Закупівлю оголошено - 17-03-2025, 15:46. Дата останніх змін - 15-04-2025, 10:18

Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: просп. Григоренка Петра, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)

Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: просп. Григоренка Петра, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбе... Державна закупівля - UA-2025-03-17-010528-a Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: просп. Григоренка Петра, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи) від замовника Управління будівництва та житлово - комунального господарства Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 3/17/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-17-010528-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-17-011448-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 17-03-2025, 15:46
по 28-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-03-2025, 15:46
по 31-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1864650
1 864 650 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:9 323,25 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Управління будівництва та житлово - комунального господарства Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:39682379 Досьє YouControl
Контактна особа:Бондар Тетяна
Телефон:080445649093
E-mail:yo_tender@ukr.net
Місцезнаходження:
02068, Україна, Київська область,Київ, вулиця Олександра Кошиця, будинок 11, к.401
8



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт (заміна вік ...
1 864 650 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: просп. Григоренка Петра, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)

1
робота
Україна Відповідно до документації
по 30-05-2025
45421000-4
Столярні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-03-2025 по 08-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ УЗВІЗ, 14, офіс 16/38, 04053, Галинський Володимир Олександрович
Остаточна пропозиція:
1 859 089,20 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-04-2025, 21:04
Період подачі оскарження:
по 10-04-2025, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 03-04-25, 19:22:01
24

ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Вами документально не підтверджено наявність механізмів (кран на автомобільному ходу), тієї марки, що вказано у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2) У складі Вашої тендерної пропозиції відсутній наказ про призначення відповідального за напрям захисту довкілля. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Підпункт 1.2. пункту 1 Розділу І Додатку 1 до тендерної документації: «Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці за формою підпункту 1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи:… - Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, що будуть використовуватись та/або задіяні при виконанні робіт, при цьому термін дії наданого договору має бути не меншим ніж на весь строк виконання робіт…». 2) Пункт 3 Розділу ІІІ Додатку 1 до тендерної документації: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. При виконанні робіт/наданні послуг, щодо предмету закупівлі, учасники повинні застосовувати заходи із захисту довкілля, про що учасник письмово, у своїй пропозиції, повідомляє Замовника, вказуючи перелік таких заходів, та додатково, подає копію наказу про призначення відповідальної особи за відповідний напрямок відносно даної закупівлі.». 3. Для усунення виявлених невідповідностей Вам потрібно протягом 24 годин з моменту розміщення цієї вимоги надати: 1) Документальне підтвердження наявності крана на автомобільному ходу, зазначеного у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) Копію наказу про призначення відповідальної особи за напрямок захисту довкілля.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-04-25, 19:22:01
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-17-010528-a-a1
Номер договору:
43
Дата підписання договору:
14-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 14-04-2025 по 31-12-2025
1 859 089,20 UAH
Ціна договору
1 549 241 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 859 089,20 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не залучаються до виконання робіт
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-03-2025, 14:28:26
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Доказ:
Документ
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій за формою: Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування обладнання, машин і механізмів Кількість, шт. 1 2 3 1. Власне обладнання та техніка 2. Обладнання та техніка, які планується орендувати (якщо планується) 3. Обладнання та техніка субпідрядника (у разі залучення) 1.2. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці за формою підпункту 1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: - Документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення: -Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо). - Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, що будуть використовуватись та/або задіяні при виконанні робіт, при цьому термін дії наданого договору має бути не меншим ніж на весь строк виконання робіт. - Учасник повинен підтвердити наявність транспортного засобу для забезпечення доставки будівельних матеріалів на об’єкт замовника (надати технічний паспорт на транспортний засіб (у разі, якщо транспортний засіб є власністю Учасника) або надати договір оренди / користування транспортним засобом або договір надання послуг з перевезення вантажів тощо). - Учасник повинен документально підтвердити наявність ручного та/або механізованого інструменту для забезпечення виконання робіт (надати документ, що підтверджує право власності/користування інструментом.
Доказ:
Документ
Д.1 р.І 1.1 довідка МТБ.pdf, Довідка , Довідка
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
2.1. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою: Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада ПІБ працівника Умови праці (тимчасово/на постійній основі) Досвід роботи на займаній посаді Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. …. * Якщо працівника для виконання робіт залучатиме субпідрядника/співвиконавця, учасник відмічає в цьому стовбці «субпідрядник/ співвиконавець». 2.2. У довідці обов’язково мають бути зазначені: - головний інженер; - виконроб; - штукатур; - монтажники; - маляр; - електромонтажних силових мереж та електроустаткування; - інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки); - інженер проектуальник в частині кошторисної документації. Вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення (надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з ОП та посвідчення), які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальнi вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників», НПАОП 0.00-1.15-07. «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони працi пiд час експлуатацiї вантажопiдiймальних кранiв, пiдiймальних пристроїв вiдповiдного обладнання» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати на вищезазначених фахівців копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення з правил пожежної безпеки. Інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки), головний інженер та виконроб додатково має підтвердити знання (надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу комісії перевірки знань з охорони праці та копію(ї) чинного посвідчення) НПАОП 45.2-7.02-12 Системи стандартів безпеки праці Охорони праці і промислової безпеки у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009). Якщо перевірка знань зазначених вище вимог нормативно-правових актів з охорони праці та Правил відбувалась відповідно Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві учасника (роботодавця), надати в складі тендерної пропозиції протоколи/витяги з протоколів, посвідчення на весь склад комісії які підтверджують проходження ними навчання з охорони праці в навчальному центрі. Для підтвердження кваліфікації працівників зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації надати в складі тендерної пропозиції – дипломи про освіту або свідоцтва з додатками про присвоєння (підвищення кваліфікації) або інший альтернативний документ, який підтверджує отримання/наявність відповідної кваліфікації. Копії документів, що підтверджують працевлаштування вищезазначених працівників та/або наявність трудових відносин (договір цивільно-правового характеру, трудовий договір тощо). А на головного інженера; виконроба; інженера з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки); інженера проектуальника в частині кошторисної документації надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно за формою, згідно з додатком до Порядку № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу. Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (завірена підписами та печатками інженера-проектувальника та Учасника) з страхуванням цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу).
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
3.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), за формою: Довідка про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Найменування об’єкту і його місцезнаходження Вид виконаних робіт Обсяг виконаних робіт у тис. грн. Рік, в якому виконувались роботи Замовник, поштова адреса, телефон 1 2 3 4 5 3.2. Договір (-и), зазначені в довідці про досвід виконання аналогічного договору. 3.3. До аналогічного договору Учасник додає акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України. 3.4. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну (вартість) договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Аналогічним вважається договір, виконаний Учасником в повному обсязі щодо капітального ремонту та/або поточного ремонту, за яким виконувалися роботи зі встановлення (монтажу) вікон та дверей
Доказ:
Документ
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Для юридичних осіб**: Учасник повинен надати баланс та звіт про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за останній звітній період які мають свідчити про ведення господарської діяльності підприємством, а саме сума рядка чистий дохід від реалізації товарів робіт і послуг повинен бути не менше ніж 99% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату та/або з копіями документів, що підтверджують прийняття електронної звітності.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічний Видалено17-03-2025, 15:47:00
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 17:29:20
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічний Видалено17-03-2025, 15:44:35
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічний Видалено17-03-2025, 15:44:35
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 17:27:59
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 17:28:08
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічний Видалено17-03-2025, 15:44:35
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 17:28:18
              Інші
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Інший
                публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 17:28:55
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічний Видалено17-03-2025, 15:44:35
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:19-03-2025, 17:28:26
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      4. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      6. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      7. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      1. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: просп. Григоренка Петра, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Для юридичних осіб**: Учасник повинен надати баланс та звіт про фінансові результати та копію звіту про рух грошових коштів за останній звітній період які мають свідчити про ведення господарської діяльності підприємством, а саме сума рядка чистий дохід від реалізації товарів робіт і послуг повинен бути не менше ніж 99% від суми очікуваної вартості предмета закупівлі. Фінансова звітність надається з відмітками про прийняття органом Держкомстату та/або з копіями документів, що підтверджують прийняття електронної звітності.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: просп. Григоренка Петра, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - 3.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), за формою: Довідка про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Найменування об’єкту і його місцезнаходження Вид виконаних робіт Обсяг виконаних робіт у тис. грн. Рік, в якому виконувались роботи Замовник, поштова адреса, телефон 1 2 3 4 5 3.2. Договір (-и), зазначені в довідці про досвід виконання аналогічного договору. 3.3. До аналогічного договору Учасник додає акти виконаних робіт КБ-2 або довідки форми КБ-3 по зазначених об’єктах або акт прийому-передачі виконаних робіт за формою, передбаченою законодавством України. 3.4. Позитивний (-ні) відгук (-и) до договору (-ів), зазначеного (-них) у довідці про досвід виконання аналогічного* договору. У відгуку повинно бути зазначений номер та дата укладеного договору, предмет договору, ціну (вартість) договору, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Аналогічним вважається договір, виконаний Учасником в повному обсязі щодо капітального ремонту та/або поточного ремонту, за яким виконувалися роботи зі встановлення (монтажу) вікон та дверей
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: просп. Григоренка Петра, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - 2.1. Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою: Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада ПІБ працівника Умови праці (тимчасово/на постійній основі) Досвід роботи на займаній посаді Примітка* 1 2 3 4 5 6 1. …. * Якщо працівника для виконання робіт залучатиме субпідрядника/співвиконавця, учасник відмічає в цьому стовбці «субпідрядник/ співвиконавець». 2.2. У довідці обов’язково мають бути зазначені: - головний інженер; - виконроб; - штукатур; - монтажники; - маляр; - електромонтажних силових мереж та електроустаткування; - інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки); - інженер проектуальник в частині кошторисної документації. Вищезазначені фахівці повинні мати посвідчення (надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з ОП та посвідчення), які підтверджують знання вимог Законів і нормативно-правових актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальнi вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників», НПАОП 0.00-1.15-07. «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони працi пiд час експлуатацiї вантажопiдiймальних кранiв, пiдiймальних пристроїв вiдповiдного обладнання» Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати на вищезазначених фахівців копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань та посвідчення з правил пожежної безпеки. Інженер з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки), головний інженер та виконроб додатково має підтвердити знання (надати в складі тендерної пропозиції копію(ї) протоколу/витягу з протоколу комісії перевірки знань з охорони праці та копію(ї) чинного посвідчення) НПАОП 45.2-7.02-12 Системи стандартів безпеки праці Охорони праці і промислової безпеки у будівництві (ДБН А.3.2-2-2009). Якщо перевірка знань зазначених вище вимог нормативно-правових актів з охорони праці та Правил відбувалась відповідно Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці на підприємстві учасника (роботодавця), надати в складі тендерної пропозиції протоколи/витяги з протоколів, посвідчення на весь склад комісії які підтверджують проходження ними навчання з охорони праці в навчальному центрі. Для підтвердження кваліфікації працівників зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації надати в складі тендерної пропозиції – дипломи про освіту або свідоцтва з додатками про присвоєння (підвищення кваліфікації) або інший альтернативний документ, який підтверджує отримання/наявність відповідної кваліфікації. Копії документів, що підтверджують працевлаштування вищезазначених працівників та/або наявність трудових відносин (договір цивільно-правового характеру, трудовий договір тощо). А на головного інженера; виконроба; інженера з охорони праці (або співробітник на якого покладені подібні обов’язки); інженера проектуальника в частині кошторисної документації надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно за формою, згідно з додатком до Порядку № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу. Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації (завірена підписами та печатками інженера-проектувальника та Учасника) з страхуванням цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (копія договору страхування та страхового полісу).
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт (заміна вікон та дверей) у житловому будинку за адресою: просп. Григоренка Петра, 5 Дарницького району м. Києва (заходи з енергозбереження) (Код ДК 021:2015: 45421000-4 - Столярні роботи)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - 1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій за формою: Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування обладнання, машин і механізмів Кількість, шт. 1 2 3 1. Власне обладнання та техніка 2. Обладнання та техніка, які планується орендувати (якщо планується) 3. Обладнання та техніка субпідрядника (у разі залучення) 1.2. Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів та технологій, вказаних учасником у довідці за формою підпункту 1.1, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції наступні документи: - Документ, що підтверджує право власності Учасника на офісне (адміністративне) приміщення: -Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (у разі якщо учасник є власником офісного (адміністративного приміщення) або діючий договір, що підтверджує наявність у Учасника права користування офісним (адміністративне) приміщення (договір оренди/суборенди тощо). - Учасник повинен надати у складі пропозиції скан-копію(ії) оригіналу(ів) договору(ів) про надання послуг або договорів оренди транспорту або будівельних механізмів в якому(ких) зазначений перелік автомобілів, механізмів, що будуть використовуватись та/або задіяні при виконанні робіт, при цьому термін дії наданого договору має бути не меншим ніж на весь строк виконання робіт. - Учасник повинен підтвердити наявність транспортного засобу для забезпечення доставки будівельних матеріалів на об’єкт замовника (надати технічний паспорт на транспортний засіб (у разі, якщо транспортний засіб є власністю Учасника) або надати договір оренди / користування транспортним засобом або договір надання послуг з перевезення вантажів тощо). - Учасник повинен документально підтвердити наявність ручного та/або механізованого інструменту для забезпечення виконання робіт (надати документ, що підтверджує право власності/користування інструментом.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 17-03-2025, 15:46:21
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ