Період оскарження умов закупівлі - по 23-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 265 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 325 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03344119 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергій Лугіна |
| Телефон: | +380674758447 |
| E-mail: | sergeylugina1989@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 10003, Україна, Житомирська область,місто Житомир, ПРОВ. КАВАЛЕРІЙСЬКИЙ, будинок 4 |
1 |
Відповідно до ч. 1 Розділу 5 тендерної документації Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Томчук Андрій Михайлович (далі також – Учасник) було виявлено наступні невідповідності: 1. Учасник не підтвердив наявність асфальтобетонної фрези (фрезерувальної машини) із встановленою мультиплексною системою з датчиками. Так, відповідно до пп. 2.1.1 п. 2.1 Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації Учасник обовʼязково має підтвердити наявність асфальтобетонної фрези (фрезерувальної машини) із встановленою мультиплексною системою з датчиками. 2. Договір оренди нежитлового приміщення № 1 від 05.01.2015 р., наданий не в повному обсязі. Так, згідно пп. 2.1.2 п. 2.1 Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що «На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.». В довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника вих. № 24-0325/01 - 02 від «24» березня 2025 року Учасник зазначив навність нежитлових приміщення м. Житомир, вул. Коростишівська, 45. На підтвердження права власності / володіння / користування вказаним майном, Учасник у складі пропозиції надав Договір оренди нежитлового приміщення № 1 від 05.01.2015 р. та додаткові угоди до нього. Так, відповідно до п. 1 Додаткової угоди № 3 від 01.04.2016 р. до Договору оренди нежитлового приміщення № 1 від 05.01.2015 р. 1. «Сторони домовилися змінити зміст п. 1.1. Договору та викласти його у наступній редакції: «1.1. Орендодавець передає Орендарю 6 строкове платне користування нежитлові та складські приміщення загальною площею 2655,2 м2 та земельну ділянку загальною площею 2,4038 гектарів, на строк, зазначений в п. 6.1 цього Договору. Обʼєкти оренди розташовані за адресою: 10007, м. Житомир, вул. Коростишівська, 45 Технічний стан та інші характеристики Обʼєктів оренди, що передаються в оренду на умовах цього Договору, зафіксовані в Акті приймання-передачі (додаток Nº1), який є невідʼємною частиною цього Договору, і повністю задовольняють Орендаря.». Згідно п. 2 Додаткової угоди № 3 від 01.04.2016 р. до Договору оренди нежитлового приміщення № 1 від 05.01.2015 р. «Сторони домовилися скасувати Додаток № 1 від 05.01.2015 року та підписати Додаток Nº 2 від 01.04.2016 року до Договору оренди нежитлових приміщень з прилеглими територіями Nº 1 від 05.01.2015.». Водночас, тендерна пропозиція Учасника не міститься Додатку 2 до Договору оренди нежитлових приміщень з прилеглими територіями Nº 1 від 05.01.2015. 3. Наявні невідповідності у наданій Учасником інформації в Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. Nº 24-0325/01 - 05 від «24» березня 2025 року та наданими на підтвердження такої інформації документами. Так, відповідно до пп. 2.2.1, 2.2.2 п. 2.2 Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен був надати «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).». На виконання вказаних вимог, Учасник надав Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вих. Nº 24-0325/01 - 05 від «24» березня 2025 року, в якій у графі «Загальний стаж роботи» зазначив, що у Годлевської Антоніни Вікторівни та у Романчука Вадима Михайловича загальний стаж роботи становить 7 років. Водночас, на підтвердження наявності трудових відносин між Учасником та вказаними працівниками, Учасник надав Трудовий договір № 100 від 25.03.2016 р. та Трудовий договір № 40 від 12.08.2015 р.. Так, згідно Трудового договору № 100 від 25.03.2016 р. вбачається, що мінімальний загальний стаж роботи Годлевської Антоніни Вікторівни становить 9 років, а згідно Трудового договору № 40 від 12.08.2015 р. вбачається, що мінімальний загальний стаж роботи Романчука Вадима Михайловича також становить 9 років. Водночас, у ч. 1 розділу 3 тендерної документації предбачено опис та приклади формальних несуттєвих помилок, а також зазначено, що «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки, зокрема, помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Враховуючи, що помилки, виявлені у документах, які стосуються підтвердження кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі є необхідність усунення невідповідностей. 4. Наявні невідповідності у документах, наданих Учасником на підтвердження виконання аналогічного договору. Так, відповідно до пп. 2.3.3, п. 2.3 Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. На виконання вказаних вимог Учасник надав Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) Nº1323000001686 від 30.11.2023р., Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) Nº1323000001685 від 16.11.2023р., Акт здачі-приймання робіт (надання послуг) Nº1323000001364 від 23.10.2023p.. В Акті здачі-приймання робіт (надання послуг) Nº1323000001686 від 30.11.2023р. та в Акті здачі-приймання робіт (надання послуг) Nº1323000001685 від 16.11.2023р. одиниця виміру зазначено «година». Водночас, відповідно до п. 4.1 Договору про надання послуг Nº132300476 від 02.10.2023 р. Замовник сплачує Виконавцю 40,00 грн. (Сорок гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ за 1 (один) квадратний метр фрезерованого асфальтного покриття. Отже, відповідно до Договору про надання послуг Nº132300476 від 02.10.2023 р передбачено одиницю виміру квадратний метр. Враховуючи вказане, наявні невідповідності у наданих документах Учасника. 5. Тендерна пропозиція Учасника не містить довідки у довільній формі про те, що положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не поширюється на дану закупівлю. Так, згідно п. 6.23 Таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 4 до тендерної документації передбачено, що «Якщо ж під час надання послуг не передбачено передавання Замовнику товару, визначених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, Учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі про те, що положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не поширюється на дану закупівлю.» Враховуючи вищезазначене, з метою усунення невідповідностей, Учаснику необхідно надати: 1. Надати документи, що підтверджують наявність асфальтобетонної фрези (фрезерувальної машини) із встановленою мультиплексною системою з датчиками. 2. Надати Додаток 2 до Договору оренди нежитлових приміщень з прилеглими територіями Nº 1 від 05.01.2015 3. Надати оновлену Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з урахуванням, виявлених невідповідностей. 4. Надати копії/ю документів/а на підтвердження виконання Договору про надання послуг Nº132300476 від 02.10.2023 р. з урахуванням виявлених невідповідностей. 5. Довідку у довільній формі про те, що положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не поширюється на дану закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.