Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 619 247 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 156 192,47 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 78 096,24 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 01998532 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Даніїл Ошарін |
| Телефон: | +380687461377 |
| E-mail: | odkbcbuo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65031, Україна, Одеська область,м.Одеса, вул. Академіка Воробйова,3 |
9 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Наступною найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану даним Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій) Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 12 червня 2025 року.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до п. 1.1 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД учасник надає заповнену довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, а також із зазначенням підстави користування (власне, орендоване та ін.)). У п.1.2 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД зазначається перелік МІНІМАЛЬНО-НЕОБХІДНОГО обладнання, матеріально-технічної бази, будівельних механізмів, що мають бути залучені для виконання робіт: Крани на автомобільному ходу – не менше однієї одиниці; Компресор – не менше однієї одиниці; Перфоратор – не менше однієї одиниці; Машини шліфувальні кутові – не менше однієї одиниці; Дрилі електричні – не менше однієї одиниці; Шуруповерти – не менше однієї одиниці; Апарат для зварювання поліпропіленових труб. Учасник у складі пропозиції надає довідку «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у який зазначено мінімально-необхідний перелік МТБ. Одночасно, Учасник надає файл «Коштрис част.1.pdf», де у р.ІІ Будівельні машини і механізми Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва зазначені інші машини і механізми ніж ті, що у Довідці про наявність МТБ. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: документи, визначені п. 1.1, 1.2, 1.3 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД відповідно до наданої кошторисної документації.
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій) Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 30 травня 2025 року.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до п. 1.4 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД вимагалося: «Для підтвердження можливості здійснювати пусконалагоджувальні роботи, Учасники повинні мати власну або орендовану або залучену на інших умовах електротехнічну лабораторію. На підтвердження наявності такої лабораторії надати чинне свідоцтво (або сертифікат, або інший документ, виданий уповноваженим органом) про відповідність системи вимірювань лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 з додаванням сфери/переліку вимірювань лабораторії. У разі відсутності власної електротехнічної лабораторії Учасник або субпідрядник повинен надати копію договору оренди такої лабораторії.». Учасником надано в складі пропозиції договір № 515 від 24.03.2025 року, укладений між ТОВ «СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР» та ПП «Південьенергосервіс», предметом якого є послуги з іспиту електроустаткування, заземлюючих пристроїв, а саме: комплексний іспит діагностичної системи та свідоцтво про відповідність № 19.12.2023-1, видане 19.12.2023 року та чинне до 19.12.2028 року, яке засвідчує, що система вимірювань електротехнічної лабораторії ПП «Південьенергосервіс» відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Учасником не надано сфери/переліку вимірювань лабораторії. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: сферу/перелік вимірювань лабораторії. 2. Відповідно до п. 7 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 3 до тендерної документації подається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи згідно Додатку 2 до ТД. Згідно з п. 4.5 Додатку 2 ТД вимагалося: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріальні ресурси будуть відповідати вимогам проектів, ДБН та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі.». Учасником в складі пропозиції надано гарантійний лист вих. № 15/03-25 від 21.03.2025 р., в якому відсутнє посилання на оприлюднене на веб – порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно, у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що матеріальні ресурси будуть відповідати вимогам проектів, ДБН та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантійний лист повинен мати посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. 3. Відповідно до п. 2 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 3 до тендерної документації подається перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону та Особливостях відповідно до Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД. Згідно п. 1.1 Додатку 1.1 до Додатку 3 до ТД вимагалося: «Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність техніки, устаткування, обладнання, приладів, будівельних механізмів та матеріально-технічної бази необхідних для виконання робіт, визначених у технічному завданні (із зазначенням їх найменування, наявної кількості, а також із зазначенням підстави користування (власне, орендоване та ін.)).». Згідно п. 1.2 Додатку 1.1 до Додатку 3 до ТД вимагалося: «Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріально-технічної бази, будівельних механізмів, що мають бути залучені для виконання робіт: Крани на автомобільному ходу – не менше однієї одиниці; Компресор – не менше однієї одиниці; Перфоратор – не менше однієї одиниці; Машини шліфувальні кутові – не менше однієї одиниці; Дрилі електричні – не менше однієї одиниці; Шуруповерти – не менше однієї одиниці; Апарат для зварювання поліпропіленових труб – не менше однієї одиниці; Фарборозпилювачі – не менше однієї одиниці.». Згідно п. 1.3 Додатку 1.1 до Додатку 3 до ТД вимагалося: «Щодо зазначеного обладнання, матеріально-технічної бази, будівельних механізмів обов’язково надати: - документи, які засвідчують підстави користування (свідоцтво про право власності та/або витяг з Державного реєстру речових прав на майно та/або видаткові накладні та/або договір лізингу, та/або договір оренди, та/або договір підряду (обладнання субпідрядника/співвиконавця), та/або договір надання послуг та/або інвентарні картки, тощо). На будівельні механізми додатково надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів; - для документального підтвердження спроможності Учасника експлуатувати будівельні механізми згідно мінімального переліку в п. 1.2 цього Додатку (крани на автомобільному ходу, компресор), надати Дозвіл та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, які підтверджують можливість експлуатувати (застосовувати) ці машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки відповідно до Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77.». На виконання даної вимоги Учасником в складі пропозиції надано: довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази вих. № 17/04-25 від 18.04.2025 р., в якій зазначено вантажний автокран КС-3575А (КамАЗ) в кількості 1 од.; договір № 11 про надання послуг від 04.03.2020 року, укладений між Товариством з обмеженою відповідальністю «СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР» та Приватним підприємством «ГРАНД-ГАЗ-СЕРВІС» щодо надання послуг транспортних засобів (автокран КТА-18, автокран КС-3575А, екскаватор ЕЦУ-150, екскаватор JCB 3CX, самоскид МАЗ 6501С5, самоскид МАЗ 551605, автовишка АПГ-22, екскаватор ATLAS 1404); свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу САЕ504347 на вантажний автокран 10-20 т марки КАМАЗ моделі 53215, реєстраційний номер ВН9530СТ; дозвіл № 114.18.51 Державної служби України з питань праці Головного управління Держпраці в Одеській області, відповідно до якого Товариству з обмеженою відповідальністю «СТРОЙ ІНВЕСТ ТУР» дозволено експлуатувати вантажопідіймальні крани (кран автомобільний КС-3575А, зав. № 12800, 2007 р.в., Україна). Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: документи щодо крану на автомобільному ходу, передбачені п. 1.1, 1.2, 1.3 Додатку 1.1 до Додатку 3 ТД, які повинні узгоджуватись між собою.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.