Період оскарження умов закупівлі - по 19-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 294 770 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 473,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 8 000 UAH |
| Замовник: | Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця |
| ЄДРПОУ: | 02071211 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.hneu.edu.ua |
| Контактна особа: | Олена Барановська |
| Телефон: | +380577021076 |
| E-mail: | deptender@hneu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 61166, Україна, Харківська область,м. Харків, проспект Науки, 9-А |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" (ідентифікаційний код учасника в ЄДР – 05837085) (далі – ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"), відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту – Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1.3.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Враховуючи підпункт 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, викладений у додатку 1 до тендерної документації. ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 2.2 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ для документального підтвердження інформації, наведеної у формі ІІ щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінал (оригінали) чи засвідчену (засвідчені) копію (копії) документа (документів)/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником. Наказ від 31 березня 2016 № 26-Л (файл: «16 Савустянова наказ завірена копія. pdf») некоректно сканований, що не дає коректно прочитати документ, відповідно до пункту 1.5 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, скановані оригінали або копії документів, які містяться в тендерній пропозиції, повинні бути належної якості та чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ. У випадку, коли завантажений документ (копію документу) прочитати неможливо, такий документ вважається НЕНАДАНИМ у складі тендерної пропозиції. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ тендерної пропозиції та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей, згідно із Законом, учаснику – ТОВ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, – надати документ(ти) відповідно до вимог підпункту 2.2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації з урахуванням вимог пункту 1.5 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.