Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 791 950 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 27 919,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 13 959,75 UAH |
| Замовник: | Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44153671 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Приндюк Лариса Миколаївна |
| Телефон: | +380456853605 |
| E-mail: | 1020vkb@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 09001, Україна, Київська область,Сквира, вул. Болсуновського Карла, 28, Київська облась |
8 |
Згідно частини 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Враховуючи роз’яснення Мінекономіки щодо перенесення строків, у разі якщо кінцевий строк припадає на вихідний день – користуватись нормами частини 5 статті 254 Цивільного кодексу України, який визначає, що у разі якщо останній день строку припадає на вихідний, святковий або інший неробочий день, що визначений відповідно до закону у місці вчинення певної дії, днем закінчення строку є ПЕРШИЙ ЗА НИМ РОБОЧИЙ ДЕНЬ. Посилання на офіційне роз’яснення Мінекономіки: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=1c50d66b-a34f-4b83-8ae3-e1fdea208d80&lang=uk-UA Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «АК-ІНВЕСТБУД» #42285519 (далі - Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Весняна в с. Горобіївка Білоцерківського району Київської області» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-18-014579-a) (Код ДК 021:2015- 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв»язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг;вирівнювання поверхонь) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Учасником надано Довідку, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, за вих. № 133-тс від 28.03.2025, оборотно-сальдової відомості та інвентарні картки, де не вірно зазначено найменування, або тип обладнання, а саме: - «міні-навантажувач BOBCAT S650» відповідно сканованої копії оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; - «молоток відбійний» відповідно оборотно-сальдової відомості по рахунку 1121 за 20.03.2025 року та інвентарної картки № 109 обліку об»єкта малоцінних необоротних матеріальних активів; - «молоток відбійний пневматичний МО-2 ТЗК» відповідно оборотно-сальдової відомості по рахунку 104 за 20.03.2025 року та інвентарної картки № 10 обліку об»єкта основних засобів; - «розпилювач бітумної емульсії (гудронатор) BS-500» відповідно інвентарної картки № 3 обліку об»єкта основних засобів, що підтвержується Договором купівлі-продажу майна № 2 від 02 серпня 2018 року; 2. Учасником в складі пропозиції надано банківську гарантію №370/2025/ВОД-МСБ-Г від «28» березня 2025 року видану АБ «УКГАЗБАНК», де міститься посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір , згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції, а саме: - Відомість про договір, відповідно до якого видається гарантія банком: Договір про надання ГАРАНТІЙНОЇ ОПЕРАЦІЇ №370/2025/ВОД-МСБ-Г від «28» березня 2025 року. Згідно частини 40 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити оновлені, виправлені документи та нові документи протягом 24 годин, що зазначені нижче: 1. Надати оновлену Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт з вірно зазначеним найменуванням, або тип обладнання, та оборотно-сальдову відомість по рахунку 104 за 20.03.2025 року, а саме: - «міні-навантажувач BOBCAT S650» відповідно сканованої копії оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу; - «молоток відбійний» відповідно оборотно-сальдової відомості по рахунку 1121 за 20.03.2025 року та інвентарної картки № 109 обліку об»єкта малоцінних необоротних матеріальних активів; - «молоток відбійний пневматичний МО-2 ТЗК» відповідно оборотно-сальдової відомості по рахунку 104 за 20.03.2025 року та інвентарної картки № 10 обліку об»єкта основних засобів; - «розпилювач бітумної емульсії (гудронатор) BS-500» відповідно інвентарної картки № 3 обліку об»єкта основних засобів, що підтвержується Договором купівлі-продажу майна № 2 від 02 серпня 2018 року; 2. Учаснику надати укладений між учасником та Банком-гарантом договір , згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції, а саме: - «Відомість про договір, відповідно до якого видається гарантія банком: Договір про надання ГАРАНТІЙНОЇ ОПЕРАЦІЇ №370/2025/ВОД-МСБ-Г від «28» березня 2025 року.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.