Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 972 278,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 861,39 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 10 000 UAH |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04060795 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://kaniv-rada.gov.ua |
| Контактна особа: | Гончаренко Елеонора Віталіївна |
| Телефон: | 380967653356 |
| E-mail: | zakupivli_kaniv@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 19003, Україна, Черкаська область,Канів, м.Канів вул. Захисників України,3 |
6 |
За результатами оцінки тендерних пропозицій електронна система закупівель визнала найбільш економічно вигідною тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №82". У зв’язку з значними обсягами наданих документів для закупівлі, розгляд та оцінка найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не можуть бути завершені протягом п’яти робочих днів. Враховуючи вищевикладене, виникла необхідність продовжити розгляд тендерної пропозиції до 20 робочих днів.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника у процедурі закупівлі виявлено наступні невідповідності: 1.1. Відповідно до п.1 розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, п.1 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції»цінова пропозиція повинна бути подана відповідно до форми тендерної пропозиції викладена у Додатку 1 до тендерної документації; 1.2. Відповідно до п.7 «Інформація про субпідрядника /співвиконавця»Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.7, п.16 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); 1.3. Відповідно до п.8 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» Учасником надається Довідка в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), система оподаткування; 1.4. Відповідно до п.9 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» Учасником подається копія (завірена) свідоцтва , витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; 1.5. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.13 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Для підтвердження цього Учасники надають погоджене технічне завдання відповідно до додатку №2 до Тендерної документації; 1.6. Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.13 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції», з метою підтвердження стандартів щодо захисту довкілля під час виконання робіт, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати сертифікат на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISО 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг і автострад (код ДКПП 42.11) та підготовчих робіт на будівельному майданчику (код ДКПП 43.12) відповідає вимогам ДСТУ ІSО 14001:2015 (сертифікат мав бути виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України); 1.7. Відповідно до п.1 додатку 4 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, та інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей», п.17-п.19 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» учасник надає довідку, складену у довільній формі, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг/виконання робіт, визначених технічним завданням, із зазначенням інформації про найменування такого обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, технічного стану, яку учасник вважає за необхідне зазначити, а також підтверджуючі документи щодо права власності на нього/неї (свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів, інвентарні картки, інші документи тощо). Якщо техніка не є власністю Учасника процедури закупівлі, а залучена, то Учасником процедури закупівлі подаються наявні діючі договори оренди, договори про надання послуг, договори лізингу, які мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю; 1.8. Відповідно до п.1 додатку 4 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, та інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей», п.23 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції», з метою підтвердження відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного законодавства з питань охорони праці Учасник у складі пропозиції надає Дозвіл та/або Декларацію на відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: -Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; 1.9. Відповідно до п.2 додатку 4 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, та інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей», п.20-п.22 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (адміністрація, інженерно-технічні працівники, робітники, тощо), необхідні для надання послуг/виконання робіт, визначених технічним завданням, за формою, наведеною нижче (Таблиця з графами 1 (п/п), 2 (П.І.Б.), 3 (Посада), 4 (Освіта), 5 (Штатний/трудовий договір). Для підтвердження працевлаштування, зазначених у довідці працівників, надати накази про призначення/переведення та/або скан-копії трудових книжок або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. На інженерно-технічних працівників учасником додатково надаються: - чинні посвідчення з проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці за напрямками НПАОП 0.00-4.12-05, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-1.71-13, що підтверджується протоколом (витягом з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, утвореної відповідно до чинного законодавства України; 1.10. Відповідно до п.3 додатку 4 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, та інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей», п.24-п.28 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції», Учасник надає довідку, складену у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-ів), аналогічних робіт. Учасник має підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору (не менше одного), виконаного на 100%, вартість/ціна якого має складати не менше очікуваної вартості предмета даної процедури закупівлі. Аналогічними вважатимуться договори із капітального чи поточного ремонту дорожнього покриття вулиць/доріг. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-ів) надаються: - копії повністю виконаного (-них) аналогічного (-них) договору (-ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, який/які зазначені у довідці; - акт(-ти) приймання виконаних робіт (наданих послуг) КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3, які підтверджують виконання договорів, зазначених у довідці, у повному обсязі; 1.11. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», п.33 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, у складі пропозиції додатково надаються: 1.Документи та інформація, які підтверджують наявність АБЗ. Учасник у складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку в довільній формі про наявність власного або залученого асфальтобетонного заводу (далі - АБ3) для надання послуг/виконання робіт із зазначенням типу, моделі та марки, правового статусу такого обладнання щодо учасника (власний/орендований/залучений). В підтвердження наявності в Учасника орендованого чи залученого заводу (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при для надання послуг/виконання робіт виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договорів оренди (лізингу/надання послуг) (дія договору(ів) оренди/послуг має (-ть) бути чинним протягом всього строку надання послуг); - оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця, надавача послуг, продавця, тощо) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для надання послуг, що є предметом закупівлі із зазначенням назви предмету закупівлі, ідентифікатору процедури закупівлі. Асфальтобетонний завод має бути атестований акредитованим органом стандартизації, метрології та сертифікації відповідно до ДСТУ ЕN ISO/IEC 17065 щодо відповідності АБЗ фізико-механічних властивостей асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ Б.В2.7-119:2011, ДСТУ Б.В.2.7,127:2015», ДСТУ 8959:2019. На підтвердження відповідності надається чинний атестат виробництва, протокол випробувань продукції при атестації виробництва, на підставі якого видано атестат, рішення органу сертифікації щодо результатів нагляду за атестованим виробництвом. Учасником надається дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами щодо асфальтобетонного заводу, рішення про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу з відповідними документами, у яких обґрунтуються обсяги викидів для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами; 1.12. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», п.33 Додатку 5 до Тендерної документації «Перелік документів та /або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» для підтвердження відповідності Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, у складі пропозиції додатково надаються: 3. Чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника ДСТУ ІSО 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника стосовно будівництва доріг і автострад (код ДКПП 42.11) та підготовчих: робіт на будівельному майданчику (код ДКПП 43.12) відповідає вимогам ДСТУ ІSО 45001:2019 (сертифікат має бути виданий органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво - на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ), завірену Національним агентством з акредитації України). 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасником ПрАТ "ШРБУ №82" надано Тендерну пропозицію відповідно до форми тендерної пропозиції викладеної у Додатку 1 до тендерної документації, підписану шляхом накладання (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженим представником Учасника на підписання документів тендерної пропозиції (Поспішна Яна Сергіївна), без зазначення суми (цифрами та прописом) (лист№ ЧКД/2103-25/10 від 21.03.2025); 2.2. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" не надано довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформація у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); 2.3. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" не надано довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), система оподаткування; 2.4. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" не надана копія (завірена) свідоцтва , витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; 2.5. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" надано технічне завдання відповідно до додатку №2 до Тендерної документації, підписане шляхом накладання (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП) уповноваженим представником Учасника на підписання документів тендерної пропозиції (Поспішна Яна Сергіївна), проте відсутнє його погодження, що не відповідає поставленій умові тендерної документації; 2.6. Учасником ПрАТ "ШРБУ №82" надано сертифікат на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISО 14001:2015, але не підтверджено відповідність системи екологічного управління по коду ДКПП 42.11; 2.7. Учасником ПрАТ "ШРБУ №82" у складі тендерної пропозиції надано окремо ІНФОРМАЦІЮ про перелік матеріально-технічної бази (лист № ЧКД/2103-25/1 від 21.03.2025) та Довідку про наявність машин, механізмів та обладнання (лист № ЧКД/2103-25/8 від 21.03.2025). В Довідці про наявність машин, механізмів та обладнання (лист № ЧКД/2103-25/8 від 21.03.2025) зазначається, що ЗАГАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ БОРТОВИЙ/ГАЗ/3309-354, Бульдозер Б10М.0111.ЕН, машина поливально-мийна ВАНТАЖНИЙ-СПЕЦІАЛЬНИЙ / FREIGHT-SPECIAL ПІДМІТАЛЬНО-ПРИБИРАЛЬНА-С/ВКК СПЕЦМАШ/МКД-12-03.11 будуть залучені учасником відповідно до Договору надання послуг №05-02/2024-2 від 05.02.2024р. ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП». У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" не наданий для документального підтвердження договір надання послуг №05-02/2024-2 від 05.02.2024р. з ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», зазначений у довідці, який має бути укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю; 2.8. Учасником ПрАТ "ШРБУ №82" надано Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам чинного законодавства з питань охорони праці від 13 травня 2019 року та від 19 липня 2023 року (файл «25_[23-03-2025 23.24.07]17. Декларація відповідності мтб.pdf», проте ними не підтверджується відповідність матеріально-технічної бази та умови праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки як -Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; 2.9. У складі пропозиції учасника надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (лист № ЧКД/2103-25/2 від 21.03.2025). Під час розгляду документів, наданих у підтвердження інформації наявної у Довідці встановлено наступне: - в пункті 1 зазначено «головний інженер Розлач Володимир Миколайович та в графі 5 зазначено «Штатний». У підтвердження наданої інформації надано (файл 57_[23-03-2025 23.24.07] накази_працівники.pdf)НАКАЗ/РОЗПОРЯДЖЕННЯ/ПРО ПЕРЕВЕДЕННЯ НА ІНШУ РОБОТУ від 12.04.20 №49, в якому вказано підприємство, організація «ЗАТ «Менський ЦЗН»., а також НАКАЗ від 05.01.2024 №12 щодо виправлення технічних помилок та заміну «ЗАТ «Менський ЦЗН» на «ЗАТ «Менське ШРБУ№82». Враховуючи наведене, не вбачається можливим підтвердження Розлача Володимира Миколайовича, як штатного працівника Учасника; - в пункті 2 зазначено «виконавець робіт Солом’янник Микола Іванович» та в графі 5 зазначено «Штатний». У підтвердження наданої інформації надано (файл 57_[23-03-2025 23.24.07] накази_працівники.pdf)НАКАЗ/РОЗПОРЯДЖЕННЯ/ПРО ПЕРЕВЕДЕННЯ НА ІНШУ РОБОТУ від 11.10 №161, в якому вказано підприємство, організація «ЗАТ «Менське ШРБУ№82» та зазначено Соломянник Микола Іванович. Враховуючи наведене, не вбачається можливим підтвердження Солом’янника Миколи Івановича, як штатного працівника Учасника. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" не надано чинні посвідчення з проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці за напрямком НПАОП 0.00-4.12-05 на Розлача Володимира Миколайовича та Солом’янника Миколу Івановича; за напрямком НПАОП 0.00-1.62-12 на Розлача Володимира Миколайовича та Богдан Євгенія Олександровича; за напрямком НПАОП 0.00-1.71-13 на Солом’янника Миколу Івановича та Богдана Євгенія Олександровича. 2.10. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" надано Інформацію про виконання аналогічного договору (лист № ЧКД/2103-25/5 від 21.03.2025), в якій зазначено Договір №105 від 05.07.2023 р., Предмет договору: «Поточний ремонт дороги комунальної власності по вул. Нова в м. Корюківка Чернігівської області; 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», зазначено суму договору - 5 610 033,54 грн. Для документального підтвердження надано копію договору (файл 47_[23-03-2025 23.24.07]Досвід договір КБ-2 КБ-3.zip) , зазначеного в довідці та розміщеного на на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/, загальна вартість якого становить 6 125 935,97 грн. Документально підтверджених актів виконаних робіт (файл 47_[23-03-2025 23.24.07]Досвід договір КБ-2 КБ-3.zip) надано на загальну суму 5 610 033,54 грн: Акт КБ-2в №1 від 03.08.2023 – 1 615 409,32 грн; Акт КБ-2в №2 від 09.08.2023 – 2 870 090,68 грн; Акт КБ-2в №3 від 03.08.2023 – 1 124 533,54 грн. Таким чином, актами не надано підтвердження про виконання робіт/надання послуг по наданому договору на суму 515 902,43 грн. Враховуючи наведене, не вбачається можливим підтвердження виконання аналогічного договору на 100%; 2.11. Для підтвердження відповідності Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі, у складі пропозиції учасником ПрАТ "ШРБУ №82" надано ІНФОРМАЦІЮ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) (лист № ЧКД/2103-25/3 від 21.03.2025), в якій зазначено, що учасник планує закуповувати асфальтобетоннiсумiшi в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Черкаській області (згідно переліку доріг). ДК 021:2015: 63710000-9 (UA-2025-02-10-012149-a), що не відповідаєназві предмету закупівлі, по якій подається тендерна пропозиція. В підтвердження наявності залученого заводу для надання послуг Учасником надано стаціонарну/ асфальтозмішувальну установку/ АБЗ «КС 60» ТОВ «АсПлант», Черкаська область, м. Городище, вул. Покасева, 98, договір поставки №13-02/25-2 від 13.02.2025 р. (файл 8_[23-03-2025 23.24.07]0.6 Додаток 2 - Договір поставки абс №13-02 25-2 (АСПЛАНТ).pdf) Учасником надано чинний атестат виробництва АБЗ «КС 60» про відповідність фізико-механічних властивостей асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ Б.В2.7-119:2011, ДСТУ Б.В.2.7,127:2015», ДСТУ 8959:2019, договір на надання науково-технічних послуг №445/24 від 19.08.2024 (з додатками), акт наданих послуг №516 від 17.09.2024, дозвіл №UA71080110010037357-2 на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами ТОВ «АсПлант», рішення від 05.08.2021 про видачу дозволу (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами №UA71080110010037357-2із необмеженим строком дії з 19.08.2021 (файл 10_[23-03-2025 23.24.07]0.6 Додаток 2 - Документи на АБЗ (АСПЛАНТ).pdf). З аналізу наданих документів не вбачається, чи являється асфальтобетонний завод АБЗ «КС 60» ТОВ «АсПлант» атестований акредитованим органом стандартизації, метрології та сертифікації відповідно до ДСТУ ЕN ISO/IEC 17065. У складі тендерної пропозиції учасника ПрАТ "ШРБУ №82" для підтвердження відповідності Учасника технічним, кількісним та якісним вимогам до предмету закупівлі не надано протокол випробувань продукції при атестації виробництва та рішення органу сертифікації щодо результатів нагляду за атестованим виробництвом залученого для надання послуг АБЗ «КС 60» ТОВ «АсПлант»; 2.12. Учасником ПрАТ "ШРБУ №82" надано чинний сертифікат на систему управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника ДСТУ ІSО 45001:2019, але не підтверджено відповідність системи управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника стосовно будівництва доріг і автострад по коду ДКПП 42.11. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати цінову пропозицію із зазначенням суми (цифрами та прописом) відповідно до форми тендерної пропозиції, що викладена у Додатку 1 до тендерної документації; 3.2. Надати довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю); 3.3. Надати довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси, місцезнаходження, контактних телефонів, банківські реквізити з усіх обслуговуючих банків; керівництво (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, номер контактного телефону); статус учасника (фізична особа, юридична особа/підприємство, фізична особа-підприємець, що є самозайнятою особою, тощо), система оподаткування; 3.4. Надати Копію (завірена) свідоцтва , витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців; 3.5. Надати погоджене технічне завдання відповідно до додатку №2 до Тендерної документації; 3.6. Надати чинний сертифікат на систему екологічного управління Учасника ДСТУ ISО 14001:2015, який підтверджує, що система екологічного управління Учасника стосовно будівництва доріг і автострад (код ДКПП 42.11) відповідає вимогам ДСТУ ІSО 14001:2015. 3.7. Надати договір надання послуг №05-02/2024-2 від 05.02.2024р. з ТОВ «ДС ПРОМ ГРУП», зазначений у довідці, який має бути укладений на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю; 3.8. Надати Дозвіл та/або Декларацію на відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: -Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; 3.9. Надати уточнену довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (лист № ЧКД/2103-25/2 від 21.03.2025) з документальним підтвердженням штатних працівників Розлача Володимира Миколайовича та Солом’янника Миколи Івановича, а також надати чинні посвідчення з проходження навчання та перевірки знань законодавчих актів з охорони праці за напрямком НПАОП 0.00-4.12-05 на Розлача Володимира Миколайовича та Солом’янника Миколу Івановича; за напрямком НПАОП 0.00-1.62-12 на Розлача Володимира Миколайовича та Богдан Євгенія Олександровича; за напрямком НПАОП 0.00-1.71-13 на Солом’янника Миколу Івановича та Богдана Євгенія Олександровича; 3.10. Підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, виконаного на 100%, вартість/ціна якого має складати не менше очікуваної вартості предмета даної процедури закупівлі. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-ів) надаються: - копії повністю виконаного (-них) аналогічного (-них) договору (-ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору, який/які зазначені у довідці; - акт(-ти) приймання виконаних робіт (наданих послуг) КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт КБ-3, які підтверджують виконання договорів, зазначених у довідці, у повному обсязі; 3.11. Надати виправлену ІНФОРМАЦІЮ про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) (лист № ЧКД/2103-25/3 від 21.03.2025), протокол випробувань продукції при атестації виробництва та рішення органу сертифікації щодо результатів нагляду за атестованим виробництвом залученого для надання послуг АБЗ «КС 60» ТОВ «АсПлант»4; 3.12. Надатичинний сертифікатна систему управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника ДСТУ ІSО 45001:2019, який підтверджує, що система управління охороною здоров'я та забезпечення безпечності праці Учасника стосовно будівництва доріг і автострад (код ДКПП 42.11) відповідає вимогам ДСТУ ІSО 45001:2019.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.