Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 380 746 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 903,73 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДКП "Луцьктепло" |
| ЄДРПОУ: | 30391925 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.teplo-dkp.lutsk.ua/ |
| Контактна особа: | Івченко-Шавула Тетяна Анатоліївна |
| Телефон: | +380332283064 |
| E-mail: | tender@teplo-dkp.lutsk.ua |
| Місцезнаходження: | 43004, Україна, Волинська область,Луцьк, вул. Гулака-Артемовського, 20 |
5 |
Вимога про усунення невідповідностей Учасник повинен виправити виявлені Замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей 1. Відповідно до абзацу другого підпункту 2.1. пункту 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації про закупівлю робіт «Ліквідація мазутного господарства котельні ДКП «ЛУЦЬКТЕПЛО» на вул. Боженка, 32 у м. Луцьку» (ДК 021:2015 код 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)» Замовником вимагалось про надання учасником у складі пропозиції інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, а саме: «Довідка повинна містити інформацію про наявність, інженера з охорони праці, інженера з пожежної безпеки, монтажника – не менше 3 (трьох) працівників, електрогазозварника, газорізальника, кранівника – не менше 2 (двох) працівників». Учасником Приватним підприємством «РОУДІЗ» надано «Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вих. № 35-Р від 31.03.2025 р. Згідно переліку працівників Учасника наявна інформація щодо одного монтажника та одного кранівника, що не відповідає вимогам Замовника. Учасник повинен надати інформацію щодо наявності необхідної кількості працівників із зазначенням посади, прізвища, імені та по-батькові та підстав залучення таких працівників; або надати інформацію про відсутність необхідної кількості таких працівників. 2. Згідно абзацу третього підпункту 2 пункту 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу: «Для підтвердження наданих у довідці відомостей, учасник повинен надати: - Підтвердження перевірки знань з охорони праці (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення)». Учасником ПП «РОУДІЗ» у складі тендерної пропозиції подано Протокол № 0108 від 01.10.2024 року засідання Комісії з перевірки знань з питань охорони праці. В цьому Протоколі наявний перелік працівників щодо яких здійснювалась перевірка знань з охорони праці, пожежної безпеки, технології робіт. Однак в доданих посвідченнях, виданих на підставі зазначеного Протоколу, відсутні посвідчення на таких працівників: Федонюк Василь Олександрович, Радіон Рувім Ігорович, Хлопецький Андрій Віталійович, Кравчук Михайло Валентинович. Учасник повинен надати посвідчення про перевірку знань з охорони праці наступних працівників: Федонюк Василь Олександрович, Радіон Рувім Ігорович, Хлопецький Андрій Віталійович, Кравчук Михайло Валентинович. 3. Відповідно до підпункту 3.1. пункту 3 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження наявності фінансової спроможності Замовником встановлено вимогу про надання учасником у складі тендерної пропозиції Балансу та Звіту про фінансові результати. Учасником ПП «РОУДІЗ» у складі тендерної пропозиції надано файл 6.5. «Фінансова звітність 2024». Зазначений файл містить документи «Фінансова звітність малого підприємства», що включає «Баланс на 31.12.2024 р.» та «Звіт про фінансові результати за 2024 р.». Однак відсутня у вмісті документів «Фінансова звітність малого підприємства» відсутня Квитанції № 2 про прийняття (реєстрацію) в контролюючому органі електронного документа. Відповідно до пункту 9 Розділу ІІ «Порядку затвердження обміну електронними документами з контролюючими органами», затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 06.06.2017 року № 557 (надалі – Порядок), не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції формується друга квитанція. Друга квитанція є підтвердженням про прийняття (реєстрацію) або повідомленням про неприйняття в контролюючому органі електронного документа. В другій квитанції зазначаються реквізити прийнятого (зареєстрованого) або неприйнятого (із зазначенням причини) електронного документа, результати обробки в контролюючому органі (дата та час прийняття (реєстрації) або неприйняття, реєстраційний номер, дані про автора та підписувача (підписувачів) електронного документа та автора квитанції). Згідно із пунктом 10 цього Порядку на другу квитанцію накладається кваліфікована електронна печатка контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник другої квитанції зберігається в контролюючому органі. Отже, надана у складі тендерної пропозиції Приватним підприємством «РОУДІЗ» податкова звітність не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», оскільки Замовник не має змоги перевірити достовірність інформації про наявність в учасника Приватним підприємством «РОУДІЗ» обсягу річного доходу (прибутку) за попередній звітний період. Для усунення невідповідності учаснику Приватним підприємством «РОУДІЗ» необхідно надати документ «Фінансова звітність малого підприємства», що включає «Баланс на 31.12.2024 р.» та «Звіт про фінансові результати за 2024 р.» з квитанцією № 2 про прийняття (реєстрацію) в контролюючому органі електронного документа.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.