Період оскарження умов закупівлі - по 25-03-2025, 00:00
«Будівництво по розширенню міського кладовища №18 по пр. Гагаріна, 362 в м. Харків. Коригування.» (ДК 021:2015: 45215400-1 Кладовищні роботи)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 56 601 722,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 283 008,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Ритуал" Харківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03354394 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Макієнко Михайло Юрійович |
| Телефон: | 380577121094, 380577124106 |
| E-mail: | ritual.kp@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,Харків, вул. Конторська , б.3 |
3 |
Відповідно до вимог пункту 3.1 Додатку 3 до Тендерної документації учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» у складі пропозиції повинен надати копії документів про право власності або право користування (договори оренди, надання послуг тощо) відповідними ресурсами. Термін закінчення документів, які підтверджують право користування (договори оренди, надання послуг тощо) відповідними ресурсами має бути не раніше ніж 31 грудня 2026 року. За результатами розгляду документів наданих у складі пропозиції встановлено, що учасником у довідці «Матеріально-технічна база (виробничі потужності, складські приміщення тощо)» зазначено про наявність складського приміщення за адресою: Харківська обл., Харківський р-н, с. Мала Рогань, пров. Покровський, буд.20. Поряд із цим, учасником всупереч вимогам тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано документів, які підтверджують право користування приміщенням до 31 грудня 2026 року. Крім того, до вимог пункту 1.3 Додатку 3 до Тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати оригінал гарантійного листа від виробника асфальтобетонних сумішей (асфальтного заводу), з яким укладено договір Учасником, щодо зобов’язання відпуску матеріалу у вихідні дні для виконання робіт, що є предметом закупівлі. За результатами розгляду документів наданих у складі пропозиції встановлено, що учасником надано гарантійний лист від ПП «Контур» від 18.03.2025 №1 в якому є посилання на договір поставки №03/07-1 від 03.07.2023 року. Поряд із цим, учасником всупереч вимогам тендерної документації не підтверджено дію договору №03/07-1 від 03.07.2023 року до 31.12.2026 року. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджено Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. № 1178 р. зі змінами, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене, учаснику закупівлі протягом 24 годин необхідно надати: документи, які підтверджують право користування приміщенням до 31 грудня 2026 року та документи, які підтверджують дію договору №03/07-1 від 03.07.2023 року до 31.12.2026 року
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.