Закупівлю оголошено - 18-03-2025, 16:58. Дата останніх змін - 15-05-2025, 16:00

«Реконструкція вул. Пластової (від вул. Бескидської до земельної ділянки з кадастровим номером 4623683800:03:000:0067)» у м. Львові

«Реконструкція вул. Пластової (від вул. Бескидської до земельної ділянки з кадастровим номером 4623683800:03:000:0067)» у м. Львові... Державна закупівля - UA-2025-03-18-013213-a «Реконструкція вул. Пластової (від вул. Бескидської до земельної ділянки з кадастровим номером 4623683800:03:000:0067)» у м. Львові від замовника Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" від 3/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-18-013213-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-18-016079-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-03-2025, 16:58
по 30-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-03-2025, 16:58
по 02-04-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
86387371
86 387 371 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:863 873,71 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:431 930 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор"
ЄДРПОУ:05523814 Досьє YouControl
Контактна особа:Яремчук Віталій
Телефон:380931810592
E-mail:lvivavtodorzakupky@gmail.com
Місцезнаходження:
79035, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7
7



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Реконструкція вул. Пластової ...
86 387 371 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

«Реконструкція вул. Пластової (від вул. Бескидської до земельної ділянки з кадастровим номером 4623683800:03:000:0067)» у м. Львові

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 30-06-2026
45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 02-04-2025 по 01-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Тишкун Наталія Валеріївна
Остаточна пропозиція:
77 809 310 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
30-04-2025, 15:58
Період подачі оскарження:
по 06-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 08-04-25, 12:49:40
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

З метою детального вивчення тендерної пропозиції учасника

Кінцева дата розгляду пропозиції: 01-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-04-25, 18:41:58
24

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» поданій щодо закупівлі: «Реконструкція вул. Пластової (від вул. Бескидської до земельної ділянки з кадастровим номером 4623683800:03:000:0067)» у м. Львові (ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до тендерної документації: 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами: 1.1 Довідкою, за підписом керівника учасника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з печаткою (за наявності), про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та її документальним підтвердженням, згідно наведеної нижче форми. В учасника, для виконання робіт, обов’язково має бути наявне (згідно проекту) наступне обладнання в кількості не менше зазначених нижче одиниць (інформація про таке обладнання має бути зазначена в таблиці довідки згідно пункту 1.1 цього додатку). 1.2 Для документального підтвердження інформації, що зазначається учасником у Довідці, згідно п. 1.1 цього додатку, учаснику необхідно надати: 1.2.1 Якщо обладнання, яке учасник вказує в таблиці, власне, учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, дорожніх машин, механізмів, тощо. Якщо транспортні засоби, дорожні машини, механізми тощо не підлягають державній реєстрації – надається інший документ, що підтверджує право власності (обліку). 1.2.2 Якщо обладнання, яке учасник вказує в таблиці, не є його власним, а залучене, то учасник надає: - сканкопії відповідних договорів (оренда, лізинг, надання послуг, тощо) з усіма додатками, зазначеними в таких договорах та додатковими угодами/договорами, за наявності таких. Ці договори повинні бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання договору про закупівлю (який укладеться в результаті цієї закупівлі), або мають містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю); - сканкопію листа-підтвердження відповідно орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його обладнання для виконання робіт учасником за предметом цієї закупівлі на весь строк виконання робіт відповідно до умов цієї тендерної документації. У такому листі-підтвердженні обов’язково має бути зазначено номер цієї закупівлі, найменування замовника – ЛКП «Львівавтодор», найменування відповідного учасника. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за вих. № 5/4/т від 01.04.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. В п. 2 довідки учасником зазначено автомобілі-самоскиди MAN TGS 41.400 в кількості 2 одиниць, при цьому учасником надано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу лише на один MAN TGS 41.400. 2) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до тендерної документації: 2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою, за підписом керівника учасника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з печаткою (за наявності), про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації (у тому числі працюючих за цивільно-правовими договорами, або працівників субпідрядників /співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт), які мають необхідні знання та досвід, та її документальним підтвердженням, згідно наведеної нижче форми: Примітка: обов’язковим є наявність: - головного інженера; - виконроба (-ів); - інженера з охорони праці. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії відповідних чинних посвідчень з перевірки знань з охорони праці та протоколи або витяг(и) з протоколу(ів) комісії(й) з перевірки знань з охорони праці. 2.1.1. Для документального підтвердження інформації, що зазначається учасником у Довідці, згідно п. 2.1. цього додатку, учаснику необхідно надати: - сканкопію затвердженого штатного розпису підприємства/витягу з нього; - у разі зазначення у Довідці, згідно п. 2.1. цього додатку, відомостей про працівників субпідрядників/співвиконавців, гарантійний лист (листи) від субпідрядників/співвиконавців про виконання відповідних робіт із зазначенням кількості і посад залучених працівників, у разі укладення з учасником договору на виконання робіт в межах предмету цієї закупівлі; - у разі зазначення у Довідці, згідно п. 2.1. цього додатку, працівників згідно цивільно-правового договору (-ів), сканкопію (-ї) такого (таких) цивільно-правового (-их) договору (-ів); - сканкопії документів, що підтверджують кваліфікацію професійну та/або освітню (щодо всіх працівників зазначених учасником в Довідці, згідно п. 2.1 цього додатку). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вих. № 5/5/т від 01.04.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. В п. 8 Довідки по працівнику Роман Зіновій Чеславович зазначено «Середня професійно-технічна освіта. Олеське СПТУ-79, тракторист-машиніст широкого профілю, слюсар 3 розряду, водій категорія «с», при цьому в дипломі А № 160678 зазначено «тракторист-машиніст 3 кл. слюсар 3 розряду, водій категорії «с». 2. В п. 12 Довідки по працівнику Отрошко Олексій Юрійович зазначено «Учнівський аграрно-будівельний ліцей», при цьому в дипломі К20 № 038532 зазначено «Угнівський аграрно-будівельний ліцей». 3. В п. 13 Довідки по працівнику Отрошко Сергій Юрійович зазначено «Учнівський аграрно-будівельний ліцей», при цьому в дипломі К17 № 113820 зазначено «Угнівський аграрно-будівельний ліцей». 3) Згідно додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до тендерної документації: 3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами: 3.1. Довідкою за підписом керівника учасника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції та з печаткою (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням, згідно наведеної нижче форми. Аналогічним вважається договір із нового будівництва та/або капітального ремонту та/або реконструкції об’єктів вуличної-дорожньої мережі (категорія складності СС2), який виконувався у період 2018-2024 років, який серед іншого включає також виконання наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), які також потрібно подати в складі тендерної пропозиції (Акти повинні бути підписані замовником). 3.2 Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та додатковими угодами/договорами за наявності таких) (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 3.1. цього додатку); - скан-копiєю (-ми) листа (-ів) відгука (-ів) контрагента (-ів) (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 3.1. цього додатку), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер; посилання на номер, дату та предмет укладеного договору; а також iнформацiю про добросовісне виконання робіт, відсутність претензій до повноти та якості виконання договору; - сканкопія підписаної Замовником лише останньої Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 3.1 цього додатку), чим підтверджується сума виконання договору (-ів), що вказана (-і) Учасником в Довідці згідно п. 3.1 цього додатку. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про наявність виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі за вих. № 5/6/т від 01.04.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. По п. 1 Довідки: 1.1. Учасникон не надано копії додаткових договорів № 5,6,9 до договору від 03.09.2020 № 03/09/2020-3. 1.2. Не вірно зазначено телефон замовника, а саме зазначено «тел. (032) 270-41-77», а потрібно «(032) 270-41-66». 1.3. Учасником в довідці зазначено «земляні роботи (розробка ґрунту) – 21 603,2 м3», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 03.09.2020 № 03/09/2020-3 «земляні роботи (розробка ґрунту) – 26 706,2 м3». 1.4. Учасником в довідці зазначено «улаштування круглих збірних залізобетонних каналізаційних колодязів Ø1м і більше – 50 шт.», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 03.09.2020 № 03/09/2020-3 «улаштування круглих збірних залізобетонних каналізаційних колодязів Ø1м і більше – 45 шт.». 1.5. Учасником в довідці зазначено «улаштування дощоприймальних колодязів зі збірного залізобетону Ø1м – 50 шт.», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 03.09.2020 № 03/09/2020-3 «улаштування дощоприймальних колодязів зі збірного залізобетону Ø1м – 46 шт.». 1.6. Учасником в довідці зазначено «укладання трубопроводів із поліетиленових труб Ø300мм і більше – 622 м.», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 03.09.2020 № 03/09/2020-3 «укладання трубопроводів із поліетиленових труб Ø300мм і більше – 1 388 м.». 2. По п. 2 Довідки: 2.1. Не вірно зазначено телефон замовника, а саме зазначено «тел. (032) 270-41-77», а потрібно «(032) 270-41-66». 2.2. Учасником в довідці зазначено терміни виконання робіт «Квітень 2021 – Березень 2024», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 02.09.2023 № 1507/1 «Квітень 2021 – Лютий 2025». 2.3. Учасником в довідці зазначено % виконання робіт «88,13%», а має бути «95,17%». 2.4. Учасником в довідці зазначено «влаштування основи із щебеневої суміші – 230 м2», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 02.09.2023 № 1507/1 «влаштування основи із щебеневої суміші –1 474 м2». 2.5. Учасником в довідці зазначено «укладання трубопроводів із поліетиленових труб Ø300мм і більше – 559,9 м.», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 02.09.2023 № 1507/1 «укладання трубопроводів із поліетиленових труб Ø300мм і більше – 676,4 м.». 2.6. Учасником в довідці зазначено «нанесення горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком – 1 496 м.», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 02.09.2023 № 1507/1 «нанесення горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком – 1 496,25 м.». 3. По п. 3 Довідки: 3.1. Учасникон не надано копію додаткового договору № 3 до договору від 12.12.2019 № 12/12/2019. 3.2. Не вірно зазначено телефон замовника, а саме зазначено «тел. (032) 270-41-77», а потрібно «(032) 270-41-66». 3.3. Учасником в довідці зазначено «влаштування вирівнюючих шарів основи з піску – 1 876,8 м3», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 12.12.2019 № 12/12/2019 «влаштування вирівнюючих шарів основи з піску – 1 805,7 м3». 4. По п. 3 Довідки: 4.1. Учасникон не надано копії додаткових договорів № 2,5,6,7,8,9,14 до договору від 13.04.2021 № 13/04/2021-1. 4.2. Не вірно зазначено телефон замовника, а саме зазначено «тел. (032) 270-41-77», а потрібно «(032) 270-41-66». 4.3. Учасником в довідці зазначено «прокладання трубоводопроводів із поліетиленових труб Ø250мм і більше – 1 675,8 м», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2021 № 13/04/2021-1 «прокладання трубоводопроводів із поліетиленових труб Ø250мм і більше – 1 692,8 м». 4.4. Учасником в довідці зазначено «укладання трубопроводів із поліетиленових труб Ø300мм і більше – 1 444,5 м», а згідно актів приймання виконаних будівельних робіт по договору від 13.04.2021 № 13/04/2021-1 «укладання трубопроводів із поліетиленових труб Ø300мм і більше – 1 519 м». 4) Згідно додатку № 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: 1. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - протокол зборів засновників/виписка з протоколу зборів засновників з рішенням про призначення керівника (для учасників - юридичних осіб). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник не надав Протокол загальних зборів учасників ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» від 22.05.2023 № 34, щодо призначення генерального директора Берегового Петра Івановича та директора Їлдиза Бірола. 5) Згідно додатку № 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: 1. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - наказ про призначення керівника (для учасників - юридичних осіб). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник не надав наказ про призначення генерального директора Берегового Петра Івановича. 6) Згідно додатку № 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: 3. Довідка, складена згідно запропонованої форми, яка містить відомості про учасника. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку, що містить відомості про учасника за вих. № 5/12/т від 01.04.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. Форма довідки не відповідає формі, що вимагалась Замовником. 2. Учасник зазначив номер свідоцтва 200101153, проте надав копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, де зазначено 1928104500016. 3. В рядку «Наявний (і) КВЕД (всі) із зазначенням виду економічної діяльності» учасником зазначено: 42.11 будівництво доріг і автострад, при цьому в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань зазначено: 42.11, 08.11, 08.12, 23.61, 23.63, 23.99, 77.32, 46.73, 71.12, 74.90, 77.12, 37.00, 41.20, 42.12, 42.13. 7) Згідно додатку № 5 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації: 6. Інформація щодо згоди із терміном дії тендерної пропозиції, згідно поданої нижче форми. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Лист-гарантію щодо терміну тендерної пропозиції за вих. № 5/14/т від 01.04.2025. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. Учасник зазначив «протягом 90 днів від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», при цьому Замовником вимагалось «протягом 90 календарних днів від дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». 8) Також Учасником завантажено документи в яких виявлено невідповідності, а саме: - Тендерна пропозиція за вих. № 5/15/т від 01.04.2025, в якій: - в п.2 «Адреса (юридична та фактична)» учасником зазначено «79040, м. Львів, вул. Авіаційна, 7/79069, м. Львів, вул. Шевченка, 317Н», при цьому в Довідці, що містить відомості про учасника за вих. № 5/12/т від 01.04.2025 учасником зазначено лише «79040, м. Львів, вул. Авіаційна, 7»; - в п.6 учасником не зазначено номер мобільного телефону особи, що відповідальна за прийняття заявок. Отже, встановлено невідповідність у вище зазначених документах. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів Товариству з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» необхідно привести у відповідність інформацію та документи згідно тендерної документації.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-04-25, 18:41:58
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-18-013213-a-a1
Номер договору:
№ 2277
Дата підписання договору:
15-05-2025, 15:00
Строк дії договору:
з 15-05-2025 по 30-06-2026
77 809 310 UAH
Ціна договору
64 841 091,67 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
77 809 310 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
без залучення в обсязі не менше 20%
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-04-2025, 08:58:34
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Доказ:
Документ
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Доказ:
Документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Доказ:
Документ
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Форма забезпечення:
Гарантія фінансової установи
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявні працівники відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявний досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-03-2025, 16:58:59
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:18-03-2025, 16:47:19
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:18-03-2025, 16:47:19
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:18-03-2025, 16:47:19
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  2. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  3. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  4. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  5. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  2. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Реконструкція вул. Пластової (від вул. Бескидської до земельної ділянки з кадастровим номером 4623683800:03:000:0067)» у м. Львові
                  Законодавство:
                  Учасник підтверджує, що
                  1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                  Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                  Забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа, складеному із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити електронний підпис (УЕП/КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «р7s»(із накладенням УЕП/КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (УЕП/КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію. Реквізити замовника: Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор» Код ЄДРПОУ - 05523814 IBAN UA 663204780000000026004202225 у АБ «Укргазбанк», м.Київ, МФО - 320478 Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - копія ліцензії, виданої банку або витяг з Державного реєстру банків; - копія договору з банком про надання банківської гарантії. УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити РІВНУ чітку суму згідно вказаного тендерного забезпечення. Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше ніж … грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається: - довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії; - виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Гарантія, що надається згідно з цією тендерною документацією торгів, має бути безвідкличною та безумовною. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні або визнанні такими, що не відбулися торгів. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Тендерна пропозиція, яка не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Забезпечення тендерної пропозиції , Забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям
                  3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту «Реконструкція вул. Пластової (від вул. Бескидської до земельної ділянки з кадастровим номером 4623683800:03:000:0067)» у м. Львові
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення підтверджується, що
                  1 - Форма забезпечення
                  Гарантія фінансової установи
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  5
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Строк дії банківської гарантії , Строк дії банківської гарантії повинен бути довшим на 5 (п`ять) робочих днів ніж закінчення строку дії Договору
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  5,00
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Забезпечення виконання договору про закупівлю , Забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа, складеному із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити електронний підпис (УЕП/КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «р7s»(із накладенням УЕП/КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (УЕП/КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія надається переможцем через електронну систему закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію. Реквізити замовника: Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор» Код ЄДРПОУ - 05523814 IBAN UA 663204780000000026004202225 у АБ «Укргазбанк», м.Київ, МФО – 320478 Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 (п`ять) відсотків вартості договору про закупівлю. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - копія ліцензії, виданої банку або витяг з Державного реєстру банків; - копія договору з банком про надання банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається: - довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії; - виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку переможця процедури закупівлі на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії банківської гарантії повинен бути довшим на 5 (п`ять) робочих днів ніж закінчення строку дії Договору. Строк дії банківської гарантії продовжується у разі продовження строку дії Договору. У такому випадку Підрядник зобов’язаний надати Замовнику продовжену або нову банківську гарантію протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту підписання сторонами Додаткової угоди про продовження строку дії Договору. Гарантія, що надається згідно з цією тендерною документацією торгів, має бути безвідкличною та безумовною. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця, не компенсуються Замовником. Банківська гарантія повинна свідчити про обов’язок гаранта виплатити замовнику суму забезпечення виконання договору про закупівлю у випадку невиконання або неналежного виконання умов договору. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому переможцем у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та переможцем, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом переможця або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону, з урахуванням пункту 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються переможцю у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти – перераховуються на рахунок таких замовників. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю в разі: 1) невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов'язань за даним Договором повністю або частково, зокрема, але не виключно: за прострочення терміну виконання робіт; за порушення умов зобов'язання щодо якості робіт. В разі не надання переможцем через електронну систему закупівель забезпечення виконання договору про закупівлю у вказаний строк (в т.ч. якщо надане переможцем забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації), тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Реконструкція вул. Пластової (від вул. Бескидської до земельної ділянки з кадастровим номером 4623683800:03:000:0067)» у м. Львові
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявне обладнання, матеріально-технічна база та технології
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 1. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі, наступними інформацією та документами. 1.1 Довідкою, за підписом керівника учасника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з печаткою (за наявності), про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та її документальним підтвердженням, згідно наведеної форми. В учасника, для виконання робіт, обов’язково має бути наявне (згідно проекту) наступне обладнання в кількості не менше зазначених нижче одиниць (інформація про таке обладнання має бути зазначена в таблиці довідки згідно пункту 1.1 цього додатку): Установка горизонтально спрямованого буріння – 1 од.; Машина поливально-мийна – 1 од.; Бульдозер – 2 од.; Екскаватор одноковшевий – 1 од.; Коток дорожній самохідний ґрунтовий – 1 од.; Автогрейдер – 1 од.; Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий – 1 од.; Автомобіль бортовий – 1 од.; Автогудронатор – 1 од.; Автомобілі-самоскиди - 2 од.; Коток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу - 1 од.; Асфальтоукладальник – 1 од.; Маркувальна машина – 1од. 1.2 Для документального підтвердження інформації, що зазначається учасником у Довідці, згідно п. 1.1 цього додатку, учаснику необхідно надати: 1.2.1 Якщо обладнання, яке учасник вказує в таблиці, власне, учасник надає: - сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, дорожніх машин, механізмів, тощо. Якщо транспортні засоби, дорожні машини, механізми тощо не підлягають державній реєстрації – надається інший документ, що підтверджує право власності (обліку). 1.2.2 Якщо обладнання, яке учасник вказує в таблиці, не є його власним, а залучене, то учасник надає: - сканкопії відповідних договорів (оренда, лізинг, надання послуг, тощо) з усіма додатками, зазначеними в таких договорах та додатковими угодами/договорами, за наявності таких. Ці договори повинні бути дійсними та чинними протягом всього строку виконання договору про закупівлю (який укладеться в результаті цієї закупівлі), або мають містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю); - сканкопію листа-підтвердження відповідно орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо незаперечення використання його обладнання для виконання робіт учасником за предметом цієї закупівлі на весь строк виконання робіт відповідно до умов цієї тендерної документації. У такому листі-підтвердженні обов’язково має бути зазначено номер цієї закупівлі, найменування замовника – ЛКП «Львівавтодор», найменування відповідного учасника.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Реконструкція вул. Пластової (від вул. Бескидської до земельної ділянки з кадастровим номером 4623683800:03:000:0067)» у м. Львові
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявні працівники відповідної кваліфікації
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність працівників відповідної кваліфікації , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність в учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід наступними інформацією та документами. 2.1. Довідкою, за підписом керівника учасника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, з печаткою (за наявності), про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації (у тому числі працюючих за цивільно-правовими договорами, або працівників субпідрядників /співвиконавців, яких учасник планує залучати до виконання робіт), які мають необхідні знання та досвід, та її документальним підтвердженням, згідно наведеної форми. Примітка: обов’язковим є наявність: - головного інженера; - виконроба (-ів); - інженера з охорони праці. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копії відповідних чинних посвідчень з перевірки знань з охорони праці та протоколи або витяг(и) з протоколу(ів) комісії(й) з перевірки знань з охорони праці. 2.1.1. Для документального підтвердження інформації, що зазначається учасником у Довідці, згідно п. 2.1. цього додатку, учаснику необхідно надати: - сканкопію затвердженого штатного розпису підприємства/витягу з нього; - у разі зазначення у Довідці, згідно п. 2.1. цього додатку, відомостей про працівників субпідрядників/співвиконавців, гарантійний лист (листи) від субпідрядників/співвиконавців про виконання відповідних робіт із зазначенням кількості і посад залучених працівників, у разі укладення з учасником договору на виконання робіт в межах предмету цієї закупівлі; - у разі зазначення у Довідці, згідно п. 2.1. цього додатку, працівників згідно цивільно-правового договору (-ів), сканкопію (-ї) такого (таких) цивільно-правового (-их) договору (-ів); - сканкопії документів, що підтверджують кваліфікацію професійну та/або освітню (щодо всіх працівників зазначених учасником в Довідці, згідно п. 2.1 цього додатку).
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту «Реконструкція вул. Пластової (від вул. Бескидської до земельної ділянки з кадастровим номером 4623683800:03:000:0067)» у м. Львові
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявний досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-03-2025, 16:58:21
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Наявність досвіду виконання аналогічного договору , Учасники повинні надати документи відповідно до п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації. 3. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наступними інформацією та документами. 3.1. Довідкою за підписом керівника учасника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції та з печаткою (за наявності) про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням, згідно наведеної форми. Аналогічним вважається договір із нового будівництва та/або капітального ремонту та/або реконструкції об’єктів вуличної-дорожньої мережі (категорія складності СС2), який виконувався у період 2018-2024 років, який серед іншого включає також виконання наступних видів робіт (ці роботи повинні бути відображені в Актах приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), які також потрібно подати в складі тендерної пропозиції (Акти повинні бути підписані замовником): Земляні роботи - земляні роботи (розробка ґрунту) – не менше 20 000 м3; Дорожній одяг: - влаштування вирівнюючих шарів основи з піску – не менше 1680 м3; - влаштування основи із щебеневої суміші – не менше 6267 м2; - влаштування основи із щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом – не менше 5776 м2; - влаштування асфальтобетонного покриття в 2 шари (нижній + верхній) - не менше 5511 м2; - встановлення бортових каменів бетонних – не менше 3057 м. Тротуари: - влаштування покриття тротуарів з фігурних елементів мощення – 2295 м2. Системи зв’язку: - влаштування трубопроводів з поліетиленових труб Ø110мм – не менше 641 м; - влаштування колодязів зв’язку – не менше 9 шт. Зовнішні мережі водопостачання: - прокладання трубоводопроводів із поліетиленових труб Ø250мм і більше – не менше 1591 м; - улаштування круглих колодязів зі збірного залізобетону Ø1.5м і більше – 11,76 м3 Зовнішні мережі каналізації: - буріння свердловин у ґрунтах – загальною глибиною не менше 2016 м; - заглиблення (монтаж) шпунтових паль – не менше 97т. - улаштування круглих збірних залізобетонних каналізаційних колодязів Ø1м і більше – 48 шт. - улаштування дощоприймальних колодязів зі збірного залізобетону Ø1м – 18 шт. - укладання трубопроводів із поліетиленових труб труб Ø300мм і більше – 1979 м. Зовнішнє електроосвітлення: - влаштування трубопроводів з поліетиленових труб – не менше 2698 м; - встановлення опор освітлення – 27 шт.; - встановлення світлодіодних світильників – 27шт. Благоустрій: - висаджування дерев – 69 шт. Організація дорожнього руху: - встановлення дорожніх знаків — 28 шт - нанесення горизонтальної дорожньої розмітки холодним пластиком — 260 м2. 3.2 Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та додатковими угодами/договорами за наявності таких) (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 3.1. цього додатку); - скан-копiєю (-ми) листа (-ів) відгука (-ів) контрагента (-ів) (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 3.1. цього додатку), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер; посилання на номер, дату та предмет укладеного договору; а також iнформацiю про добросовісне виконання робіт, відсутність претензій до повноти та якості виконання договору; - сканкопія підписаної Замовником лише останньої Довідки про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) (щодо всіх договорів зазначених в Довідці згідно п. 3.1 цього додатку), чим підтверджується сума виконання договору (-ів), що вказана (-і) Учасником в Довідці згідно п. 3.1 цього додатку.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ