладні, тощо), що зазначені в довідці. 2) Вимога встановлена у п.2.1.2 додатку 6 до тендерної документації: на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати Інформацію про ціни на матеріальні ресурси згідно форми, що встановлена таблицею 2, а також підтверджуючі документи на ціни матеріалів. Ціни можуть підтверджуватись такими документами, як: - Комерційні пропозиції постачальників. Пропозиції повинні бути видані не раніше ніж за один місяць до дати подання заявки на участь у відкритих торгах та відповідали специфікаціям, зазначеним у вимогах до предмета закупівлі. Пропозиції повинні бути отримані від незалежних один від одного постачальників. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) надати копії документів, що підтверджують право власності на підіймач вантажопасажирський, підіймач щогловий будівельний та документів, що підтверджують надання послуг навантажувача одноковшевого, що зазначені в довідці. 2) надати комерційну пропозицію постачальників із зазначенням дати документа.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.