Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2025, 00:00
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 4 до ТД).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 942 991,63 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 429,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 58 200 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Шаповал Юрій Михайлович |
| Телефон: | 380503833050 |
| E-mail: | Yurii.Shapoval@Ukrnafta.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
5 |
З метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні невідповідності . 1. Відповідно до п.1.1 Додатку 2 до ТД, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинні бути надані: 1.1.1 Копія договору/-ів*, аналогічного/-них** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номера закупівлі, за якою укладено та оприлюднено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним договором слід розуміти договір предметом якого є та/або у складі якого надавались послуги/виконувались роботи: нове будівництво та/або реконструкція та/або капітальний ремонт та/або ремонт покрівлі 1.1.2. Копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - або акти приймання-передачі наданих послуг/або акти виконаних робіт - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який за своїм змістом має підтвердження про повне виконання робіт та зобов’язань по договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.1.1 та п.1.1.2 без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця та/або за наявності різниці у вартісних показниках, учасник обов’язково надає скан-копії відгуку від контрагента за аналогічним договором, який за своїм змістом має підтвердження про повне виконання робіт та зобов’язань по договору. У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1. цього Додатку 2 до ТД, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначений в п.1.1.1. цього Додатку 2 до ТД. В складі ТП Учасником надано два договори, при цьому по договору з ПрАТ «Дніпропетровський трубний завод» №23362 від 03.11.2023 р. не надано документи, що підтверджують його повне виконання. Таким чином Учасником не підтверджено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів відповідно до умов ТД. 2. Відповідно до п.1.2 Додатку 2 до ТД, на підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повинно бути надано: 1.2.1. Довідка, що містить інформацію, про працівників Учасника які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід, та будуть залучені для надання послуг у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. Мінімальні вимоги, щодо наявності працівників необхідних для надання послуг відповідно до предмету закупівлі: - Виконроб та/або майстра – не менше 1особи; - Покрівельник розрядом не нижче 4-го –1 особи. № з/п ПІБ Кваліфікація (спеціальність)/ кваліфікація, розряд Інформація про здобуту особою профільну освіту *(за необхідності) Посада* Вид трудових відносин 1 * назви посад, кваліфікаційних звань тощо, можуть відрізнятись від тих, що зазначені в п.1.2.1, якщо такий працівник має рівень відповідних знань та вмінь, що підтверджується досвідом роботи за відповідним напрямком для надання послуг відповідно до вимог Додатку 1 до цієї ТД та планується бути задіяним Учасником для виконання договору. 1.2.2. Копії документів, які підтверджують кваліфікацію працівників , що зазначена у довідці згідно підпункту 1.2.1. цього додатку до ТД. Такими документами є: документи (дипломи) про набуття певної спеціальності/професії та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/ або/посвідчення, або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків, та/або тощо. 1.2.3. Копії документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником. Такими документами є: трудові книжки працівників Учасника (всі сторінки, що містять записи) або витяг з електронної трудової книжки (ЕТК) працівників, або накази про прийняття на роботу та/або про призначення, (переведення) на посаду, або повідомлення про прийняття на роботу працівників Учасника, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення контракту, або цивільно-правовий договір, або інші документи. Учасник для підтвердження своєї відповідності цьому критерію може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасником надано наступні документи та інформацію: - довідку про наявність працівників. Які мають необхідні знання та досвід від 02.04.2025 р. №020425-2; - накази на працівників; - документи, що підтверджують кваліфікацію. Разом з тим, аналіз зазначених документів дає можливість встановити наступні невідповідності: - в наказі про прийняття на роботу та в довідці зазначено про наявність монтажника-будівельника/покрівельника Занудинова В.В., в той же час в посвідченні №2055 зазначено прізвище Занудінов, що йде в розріз з іншими документами; - на працівників Занудинова В.В., Дроботенко К.А. та Козаченко Г.М. надано накази про прийняття на посаду монтажника будівельника але не надано документи, що підтверджують виконання ними обов’язків покрівельника; - не надано документів/інформації про наявність покрівельника розрядом не нижче 4-го; - на працівників, зазначених в довідці від 02.04.2025 р. №020425-2, під номерами 1-3, 5-8, 12-18 не надано документів, які підтверджують кваліфікацію працівників, що має бути зазначена у довідці згідно підпункту 1.2.1. цього додатку до ТД. Такими документами є: документи (дипломи) про набуття певної спеціальності/професії та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/ або/посвідчення, або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків, та/або тощо, при цьому в довідці зазначено спеціальність, яка не є підтвердженою. 3. Відповідно до пп.3.2.1. учасник повинен надати довідку з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складену в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД. Учасником надано відомості про учасника процедури закупівлі вих. №020425-5 від 02.04.2025 р., яка не містить інформацію про місцезнаходження Учасника в частині: (підконтрольна/не підконтрольна) державним органам влади України та (входить/не входить) до фактично тимчасово окупованої території України. Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання нових документів чи виправленням: аналогічний(ні) договір/договори в повному обсязі та підтверджуючі виконання документи передбачені п.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації; правильну інформацію в частині монтажника-будівельника/покрівельника Занудинова/Занудінова В.В.; на працівників Занудинова В.В., Дроботенко К.А. та Козаченко Г.М. документи, що підтверджують виконання ними обов’язків покрівельника; документи/інформацію про наявність покрівельника розрядом не нижче 4-го; на працівників, зазначених в довідці від 02.04.2025 р. №020425-2, під номерами 1-3, 5-8, 12-18 надати документи, які підтверджують кваліфікацію працівників, що має бути зазначена у довідці згідно підпункту 1.2.1. цього додатку до ТД. Такими документами є: документи (дипломи) про набуття певної спеціальності/професії та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/ або/посвідчення, або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків, та/або тощо; довідку з відомостями про Учасника процедури, яка містить інформацію передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД.
З метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.