Період оскарження умов закупівлі - по 07-04-2025, 00:00
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком: 1) документів про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами; 2) документального підтвердження відсутності у санкційному списку Європейського Союзу, яке надається шляхом формування .pdf файлу на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main, складене англійською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 031 401 566 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 157 007,83 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 5 157 007 UAH |
| Замовник: | Державне некомерційне підприємство "Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України" |
| ЄДРПОУ: | 22863747 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА |
| Телефон: | +380442543212 |
| E-mail: | turubarova@endocenter.com.ua |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, м. Київ,Київ, Кловський узвіз, 13А |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Місцезнаходження: | 1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
| Сайт: | https://european-union.europa.eu |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Код за XM-DAC: | 55000 |
| Контактна особа: | Рада Європейського Союзу |
| Контактний e-mail: | press.centre@consilium.europa.eu |
| Факс: | +3222816111 |
| Телефон: | +3222816111 |
17 |
Відповідно до рішення Уповноваженої особи від 03.07.2025 прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КОНСАЛТИНГ-БУД», поданої на участь у відкритих торгах на закупівлю «Капітальний ремонт частини приміщень Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (1 – 5 поверхи) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-014106- a). Причина: необхідність перевірки достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів.
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Відповідно до рішення Уповноваженої особи від 15.05.2025 прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУДІНЖИНІРІНГ», поданої на участь у відкритих торгах на закупівлю «Капітальний ремонт частини приміщень Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (1 – 5 поверхи) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-014106-a). Причина: необхідність перевірки достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів.
Відповідно до рішення Уповноваженої особи від 17.04.2025 прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ЗАХІД», поданої на участь у відкритих торгах на закупівлю «Капітальний ремонт частини приміщень Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (1 – 5 поверхи) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-19-014106-a). Причина: необхідність перевірки достовірності наданої у складі тендерної пропозиції інформації та документів.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.5 Додатку 13 Тендерної документації у складі тендерної пропози-ції відсутній опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовір-ність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 1.2. У порушення вимог п.5 Додатку 13 Тендерної документації у складі тендерної пропози-ції відсутня довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб). 1.3. У порушення вимог п.6 Додатку 13 Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції проект договору не відповідає за пунктами 3.11.2, 4.4, 4.6, 5.3.12, включаючи пп.5.3.12.1, 5.3.12.2, 13.10 проекту договору згідно Додатку 5 до Тендерної документації. 1.4. У порушення вимог п.3.1 Додатку 12 тендерної документації, пп.3.1 п.17 Додатку 13 Те-ндерної документації надана у складі тендерної пропозиції довідка: - не містить назва учасника українською мовою і транслітерацією; - по батькові кінцевого бенефеціарного власника українською мовою і транслітерацією вка-зано невірно. 1.5. У порушення вимог п.2 Розділу 3 Тендерної документації наданий у складі тендерної пропозиції ЗАЯВА-ДОГОВІР на приєднання № Г/2025/993-01 до Публічної пропозиції на укладання Договору про надання банківських гарантій АТ «КРИСТАЛБАНК» (про надання гарантії) від «02» квітня 2025 року, зі змінами від «04» квітня 2025 року, зі змінами, не міс-тить кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала вказаний заяву-договір, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. 1.6. У порушення вимог пп.1.1, 1.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.1.1, 1.2 п.2 Додатку 13 Тендерної документації, Додатку 7 Тендерної документації надана у складі тендерної про-позиції Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використову-вати для виконання робіт не містить інформацію в стовпчику «Назва/найменування облад-нання, будівельних машин та механізмів, виробничих потужностей згідно Тендерної докуме-нтації» щодо позиції «2. Автокран вантажопідйомністю від 16 т – не менше 1 од.». 1.7. У порушення вимог п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, пп.2.1 п.2 Додатку 13 Тен-дерної документації, Додатку 8 Тендерної документації надана у складі тендерної пропози-ції Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8 за штатними працівниками не містить інформацію щодо номеру та дати документу/наказу про зарахування в штат. 1.8. У порушення вимог п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, пп.2.1 п.2 Додатку 13 Тен-дерної документації, Додатку 8 Тендерної документації надана у складі тендерної пропози-ції Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР містить недостовірну інфо-рмацію щодо посади ІТР, інформація про якого вказана у п.6 Довідки, а саме: в довідці - ін-женер-кошторисник, в наказі про призначення - інженер з проектно-кошторисної роботи. 1.9. У порушення вимог п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації, пп.3.1 п.2 Додатку 13 Тен-дерної документації, Додатку 6 Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно на-даних у складі тендерної документації документів містять недостовірну інформацію щодо вартості виконаного аналогічного договору. 1.10. У порушення вимог пп.3.1, 3.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.3.1, 3.2 п.2 Додат-ку 13 Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3) не підтверджують виконання наданого аналогічного договору. Так, відповідно до даних Відомостей про вико-нання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі та наданого договору предме-том закупівлі є «Реконструкція Теребовлянського дитячого ясла-садочку «Сонечко» загаль-ного розвитку з впровадженням енергозберігаючих заходів (добудова спортивного залу, замі-на покрівлі, заміна віконних та дверних блоків, утеплення фасадів) по вул. Паращука, 16 в м. Теребовля Тернопільської області (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)». Згідно актів виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдок про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3) предметом договору є «Реконструкція Теребовлянського дитячого ясла-садочку «Сонечко» загального розвитку з впровадженням енергозберігаючих заходів (добу-дова спортивного залу, заміна покрівлі, заміна віконних та дверних блоків, утеплення фаса-дів) по вул. Паращука, 16 в м. Теребовля Тернопільської області. КОРИГУВАННЯ (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи)», що вказує на наявність 2-х різних об’єктів будівництва. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. П.5 Додатку 13 Тендерної документації (витяг): «5) копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на ста-туті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішен-ня загальних зборів учасників;». 2.2. П.5 Додатку 13 Тендерної документації (витяг): «5) копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: - довідка у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права упо-вноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасників-юридичних осіб);». 2.3. П.6 Додатку 13 Тендерної документації: «6) проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника (виключення можуть складати додатки до договору), підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника;». 2.4. П.3.1 Додатку 12 тендерної документації, пп.3.1 п.17 Додатку 13 Тендерної документа-ції: «3.1. У складі тендерної пропозиції учасник надає довідку у довільній формі, яка повинна містити інформацію щодо учасника процедури закупівлі про: - найменування та ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для учасника - юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для учасника - фізичної особи, у т.ч. фізичної особи-підприємця) українською мовою і транслітерацією; - прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) та дату народження кінцевого бенефіціарного власника, його члена або учасника (акціонера) юридичної особи - учасника процедури заку-півлі українською мовою і транслітерацією.». 2.5. П.2 Розділу 3 Тендерної документації (витяг): «Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної докуме-нтації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та документи, що нада-ються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта.». 2.6.1. Пп.1.1, 1.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.1.1, 1.2 п.2 Додатку 13 Тендерної до-кументації: «1.1. Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі. 1.2. Для виконання робіт повинна бути документально підтверджена наявність наступного обладнання/устаткування/машин/механізмів (далі – обладнання): 1. Автокран вантажопідйомністю від 10 т – не менше 1 од. 2. Автокран вантажопідйомністю від 25 т – не менше 1 од. 3. Кран баштовий вантажопідйомністю від 8 т - не менше 1 од. 4. Самоскид вантажопідйомністю від 7 т - не менше 1 од.» 2.6.2. Додаток 7 Тендерної документації (витяг): «Назва/найменування обладнання, будівельних машин та механізмів, виробничих потужнос-тей згідно Тендерної документації». 2.7. П.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, пп.2.1 п.2 Додатку 13 Тендерної документації (витяг): «2.1. Довідка про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.». 2.8. Додаток 8 Тендерної документації (витяг): «У разі, якщо до виконання робіт будуть залучені керівники або ІТР на підставі догово-ру/контракту/угоди, надати інформацію щодо таких договорів/контрактів/угод із зазначенням номер та дати укладення. Якщо співробітник є штатним, то в даній графі потрібно зазначити номер та дату наказу/документу про зарахування в штат.». 2.9. Додаток 8 Тендерної документації (витяг): «Посада». 2.10. П.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, пп.2.1 п.2 Додатку 13 Тендерної документації (витяг): «Для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних праців-ників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів (інші документи про освіту) та документи, що підтверджують перебування інжене-рно-технічних працівників, перерахованих в довідці, у штаті учасника (копії трудової книж-ки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або ін-ші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).». 2.11. Пп.3.1, 3.2 Додатку 2 Тендерної документації, пп.3.1, 3.2 п.2 Додатку 13 Тендерної до-кументації: «3.1. Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єктів будівництва. 3.2. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, підготовленій згідно з Додатком 6 тендерної документації, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, змінами та невід’ємними части-нами до договору; - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (фо-рми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати опис, де за-значено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень* щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції (для учасни-ків-юридичних осіб). 3.3. По п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати проект дого-вору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника (виключення можуть складати додатки до договору), підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. 3.4. По п.1.4 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати довідку, яка повинна також містити інформацію щодо: - назви учасника українською мовою і транслітерацією; - вірні дані по батькові кінцевого бенефеціарного власника українською мовою і трансліте-рацією. 3.5. По п.1.5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати ЗАЯВУ-ДОГОВІР на приєднання № Г/2025/993-01 до Публічної пропозиції на укладання Договору про надання банківських гарантій АТ «КРИСТАЛБАНК» (про надання гарантії) від «02» кві-тня 2025 року, зі змінами від «04» квітня 2025 року, зі змінами, яка повинна містити кваліфі-кований електронний підпис особи, яка підписала вказаний заяву-договір, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. 3.6. По п.1.6 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Довідку про обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, яка повинна містити інформацію в стовпчику «Назва/найменування обладнання, будівельних машин та механіз-мів, виробничих потужностей згідно Тендерної документації» щодо позиції «2. Автокран вантажопідйомністю від 16 т – не менше 1 од.». 3.7. По п.1.7 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Довідку про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8, яка за штатними працівниками повинна містити інформацію щодо номеру та дати документу/наказу про за-рахування в штат. 3.8. По п.1.8 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Довідку про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 8, яка повинна міс-тити достовірну інформацію щодо посади ІТР, інформація про якого вказана у п.6 Довідки. 3.9. По п.1.9 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі, які згідно наданих у складі тендерної документації документів повинні містити достовірну інформацію щодо вартості виконаного аналогічного договору. 3.10. По п.1.10 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати аналогіч-ний договір, предмет закупівлі якого буде узгоджуватися з наданими актами виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдок про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3) щодо предмету закупі-влі, або акти виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдки про вapтicть виконаних робiт (фор-ми КБ-3), які будуть підтверджувати виконання аналогічного договору за предметом закупі-влі, вказаним у договорі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.