Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 681 912 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 36 819,12 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЗВЯГЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЗВЯГЕЛЬСЕРВІС" |
| ЄДРПОУ: | 36229211 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Валентина Величко |
| Телефон: | +380977334765 |
| E-mail: | valentyna.zakupky@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 11700, Україна, Житомирська область,місто Звягель, вул. Житомирська, будинок 45 |
2 |
Відповідно до пп. 1.3.1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (не менше одного договору) із зазначенням відомостей про замовника (юридична адреса, код ЄДРПОУ, контактний номер телефону). Учасник надав довідку №10/03-2025 від 19.03.2025 року, в якій не зазначено юридичної адреси Замовника відповідно до вищевказаної вимоги. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням відомостей про замовника (юридична адреса, код ЄДРПОУ, контактний номер телефону).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.