Закупівлю оголошено - 13-03-2025, 11:07. Дата останніх змін - 18-04-2025, 10:22

Поточний середній ремонт дорожнього покриття вул. Лісова м. Канів, Черкаського району, Черкаської області

Поточний середній ремонт дорожнього покриття вул. Лісова м. Канів, Черкаського району, Черкаської області... Державна закупівля - UA-2025-03-13-003782-a Поточний середній ремонт дорожнього покриття вул. Лісова м. Канів, Черкаського району, Черкаської області від замовника ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 3/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-13-003782-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-12-007491-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-03-2025, 11:07
по 21-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-03-2025, 11:07
по 24-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 24-03-2025, 11:45
по 24-03-2025, 12:08

Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
972278.4
972 278,40 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:4 861,39 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:10 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:04060795 Досьє YouControl
Сайт:http://kaniv-rada.gov.ua
Контактна особа:Гончаренко Елеонора Віталіївна
Телефон:380967653356
E-mail:zakupivli_kaniv@ukr.net
Місцезнаходження:
19003, Україна, Черкаська область,Канів, м.Канів вул. Захисників України,3
6



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Поточний середній ремонт дорож ...
972 278,40 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 24-03-2025, 11:45
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний середній ремонт дорожнього покриття вул. Лісова м. Канів, Черкаського району, Черкаської області

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
45230000-8
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 01-04-2025 по 09-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Черкаська область, Канів, вул. Київська, 36, 19000, Абов Авеян
Остаточна пропозиція:
969 173,17 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
969 173,17 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-04-2025, 08:33
Період подачі оскарження:
по 10-04-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-13-003782-a-a1
Номер договору:
87
Дата підписання договору:
18-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 18-04-2025 по 31-12-2025
969 173,17 UAH
Ціна договору
807 644,31 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 24-03-2025 по 22-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Віктор Король
Остаточна пропозиція:
875 047,06 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
875 047,06 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 07-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 27-03-25, 15:08:40
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82". У зв’язку з значними обсягами наданих документів для закупівлі, розгляд та оцінка найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не можуть бути завершені протягом п’яти робочих днів. Враховуючи вищевикладене, виникла необхідність продовжити розгляд тендерної пропозиції до 20 робочих днів.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 22-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 28-03-25, 18:24:12
24

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника у процедурі закупівлі виявлено наступні невідповідності: 1.1. Відповідно до п.1 розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, п.1 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції»цінова пропозиція повинна бути подана відповідно до форми тендерної пропозиції викладена у Додатку 1 до тендерної документації; 1.2. Відповідно до п.7 «Інформація про субпідрядника /співвиконавця»Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7, п.16 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); 1.3. Відповідно до п.8 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» Учасником надається Довідка в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), система оподаткування; 1.4. Відповідно до п.9 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» Учасником подається копія (завірена) свідоцтва , витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; 1.5. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.13 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Для підтвердження цього Учасники надають погоджене технічне завдання відповідно до додатку №2 до Тендерної документації; 1.6. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.13 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції», з метою підтвердження стандартів щодо захисту довкілля під час виконання робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISО 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг і автострад (код ДКПП 42.11) та підготовчих робіт на будівельному майданчику (код ДКПП 43.12) відповідає вимогам ДСТУ ІSО 14001:2015 (сертифікат мав бути виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України); 1.7. Відповідно до п.1 додатку 4 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, та інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей», п.17-п.19 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» учасник надає довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених технічним завданням, із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, яку учасник вважає за необхідне зазначити, а також підтверджуючі документи щодо права власності на нього/неї (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, інвентарні картки, інші документи тощо). Якщо техніка не є власністю Учасника процедури закупівлі, а залучена, то Учасником процедури закупівлі подаються наявні діючі договори оренди, договори про надання послуг, договори лізингу, які мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю; 1.8. Відповідно до п.1 додатку 4 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, та інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей», п.23 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції», з метою підтвердження відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного законодавства з питань охорони праці Учасник у складі пропозиції надає Дозвіл та/або Декларацію на відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: -Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; 1.9. Відповідно до п.2 додатку 4 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, та інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей», п.20-п.22 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (адміністрація, інженерно-технічні працівники, робітники, тощо), необхідні для надання послуг/виконання робіт, визначених технічним завданням, за формою, наведеною нижче (Таблиця з графами 1 (п/п), 2 (П.І.Б.), 3 (Посада), 4 (Освіта), 5 (Штатний/трудовий договір). Для підтвердження працевлаштування, зазначених у довідці працівників, надати накази про призначення/переведення та/або скан-копії трудових книжок або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. На інженерно-технічних працівників учасником додатково надаються: - чинні посвідчення з проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці за напрямками НПАОП 0.00-4.12-05, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.71-13, що підтверджується протоколом (витягом з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, утвореної відповідно до чинного законодавства України; 1.10. Відповідно до п.3 додатку 4 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, та інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей», п.24-п.28 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції», Учасник надає довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-ів), аналогічних робіт. Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), виконаного на 100%, вартість/ціна якого має складати не менше очікуваної вартості предмета даної процедури закупівлі. Аналогічними вважатимуться договори із капітального чи поточного ремонту дорожнього покриття вулиць/доріг. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-ів) надаються: - копії повністю виконаного (-них) аналогічного (-них) договору (-ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, який/які зазначені у довідці; - акт(-ти) приймання виконаних робіт (наданих послуг) КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3, які підтверджують виконання договорів, зазначених у довідці, у повному обсязі; 1.11. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», п.33 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, у складі пропозиції додатково надаються: 1.Документи та інформація, які підтверджують наявність АБЗ. Учасник у складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку в довільній формі про наявність власного або залученого асфальтобетонного заводу (далі - АБ3) для надання послуг/виконання робіт із зазначенням типу, моделі та марки, правового статусу такого обладнання щодо учасника (власний/орендований/залучений). В підтвердження наявності в Учасника орендованого чи залученого заводу (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при для надання послуг/виконання робіт виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договорів оренди (лізингу/надання послуг) (дія договору(ів) оренди/послуг має (-ть) бути чинним протягом всього строку надання послуг); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця, надавача послуг, продавця, тощо) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням назви предмету закупівлі, ідентифікатору процедури закупівлі. Асфальтобетонний завод має бути атестований акредитованим органом стандартизації, метрології та сертифікації відповідно до ДСТУ ЕN ISO/IEC 17065 щодо відповідності АБЗ фізико-механічних властивостей асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ Б.В2.7-119:2011, ДСТУ Б.В.2.7,127:2015», ДСТУ 8959:2019. На підтвердження відповідності надається чинний атестат виробництва, протокол випробувань продукції при атестації виробництва, на підставі якого видано атестат, рішення органу сертифікації щодо результатів нагляду за атестованим виробництвом. Учасником надається дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу, рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу з відповідними документами, у яких обґрунтуються обсяги викидів для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; 1.12. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», п.33 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, у складі пропозиції додатково надаються: 3. Чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника ДСТУ ІSО 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника стосовно будівництва доріг і автострад (код ДКПП 42.11) та підготовчих: робіт на будівельному майданчику (код ДКПП 43.12) відповідає вимогам ДСТУ ІSО 45001:2019 (сертифікат має бути виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України). 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасником ПрАТ "ШРБУ №82" надано Тендерну пропозицію відповідно до форми тендерної пропозиції викладеної у Додатку 1 до тендерної документації, підписану шляхом накладання (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженим представником Учасника на підписання документів тендерної пропозиції (Поспішна Яна Сергіївна), без зазначення суми (цифрами та прописом) (лист№ ЧКД/2103-25/10 від 21.03.2025); 2.2. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" не надано довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформація у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); 2.3. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" не надано довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), система оподаткування; 2.4. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" не надана копія (завірена) свідоцтва , витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; 2.5. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" надано технічне завдання відповідно до додатку №2 до Тендерної документації, підписане шляхом накладання (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженим представником Учасника на підписання документів тендерної пропозиції (Поспішна Яна Сергіївна), проте відсутнє його погодження, що не відповідає поставленій умові тендерної документації; 2.6. Учасником ПрАТ "ШРБУ №82" надано сертифікат на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISО 14001:2015, але не підтверджено відповідність системи екологічного управління по коду ДКПП 42.11; 2.7. Учасником ПрАТ "ШРБУ №82" у складі тендерної пропозиції надано окремо ІНФОРМАЦІЮ про перелік матеріально-технічної бази (лист № ЧКД/2103-25/1 від 21.03.2025) та Довідку про наявність машин, механізмів та обладнання (лист № ЧКД/2103-25/8 від 21.03.2025). В Довідці про наявність машин, механізмів та обладнання (лист № ЧКД/2103-25/8 від 21.03.2025) зазначається, що ЗАГАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ БОРТОВИЙ/ГАЗ/3309-354, Бульдозер Б10М.0111.ЕН, машина поливально-мийна ВАНТАЖНИЙ-СПЕЦІАЛЬНИЙ / FREIGHT-SPECIAL ПІДМІТАЛЬНО-ПРИБИРАЛЬНА-С/ВКК СПЕЦМАШ/МКД-12-03.11 будуть залучені учасником відповідно до Договору надання послуг №05-02/2024-2 від 05.02.2024р. ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП». У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" не наданий для документального підтвердження договір надання послуг №05-02/2024-2 від 05.02.2024р. з ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», зазначений у довідці, який має бути укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю; 2.8. Учасником ПрАТ "ШРБУ №82" надано Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного законодавства з питань охорони праці від 13 травня 2019 року та від 19 липня 2023 року (файл «25_[23-03-2025 23.24.07]17. Декларація відповідності мтб.pdf», проте ними не підтверджується відповідність матеріально-технічної бази та умови праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки як -Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; 2.9. У складі пропозиції учасника надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (лист № ЧКД/2103-25/2 від 21.03.2025). Під час розгляду документів, наданих у підтвердження інформації наявної у Довідці встановлено наступне: - в пункті 1 зазначено «головний інженер Розлач Володимир Миколайович та в графі 5 зазначено «Штатний». У підтвердження наданої інформації надано (файл 57_[23-03-2025 23.24.07] накази_працівники.pdf)НАКАЗ/РОЗПОРЯДЖЕННЯ/ПРО ПЕРЕВЕДЕННЯ НА ІНШУ РОБОТУ від 12.04.20 №49, в якому вказано підприємство, організація «ЗАТ «Менський ЦЗН»., а також НАКАЗ від 05.01.2024 №12 щодо виправлення технічних помилок та заміну «ЗАТ «Менський ЦЗН» на «ЗАТ «Менське ШРБУ№82». Враховуючи наведене, не вбачається можливим підтвердження Розлача Володимира Миколайовича, як штатного працівника Учасника; - в пункті 2 зазначено «виконавець робіт Солом’янник Микола Іванович» та в графі 5 зазначено «Штатний». У підтвердження наданої інформації надано (файл 57_[23-03-2025 23.24.07] накази_працівники.pdf)НАКАЗ/РОЗПОРЯДЖЕННЯ/ПРО ПЕРЕВЕДЕННЯ НА ІНШУ РОБОТУ від 11.10 №161, в якому вказано підприємство, організація «ЗАТ «Менське ШРБУ№82» та зазначено Соломянник Микола Іванович. Враховуючи наведене, не вбачається можливим підтвердження Солом’янника Миколи Івановича, як штатного працівника Учасника. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" не надано чинні посвідчення з проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці за напрямком НПАОП 0.00-4.12-05 на Розлача Володимира Миколайовича та Солом’янника Миколу Івановича; за напрямком НПАОП 0.00-1.62-12 на Розлача Володимира Миколайовича та Богдан Євгенія Олександровича; за напрямком НПАОП 0.00-1.71-13 на Солом’янника Миколу Івановича та Богдана Євгенія Олександровича. 2.10. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" надано Інформацію про виконання аналогічного договору (лист № ЧКД/2103-25/5 від 21.03.2025), в якій зазначено Договір №105 від 05.07.2023 р., Предмет договору: «Поточний ремонт дороги комунальної власності по вул. Нова в м. Корюківка Чернігівської області; 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», зазначено суму договору - 5 610 033,54 грн. Для документального підтвердження надано копію договору (файл 47_[23-03-2025 23.24.07]Досвід договір КБ-2 КБ-3.zip) , зазначеного в довідці та розміщеного на на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/, загальна вартість якого становить 6 125 935,97 грн. Документально підтверджених актів виконаних робіт (файл 47_[23-03-2025 23.24.07]Досвід договір КБ-2 КБ-3.zip) надано на загальну суму 5 610 033,54 грн: Акт КБ-2в №1 від 03.08.2023 – 1 615 409,32 грн; Акт КБ-2в №2 від 09.08.2023 – 2 870 090,68 грн; Акт КБ-2в №3 від 03.08.2023 – 1 124 533,54 грн. Таким чином, актами не надано підтвердження про виконання робіт/надання послуг по наданому договору на суму 515 902,43 грн. Враховуючи наведене, не вбачається можливим підтвердження виконання аналогічного договору на 100%; 2.11. Для підтвердження відповідності Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, у складі пропозиції учасником ПрАТ "ШРБУ №82" надано ІНФОРМАЦІЮ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) (лист № ЧКД/2103-25/3 від 21.03.2025), в якій зазначено, що учасник планує закуповувати асфальтобетоннiсумiшi в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9 (UA-2025-02-10-012149-a), що не відповідаєназві предмету закупівлі, по якій подається тендерна пропозиція. В підтвердження наявності залученого заводу для надання послуг Учасником надано стаціонарну/ асфальтозмішувальну установку/ АБЗ «КС 60» ТОВ «АсПлант», Черкаська область, м. Городище, вул. Покасева, 98, договір поставки №13-02/25-2 від 13.02.2025 р. (файл 8_[23-03-2025 23.24.07]0.6 Додаток 2 - Договір поставки абс №13-02 25-2 (АСПЛАНТ).pdf) Учасником надано чинний атестат виробництва АБЗ «КС 60» про відповідність фізико-механічних властивостей асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ Б.В2.7-119:2011, ДСТУ Б.В.2.7,127:2015», ДСТУ 8959:2019, договір на надання науково-технічних послуг №445/24 від 19.08.2024 (з додатками), акт наданих послуг №516 від 17.09.2024, дозвіл №UA71080110010037357-2 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами ТОВ «АсПлант», рішення від 05.08.2021 про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами №UA71080110010037357-2із необмеженим строком дії з 19.08.2021 (файл 10_[23-03-2025 23.24.07]0.6 Додаток 2 - Документи на АБЗ (АСПЛАНТ).pdf). З аналізу наданих документів не вбачається, чи являється асфальтобетонний завод АБЗ «КС 60» ТОВ «АсПлант» атестований акредитованим органом стандартизації, метрології та сертифікації відповідно до ДСТУ ЕN ISO/IEC 17065. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" для підтвердження відповідності Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі не надано протокол випробувань продукції при атестації виробництва та рішення органу сертифікації щодо результатів нагляду за атестованим виробництвом залученого для надання послуг АБЗ «КС 60» ТОВ «АсПлант»; 2.12. Учасником ПрАТ "ШРБУ №82" надано чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника ДСТУ ІSО 45001:2019, але не підтверджено відповідність системи управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника стосовно будівництва доріг і автострад по коду ДКПП 42.11. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати цінову пропозицію із зазначенням суми (цифрами та прописом) відповідно до форми тендерної пропозиції, що викладена у Додатку 1 до тендерної документації; 3.2. Надати довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); 3.3. Надати довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), система оподаткування; 3.4. Надати Копію (завірена) свідоцтва , витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; 3.5. Надати погоджене технічне завдання відповідно до додатку №2 до Тендерної документації; 3.6. Надати чинний сертифікат на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISО 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг і автострад (код ДКПП 42.11) відповідає вимогам ДСТУ ІSО 14001:2015. 3.7. Надати договір надання послуг №05-02/2024-2 від 05.02.2024р. з ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», зазначений у довідці, який має бути укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю; 3.8. Надати Дозвіл та/або Декларацію на відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: -Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; 3.9. Надати уточнену довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (лист № ЧКД/2103-25/2 від 21.03.2025) з документальним підтвердженням штатних працівників Розлача Володимира Миколайовича та Солом’янника Миколи Івановича, а також надати чинні посвідчення з проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці за напрямком НПАОП 0.00-4.12-05 на Розлача Володимира Миколайовича та Солом’янника Миколу Івановича; за напрямком НПАОП 0.00-1.62-12 на Розлача Володимира Миколайовича та Богдан Євгенія Олександровича; за напрямком НПАОП 0.00-1.71-13 на Солом’янника Миколу Івановича та Богдана Євгенія Олександровича; 3.10. Підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, виконаного на 100%, вартість/ціна якого має складати не менше очікуваної вартості предмета даної процедури закупівлі. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-ів) надаються: - копії повністю виконаного (-них) аналогічного (-них) договору (-ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, який/які зазначені у довідці; - акт(-ти) приймання виконаних робіт (наданих послуг) КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3, які підтверджують виконання договорів, зазначених у довідці, у повному обсязі; 3.11. Надати виправлену ІНФОРМАЦІЮ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) (лист № ЧКД/2103-25/3 від 21.03.2025), протокол випробувань продукції при атестації виробництва та рішення органу сертифікації щодо результатів нагляду за атестованим виробництвом залученого для надання послуг АБЗ «КС 60» ТОВ «АсПлант»4; 3.12. Надатичинний сертифікатна систему управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника ДСТУ ІSО 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника стосовно будівництва доріг і автострад (код ДКПП 42.11) відповідає вимогам ДСТУ ІSО 45001:2019.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 29-03-25, 18:24:12

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
875 047,06 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
875 047,06 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
23-03-2025, 23:30:41
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
969 173,17 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
969 173,17 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
не залучається
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
21-03-2025, 09:21:08
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:07:40
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:07:22
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:07:22
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:07:22
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:07:22
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:07:22
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:07:22
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:13-03-2025, 11:07:22
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          4. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          6. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          7. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          1. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Поточний середній ремонт дорожнього покриття вул. Лісова м. Канів, Черкаського району, Черкаської області
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Учасник закупівлі має надати забезпечення пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше строку дії тендерної пропозиції. Розмір тендерного забезпечення: 10 000,00 грн.
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          2. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Поточний середній ремонт дорожнього покриття вул. Лісова м. Канів, Черкаського району, Черкаської області
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 13-03-2025, 11:07:23
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ