Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 917 238 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 586,19 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37445442 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бугай Дмитро Вікторович |
| Телефон: | 380444199838 |
| E-mail: | dugaj.103@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 04211, Україна, м. Київ,ВУЛИЦЯ ЙОРДАНСЬКА, будинок 11-А |
14 |
Згідно пункту 43 Постанови затвердженої Кабінетом Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В пункті 1.19 Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати довідку про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригіналу ліцензії або завіреної належним чином копії Учасником надано файл 1.19. Ліцензія АВК_договір_акт до 31.03.2025р.pdf, в якому зазначено, що супровід ліцензії дійсний до 31.03.2025. Відповідно до пункту 43 Особливостей, Учасник повинен виправити вищезазначену невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.