Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 275 314 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 753,14 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент освіти Полтавської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 02145725 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марченко Юлія Вікторівна |
| Телефон: | +380532609554 |
| E-mail: | agentdo112@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область,Poltava, Sobornosti Street, 36 |
0 |
Під час розгляду пропозиції Учасника ФОП "РІШКО ДМИТРО СТЕПАНОВИЧ" на відповідність вимогам тендерної документації виявлено такі невідповідності: 1. Замовник в тендерній документації в Додатку 6 вимагав надати: - Інформацію та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації). Учасник ФОП "РІШКО ДМИТРО СТЕПАНОВИЧ" надав Додаток 2 в складі тендерної пропозиції, а саме: об’єми робіт, без зазначення тексту. Учасник повинен надати Додаток 2 в повному обсязі. 2. Замовник в Додатку 4 вимагав: кількість техніки має бути достатньою для надання послуг у повному обсязі. Залучена до надання послуг техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг за предметом закупівлі, про що в складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист. Учасник ФОП "РІШКО ДМИТРО СТЕПАНОВИЧ" не надав гарантійний лист. Учасник повинен надати гарантійний лист, щодо залученої техніки. 3.Учасник в Додатку 2 вимагав: Учасник торгів повинен провести обстеження об’єкту для загального розуміння обсягу виконання робіт: розташування, особливості, характеристики об’єкту, можливі утруднення чи наявні перешкоди та інші проблемні питання, які можуть виникнути під час виконання робіт. За підсумками обстеження Учасник повинен в присутності керівника закладу (або особи, що замінює його під час відсутності основного працівника), скласти акт огляду об’єкта, підписаний та скріплений відповідними печатками та надати в складі тендерної пропозиції. Учасник ФОП "РІШКО ДМИТРО СТЕПАНОВИЧ" не надав акт огляду об’єкта, підписаний та скріплений відповідними печатками. Учасник повинен надати акт огляду об’єкта, підписаний та скріплений відповідними печатками. 4. Учасник в Додатку 4 вимагав надати: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі: 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі: - Скан - копію довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата). Аналогічним вважається договір по предмету закупівлі. - Лист-відгук, який підтверджує факт виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), які зазначені в довідці згідно пункту 1.1. цього додатку. Учасник ФОП "РІШКО ДМИТРО СТЕПАНОВИЧ" надав довідку в довільній формі про виконання аналогічних договорів, в якій зазначено два договори, з яких договір № 42/2024 від 07.11.2024р., не вважається аналогічним по предмету закупівлі. Лист – відгук, який підтверджує факт виконання аналогічного договору, Учасник надав до договору 42/2024 від 07.11.2024р. Учасник повинен надати скан - копію довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата). Аналогічним вважається договір по предмету закупівлі. - Лист-відгук, який підтверджує факт виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), які зазначені в довідці згідно пункту 1.1. цього додатку. 5. Замовник в Додатку 4 вимагав надати: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі: - Скан - копію довідки від учасника в довільній формі про виконання аналогічного договору (ів) із зазначенням назви, адреси, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) контрагента та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата) 1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі: Інформацію про здійснення закупівлі, що зазначена в п. 1.1. , має бути оприлюднена в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua). Учасником надається зведена інформація із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінці(ки), що відображає(ють) інформацію із оприлюдненими договором(ами). Учасник ФОП "РІШКО ДМИТРО СТЕПАНОВИЧ" не надав інформацію про здійснення закупівель, що зазначені в скан - копії довідки про виконання аналогічного договорів на веб-порталі за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua). Учасник повинен надати інформацію про здійснення закупівель, що зазначені в скан - копії довідки про виконання аналогічного договорів на веб-порталі за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua) Згідно з пунктом 43 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178: Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШЕНО: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей за предметом закупівлі Послуги з поточного аварійного ремонту електромережі з метою утримання в належному стані внутрішніх мереж електропостачання в Закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 42 «Зайчатко» Полтавської міської ради за адресою: м. Полтава, вул. Короленка, 17 б (ДК 021:2015: 45310000-3 - Електромонтажні роботи). .
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.