Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія - Департамент благоустрою Івано-Франківської міської ради, вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 43905443, категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Умови оплати - розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію - критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів з Особливостями є ціна (питома вага критерію – ціна 100%). Забезпечення тендерної пропозиції – не вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 350 031 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 750,16 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ БЛАГОУСТРОЮ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 43905443 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вікторія Протас |
| Телефон: | +380342537647 |
| E-mail: | tender2021db@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 7 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: В результаті розгляду та вивчення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, товариства з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР", виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, у частині її відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: - у складі пропозиції учасником надано довідку №03-06/25 від 17 березня 2025року, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при наданні послуг, у якій зазначає, що використовуватиме Машину комбіновану МДКЗ – 12 (поливомийна) на базі МАЗ – 5551 відповідно до договору Надання послуг (договір №17-03-25 від 17.03.2025р.) назва якої не співпадає з назвою у наданому на підтвердження договорі, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника встановлених у примітці до підпункту 1.1. пункту 1. Додатку № 1 тендерної документації, де передбачалося, що інформація, яка міститься у вище вказаній довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі пропозиції; - у складі пропозиції учасником надано Довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, що будуть залучені до надання послуг №03-11/25 від 17 березня 2025 року, де зазначено що майстер будівельних та монтажних робіт Махник М.Я. прийнятий на роботу відповідно до наказу №00000000007-0000000007 від 01.06.202р., що не відповідає наданому наказу на підтвердження, та не відповідає підпункту 3.1. пункту 3. Додатку №1 тендерної документації, де передбачалося, що інформація, яка міститься у вище вказаній довідці повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються у складі пропозиції. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищенаведене, учасник даної процедури закупівлі, товариство з обмеженою відповідальністю "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" повинно: - усунути невідповідність між довідкою яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які будуть використовуватися при наданні послуг та договором Надання послуг (договір №17-03-25 від 17.03.2025р.); - усунути невідповідність між Довідкою про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, що будуть залучені до надання послуг №03-11/25 від 17 березня 2025 року та наказом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.