Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 340 358,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 701,79 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОЛОМИЙСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ІМЕНІ СЕРГІЯ ЛИСЕНКА КОЛОМИЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 20561019 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Буджак |
| Телефон: | +380958310778 |
| E-mail: | olenabudzak@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 78200, Україна, Івано-Франківська область,м. Коломия, вул. М.Заньковецької, 11 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно підпункту 3 пункту 9.2 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: «3) На підтвердження інформації, зазначеної у довідці в довільній формі, учасники надають Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (виданий в поточному році).» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: - ВИПИСКУ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (видану19.03.2024). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію та документи, а саме: - На підтвердження інформації, зазначеної у довідці в довільній формі, учасники надають Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (виданий в поточному році).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.