Період оскарження умов закупівлі - по 16-04-2025, 00:00
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 7 887 435,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 39 437,18 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 04372313 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марина Олашин |
| Телефон: | +380322277547 |
| E-mail: | olashynm@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 81151, Україна, Львівська область,Львівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А |
15 |
Відповідно до п.35 Постанови № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»: Для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Розкриття тендерних пропозицій здійснюється відповідно до статті 28 Закону (положення абзацу третього частини першої та абзацу другого частини другої статті 28 Закону не застосовуються). Відповідно до п. 41 Постанови № 1178 розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Згідно з ч. 9 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до проведеного електронного аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено тендерну пропозицію, подану учасником - Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" (Далі - Учасник). Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону: Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з наявністю великої кількості та складністю документів, що необхідно було розглянути з метою перевірки на відповідність пропозиції вимогам тендерної документації, виникла необхідність продовжити строк розгляду даної тендерної пропозиції.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Садова (від вул. І. Франка до вул. Львівська) в с. Давидів Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно розділу 1 додатку 1 до тендерної документації: на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає заповнену таблицю, відповідно до форми, на фірмовому бланку учасника (за наявністю), учасник не повинен відступати від форми. Перевіривши документи, надані учасником було виявлено, що таблиця про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника не відповідає формі оскільки, учасник вказує додаткову інформацію про оренду приміщення та наявність виробничих приміщень, майданчиків тощо, щодо яких не було вимоги зазначати в даній таблиці, що свідчить про те, що учасник не дотримався форми таблиці. 1.2. Згідно розділу 1 додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник надає заповнену довідку, відповідно до форми. Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені Підсумковою відомістю ресурсів Учасника розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Перевіривши документи, надані учасником було виявлено, що довідка про наявність обладнання матеріально-технічної бази не містить інформації про залученння машини маркірувальної, яка міститься у підсумковій відомості ресурсів Учасника розділ ІІ «Будівельні машини і механізми», що свідчить про невідповідність інформації, яка міститься в довідці про наявність обладнання з інформацією, яка наведене в підсумковій відомості ресурсів. 1.3. Згідно п.3 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації: для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник надає довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: Скановану з оригіналу копію аналогічного договору, який повністю виконаний, інформація щодо якого вказано у довідці форми Таблиця «Г» про виконання аналогічних договорів. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), з капітального ремонту . Перевіривши документи, надані учасником було виявлено, що у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник зазначає не ціну договору, відповідно до наданої сканованої копії, а ціну додаткової угоди, що невідповідає формі довідки. 1.4. Згідно розділу 1 додатку 1 тендерної документації: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджуються наданням довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за встановленою формою та довідкою про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення, за встановленою формою. Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати: - документи про освіту та трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, шляхом надання сканованих з оригіналу копій. - кваліфікація спеціаліст(а)ів, що відповідатиме(уть) за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань спеціалістів із загального курсу з охорони праці. 2. Наявність робітників та ІТР підтверджується: - сканованою копією оригіналу штатного розпису або витягу зі штатного розпису (з ретушуванням зарплатно-фінансових показників).). Перевіривши надані учасником документи, було виявлено невідповідність інформації наведеної в довідці про наявність робітників з інформацією, яка міститься в штатному розписі, а саме відповідно до довідки про наявність робітників кількість працівників, які наявні в організації: водіїв автотранспортних засобів кількість 32, згідно штатного розпису кількість 50, машиніст дорожньо-транспортних машин 13, в штатному розписі 15, машиніст дорожньо-будівельних машин 8, згідно штатного розпису 10, машиніст автогудратора – 1, відповідно до штатного розпису -3, машиніст автогрейдера 3, згідно штатного 4, машиніст котка самохідного 5, відповідно до штатного розпису 10, машиніст екскаватора одноковшевого 3, згідно штатним розписом кількість 5, водій навантажувача 3, відповідно до штатного розпису 5, тракторист 2, згідно штатного розпису 5, дорожній робітник 33, відповідно до штатного розпису 70. 1.5. Відповідно до п.7 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних цивільно-правових договорів. Перевіривши документи надані учасником, було встановлено відсутність документів, які містять інформацію про залучення/ незалучення для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі осіб на підставі цивільно-правових договорів. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Надати таблицю про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до форми визначеної в Додатку№1 до Тендерної документації, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). 2.2. Привести документи у відповідність та надати таблицю про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до форми визначеної в Додатку№1 до Тендерної документації з інформацією про основні машини, механізми, обладнання, передбачені Підсумковою відомістю ресурсів Учасника розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). 2.3. Привести документи у відповідність та надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів із зазначенням ціни договору. 2.4. Привести документи у відповідність та надати довідку про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення з інформацією, яка міститься в штатному розписі. 2.5. Привести документи у відповідність та надати документи, які містять інформацію про залучення/ незалучення для виконання робіт, що є предметом даної закупівлі осіб на підставі цивільно-правових договорів 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.