Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00
Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"; 1) категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу; 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 11 319 493,20 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 113 194,93 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області |
| ЄДРПОУ: | 41066555 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://voshag2017.blogspot.com |
| Контактна особа: | Галина Кокорудз |
| Телефон: | +380676871419 |
| E-mail: | korystuvachnovyj3@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 81321, Україна, Львівська область,с. Шегині, вул. Героїв України, будинок 188 |
11 |
Добрий день шановний Учаснику! Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей. Згідно з пп. 1.1.1. п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати довідку за формою Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання, устаткування), необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасник надав довідку №59T-2 від 26.03.2025, яка не відповідає встановленій формі Таблиці 1. Відповідно до пп. 1.1.2. п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен документально підтвердити наявність підстав користування вищевказаною технікою, або право користування технікою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання. У разі залучення власної техніки Учасник надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми не підлягають державній реєстрації, необхідно надати інші документи, що посвідчують право власності (обліку) (інвентарна картка або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі або інші документи, що посвідчують право власності). Учасником надано оборотно-сальдова відомість по рахунку 10 за період з 01.03.2025 по 26.03.2025, яка містить відомості станом на дату, що передує даті оголошення закупівлі (12.03.2025), що суперечить вимогам тендерної документації. Відповідно до пп. 1.2.1. п.1.2. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник має надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, за формою Таблиці 2. У складі пропозиції Учасник надав довідку №59T-3 від 26.03.2025, проте в цій довідці не зазначено по батькові працівників, як це передбачено формою Таблиці 2. Згідно з пп. 2. п. 1.3.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник має надати копію аналогічного договору, зазначеного в довідці, разом із додатками, додатковими угодами, змінами тощо. У складі пропозиції Учасник надав Договір №42 від 16.05.2023 р. Згідно з умовами тендерної документації, аналогічним договором є договір повністю виконаний, предметом закупівлі якого є капітальний ремонт будівель/ частин будівель із класом наслідків СС2 або вище. Проте у складі тендерної пропозиції відсутній документ, який би підтверджував, що наданий Учасником Договір №42 від 16.05.2023 р. стосується об'єкту із класом наслідків СС2 або вище. Згідно з п. 5.2. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надав заповнену форму “Відомості про учасника” №59T-9 від 26.03.2025, однак в даній формі відсутня назва банку, в якому відкритий рахунок. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно пп. 1.1.1., пп. 1.1.2., пп. 1.2.1., п. 1.3.1. та п. 5.2. Додатку №1 до тендерної документації вимагається надати: “1.1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку за формою Таблиці 1 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання, устаткування) необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі.” “1.1.2. Учасник, повинен документально підтвердити наявність підстав користування вищевказаною технікою, або право користування технікою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання. У разі залучення власної техніки Учасник надає свідоцтво(а) про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні машини та механізми не підлягають державній реєстрації, необхідно надати інші документи, що посвідчують право власності (обліку) (інвентарна картка або оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі або інші документи, що посвідчують право власності).” “1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, за формою Таблиці 2.” “1.3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 2. Копію аналогічного договору, зазначеного в довідці з додатками /додатковими угодами/ змінами тощо; Аналогічним договором є договір повністю виконаний, предметом закупівлі якого є капітальний ремонт будівель/ частин будівель із класом наслідків СС2 або вище.” “5.2. Відомості про учасника мають включати наступну інформацію (сканований оригінал): Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА” - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); - Тел.; - E-mail; - Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б).” 3. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Законом України "Про публічні закупівлі": - оновлену довідку за формою Таблиці 1 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання, устаткування) необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі; - оборотно-сальдова відомість по рахунку обліку відповідної техніки, з відомостями станом не раніше дати оголошення закупівлі; - оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, за формою Таблиці 2 із зазначенням по батькові працівників; - надати підтвердження того, що наданий Учасником Договір №42 від 16.05.2023 р. стосується об'єкту із класом наслідків СС2 або вище; - оновлену форму відомості про учасника, із зазначенням назви банку, в якому відкрито рахунок.
Добрий день шановний Учаснику! Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей. Згідно з пп. 2. п. 1.3.1. Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати копію аналогічного договору, зазначеного в довідці, разом із додатками, додатковими угодами, змінами тощо. У складі пропозиції Учасник надав Договір №01/05 від 13.05.2020 р. Згідно з умовами тендерної документації, аналогічним договором є договір повністю виконаний, предметом закупівлі якого є капітальний ремонт будівель/ частин будівель із класом наслідків СС2 або вище. Проте у складі тендерної пропозиції відсутній документ, який би підтверджував, що наданий Учасником Договір №01/05 від 13.05.2020 р. стосується об'єктів із класом наслідків СС2 або вище. Відповідно до вимог пп. 4.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції дозволи/декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 “Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки” (із змінами), відповідно до Технічного завдання, а саме: - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (або дозвіл) на виконання робіт підвищеної небезпеки: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - роботи в траншеях, котлованах; - роботи верхолазні. Проте у складі пропозиції Учасника відсутня Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (або дозвіл) на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме роботи в траншеях, котлованах. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно пп. 1.3.1. та п. 4.1. Додатку №1 до тендерної документації вимагається надати: “1.3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 2. Копію аналогічного договору, зазначеного в довідці з додатками /додатковими угодами/ змінами тощо; Аналогічним договором є договір повністю виконаний, предметом закупівлі якого є капітальний ремонт будівель/ частин будівель із класом наслідків СС2 або вище.” “4.1. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції дозволи/декларації на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до переліку, затвердженого Постановою КМУ від 26.10.2011 року № 1107 “Про затвердження порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин механізмів, устаткування підвищеної небезпеки” (із змінами), відповідно до Технічного завдання, а саме: - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (або дозвіл) на виконання робіт підвищеної небезпеки: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - роботи в траншеях, котлованах; - роботи верхолазні.” 3. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Законом України "Про публічні закупівлі": - надати підтвердження того, що наданий Учасником Договір №01/05 від 13.05.2020р. стосується об'єктів із класом наслідків СС2 або вище; - декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (або дозвіл) на виконання робіт підвищеної небезпеки: - роботи в траншеях, котлованах.
Добрий день шановний Учаснику! Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей. Згідно з пп. 1.1.1. п. 1.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати довідку за формою Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання, устаткування), необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасник надав довідку № UA-2025-03-12-013231-a-21 від 24.03.2025 року, в якій у колонці “Перелік техніки” зазначено “Перевезення будівельного сміття до 10 км”, що є невідповідністю, оскільки необхідно вказати саме перелік техніки, а не вид робіт. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до пп. 1 п. 1.3.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник має надати довідку з інформацією про виконання аналогічного договору за формою Таблиці 3. Учасник надав довідку №UA-2025-03-12-013231-a-2 від 24.03.2025 року. Проте зазначена у довідці вартість виконаних будівельних робіт у сумі 13 714 162,75 грн згідно довідки за формою №КБ-3 не відповідає вартості робіт, зазначеній у наданих довідках форми №КБ-3 до Договору підряду №235-Д від 26.12.2019 року. Цю невідповідність також підтверджує наданий Учасником відгук №1229 від 07 грудня 2021 року, згідно з яким сума виконаних робіт відповідно до Договору підряду №235-Д від 26.12.2019 року становить 13 713 924,99 грн. Відповідно до пп. 3 п. 1.3.1 Додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, Учасник має надати копії документів, що підтверджують повне виконання договору, зазначеного в довідці, наданій Учасником. Такими документами є: копії довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В). Учасник надав акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2В) та довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форми КБ-3) до Договору підряду №235-Д від 26.12.2019 року. Проте вартість виконаних робіт, зазначена в довідках, не відповідає вартості, вказаній в актах до зазначеного договору. Зокрема: - вартість виконаних робіт згідно довідки форми КБ-3 від 26.03.2020 р. не відповідає вартості виконаних робіт згідно акту №4 від 26.03.2020 р. форми КБ-2В; - вартість виконаних робіт згідно довідки форми КБ-3 від 27.03.2020 р. не відповідає вартості виконаних робіт згідно акту №5 від 27.03.2020 р. форми КБ-2В; - вартість виконаних робіт згідно довідки форми КБ-3 від 28.05.2020 р. не відповідає вартості виконаних робіт згідно акту №8 від 28.05.2020 р. форми КБ-2В; - вартість виконаних робіт згідно довідки форми КБ-3 від 27.08.2020 р. не відповідає вартості виконаних робіт згідно акту №12 від 27.08.2020 р. форми КБ-2В. Відповідно до вимог пп. 4.1. Додатку 1 до тендерної документації, Договірна ціна повинна бути виконана в програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Учасник повинен підтвердити наявність в нього програмного забезпечення АВК-5 (або аналог), в якому здійснено розрахунок договірної ціни. На підтвердження наявності сертифікованого програмного забезпечення Учасник має надати ліцензію на програмний комплекс в якому здійснені відповідні розрахунки. У наданому Учасником файлі “розрахунок договірної ціни.pdf.asice.zip” зазначено, що розрахунок договірної ціни здійснено у програмному комплексі “Будівельні Технодогії: Кошторис 8.4”. Проте Учасник у складі пропозиції надав ліцензію на програмний комплекс АВК №8/0584-2025, а не на програмний комплекс, у якому фактично були здійснені відповідні розрахунки договірної ціни. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно пп. 1.1.1., пп. 1.3.1. та п. 4.1. Додатку №1 до тендерної документації вимагається надати: “1.1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку за формою Таблиці 1 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання, устаткування) необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі.” “1.3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 1. Довідку з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою Таблиці 3. 3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, що підтверджують його виконання в повному обсязі (копії довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) за таким договором, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В)). Аналогічним договором є договір повністю виконаний, предметом закупівлі якого є капітальний ремонт будівель/ частин будівель із класом наслідків СС2 або вище.” “4.1. Договірна ціна повинна бути виконана в програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Учасник повинен підтвердити наявність в нього програмного забезпечення АВК-5 (або аналог), в якому здійснено розрахунок договірної ціни. На підтвердження наявності сертифікованого програмного забезпечення Учасник має надати ліцензію на програмний комплекс в якому здійснені відповідні розрахунки.” 3. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Законом України "Про публічні закупівлі": - оновлену довідку за формою Таблиці 1 про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання, устаткування) необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі, з коректним заповненням колонки “Перелік техніки”, де має бути зазначено саме перелік техніки, а не види робіт; - оновлену довідку з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою Таблиці 3 у якій необхідно усунути виявлену невідповідність; - надати підтвердження того, що Договір підряду № 235-Д від 26.12.2019 року, поданий у складі пропозиції, стосується об'єкта з класом наслідків СС2 або вище; - лист-роз’яснення щодо причин виявлених розбіжностей між вартістю виконаних робіт, зазначеною у довідках форми КБ-3, та вартістю, вказаною в актах приймання виконаних робіт (форми КБ-2В), що додаються до Договору підряду №235-Д від 26.12.2019 року, або надати оновлені довідки форми КБ-3, у яких вартість виконаних робіт відповідатиме зазначеним актам. - ліцензію на програмний комплекс, у якому фактично були здійснені відповідні розрахунки договірної ціни.
Добрий день шановний Учаснику! Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей. Згідно пп.4 п. 1.3.1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження інформації щодо виконання поданого аналогічного договору необхідно надати лист-відгук. Такий лист повинен містити посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, предмет договору, ціну, суму виконаних робіт, а також інформацію про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника за цим договором, та відсутні факти (випадки) його невиконання або неналежного виконання з боку учасника. Учасник надає лист відгук про співпрацю №337 від 03 серпня 2023 р. до Договору №679-К від 17.11.2021 р. Водночас у цьому листі відсутня інформація про суму виконаних робіт та про своєчасне виконання зобов'язань учасника за договором. Відповідно до вимог пп. 4.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надає документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, складений за формою викладеною в Додатку 6 до тендерної документації (Додаток 4 до проєкту договору про закупівлю (договору підряду)). Такий документ з інформацією про ціни на матеріальні ресурси повинен відповідати договірній ціні Учасника процедури закупівлі та є невід’ємною частиною договору про закупівлю. Проте наданий Учасником документ “Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва” не складений за формою, викладеною в Додатку 6 до тендерної документації. Згідно з пп.5.1.1. п. 5.1. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати інформаційну довідку, щодо осіб, які уповноважені на підписання документів тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю (сканований оригінал). Проте зазначена довідка у складі тендерної пропозиції Учасника відсутня. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно пп. 1.3.1., 4.1. та пп. 5.1.1. Додатку №1 до тендерної документації вимагається надати: “1.3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 4. На підтвердження інформації щодо виконання поданого аналогічного договору надати скановану копію оригіналу листа-відгука про співпрацю та фактичне виконання по договору від контрагента згідно з аналогічним договором. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, предмет договору, ціну, суму виконаних робіт, а також інформацію про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору та відсутні факти (випадки) його невиконання або неналежного виконання з боку учасника.” “4.1. Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надає документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, складений за формою викладеною в Додатку 6 до тендерної документації (Додаток 4 до проєкту договору про закупівлю (договору підряду)). Такий документ з інформацією про ціни на матеріальні ресурси повинен відповідати договірній ціні Учасника процедури закупівлі та є невід’ємною частиною договору про закупівлю.” “5.1.1. Інформаційна довідка, щодо осіб, які уповноважені на підписання документів тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю (сканований оригінал).” 3. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Законом України "Про публічні закупівлі": 1. Оновлений відгук до Договору №679-К від 17.11.2021 р., що містить інформацію відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, а саме: “На підтвердження інформації щодо виконання поданого аналогічного договору надати скановану копію оригіналу листа-відгука про співпрацю та фактичне виконання по договору від контрагента згідно з аналогічним договором. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, предмет договору, ціну, суму виконаних робіт, а також інформацію про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору та відсутні факти (випадки) його невиконання або неналежного виконання з боку учасника.” 2. Документ, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, складений за формою викладеною в Додатку 6 до тендерної документації (Додаток 4 до проєкту договору про закупівлю (договору підряду)). Такий документ з інформацією про ціни на матеріальні ресурси повинен відповідати договірній ціні Учасника процедури закупівлі. 3. Інформаційну довідку, щодо осіб, які уповноважені на підписання документів тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю (сканований оригінал).
Добрий день шановний Учаснику! Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей. Згідно з пп. 1.2.1. п. 1.2. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, за формою Таблиці 2. Однак Учасник надав довідку №14-03-25-01 від 24 березня 2025 року, про працівників які будуть залучені до закупівлі, хоча вимагалася інформація про працівників, залучених саме до виконання робіт. Крім того, у довідці зазначено лише прізвища та ініціали, тоді як слід було вказати повні прізвища, імена та по батькові кожного працівника. Згідно з п.п. 2. п. 1.3.1. Додатку 1 до тендерної документації, учасник має надати копію аналогічного договору, зазначеного в довідці, разом із додатками, додатковими угодами, змінами тощо. У складі пропозиції Учасник надав такі договори: - Договір №382/19-П від 20.12.2019 р. предмет договору - “Реконструкція шахтової покрівлі №53 (навчальний корпус) у військовому містечку №2, м. Львів”; - Договір №21 від 12.12.2018 р. предмет договору - виконання робіт по об’єкту “Заклад первинної медико-санітарної допомоги у сільській місцевості (амбулаторія загальної практики сімейної медицини), вул. Шевченка, 11, с. Миклашів, Пустомитівський район” - нове будівництво; - Договір №381/19-П від 20.12.2019 р. предмет договору - “Реконструкція шахтової покрівлі №67 (навчальний корпус) у військовому містечку №2, м. Львів”; - Договір №16П/382 від 05.10.2020 р. предмет договору - “Будівництво навчально-виховного корпусу з побутовими приміщеннями на вул. Городоцькій, 26 зі знесенням існуючих споруд та реконструкцією з модернізацією існуючої трансформаторної підстанції №37 у м. Львів”- нове будівництво; - Договір №67 від 07.06.2019 р. предмет договору - “Реконструкція очисних споруд у м. Пустомити Львівської області. Коригування”. Однак зазначені договори не вважаються аналогічними, оскільки, згідно з вимогами Додатку 1 до тендерної документації, аналогічним вважається договір, який повністю виконаний, а його предметом закупівлі є капітальний ремонт будівель або їх частин із класом наслідків СС2 або вище. Учасник також надав Договір №540 від 11.11.2020 р., згідно Додаткової угоди №1 від 16.12.2020 р. до даного договору обсяг ремонтно-будівельних робіт, що підлягає виконанню за договором в 2020 році складає 1042998,66 грн., що підтверджується наданими довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, а також актами приймання виконаних будівельних робіт на суму 1042998,66 грн. Проте у довідці Учасника №24-03-25-03 від 24 березня 2025 року зазначено, що вартість виконаних робіт за формою №КБ-3 становить 1169500,00 грн, що не відповідає зазначеній вище сумі. Крім того, у довідці не повністю зазначено предмет договору, що передбачений Договором №59/КЕС/ЗФ від 23.09.2022 р. Згідно пп.4 п. 1.3.1 Додатку 1 до тендерної документації, для підтвердження інформації щодо виконання поданого аналогічного договору необхідно надати лист-відгук. Такий лист повинен містити посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, предмет договору, ціну, суму виконаних робіт, а також інформацію про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника за цим договором, та відсутні факти (випадки) його невиконання або неналежного виконання з боку учасника. Учасник надає відгук №1/524 від 16.06.2021 р. до Договору №540 від 11.11.2020 р., однак у ньому відсутня інформація про загальну ціну договору та суму виконаних робіт. Інший наданий відгук №307/10/3-134 від 16.02.2023р. згідно Договору №59/КЕС/ЗФ від 23.09.2022 р. також не містить інформації про ціну договору та суму виконаних робіт. Згідно з п. 5.2. Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надав заповнену форму “Відомості про учасника” №24-03-22-05 від 24 березня 2025 року, однак в даній формі відсутня інформація про E-mail. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно пп. 1.2.1., 1.2.2., 1.3.1. та п. 5. 2. Додатку №1 до тендерної документації вимагається надати: “1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, за формою Таблиці 2.” “1.2.2. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників за формою Таблиці 2, Учасник повинен надати: а) для підтвердження наявності штатних працівників: копії наказів про призначення на посаду, або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності), або копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника). б) для підтвердження наявності працівників, які працюють за договором цивільно-правового характеру (далі – ЦПХ): - копії договорів ЦПХ, дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю.” “1.3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 1. Довідку з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою Таблиці 3. 2. Копію аналогічного договору, зазначеного в довідці з додатками /додатковими угодами/ змінами тощо; 3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, що підтверджують його виконання в повному обсязі (копії довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) за таким договором, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В)). 4. На підтвердження інформації щодо виконання поданого аналогічного договору надати скановану копію оригіналу листа-відгука про співпрацю та фактичне виконання по договору від контрагента згідно з аналогічним договором. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, предмет договору, ціну, суму виконаних робіт, а також інформацію про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору та відсутні факти (випадки) його невиконання або неналежного виконання з боку учасника. Аналогічним договором є договір повністю виконаний, предметом закупівлі якого є капітальний ремонт будівель/ частин будівель із класом наслідків СС2 або вище.” “5.2. Відомості про учасника мають включати наступну інформацію (сканований оригінал): Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА” - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); - Тел.; - E-mail; - Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б).” 3. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Законом України "Про публічні закупівлі": 1. Оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід саме для виконання робіт, за формою Таблиці 2; У разі включення нових працівників до довідки необхідно надати додаткову інформацію щодо них, а саме: 1.2.2. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників за формою Таблиці 2, Учасник повинен надати: а) для підтвердження наявності штатних працівників: копії наказів про призначення на посаду, або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності), або копії трудових книжок таких осіб із записами про прийом на роботу (перша сторінка та сторінка із записом про прийом на роботу до учасника). б) для підтвердження наявності працівників, які працюють за договором цивільно-правового характеру (далі – ЦПХ): - копії договорів ЦПХ, дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. 2. Оновлену довідку з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою Таблиці 3, у якій необхідно зазначити лише ті договори, які вважаються аналогічними, а також з урахуванням того, щоб інформація в довідці відповідала наданому договору. 3. Оновлений відгук до Договору №540 від 11.11.2020 р. та Договору №59/КЕС/ЗФ від 23.09.2022 р., що містить інформацію відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації, а саме: “На підтвердження інформації щодо виконання поданого аналогічного договору надати скановану копію оригіналу листа-відгука про співпрацю та фактичне виконання по договору від контрагента згідно з аналогічним договором. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, предмет договору, ціну, суму виконаних робіт, а також інформацію про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору та відсутні факти (випадки) його невиконання або неналежного виконання з боку учасника.” 4. Надати підтвердження того, що Договір №540 від 11.11.2020 р. та Договір №59/КЕС/ЗФ від 23.09.2022 р. стосуються об'єктів з класом наслідків СС2 або вище. 5. Оновлену форму відомості про учасника, яка має включати наступну інформацію: Форма “ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА” - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок); - Тел.; - E-mail; - Посада керівника підприємством та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б).
Добрий день шановний Учаснику! Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей. Згідно з п.п. 2. п. 1.3.1., учасник має надати копію аналогічного договору, зазначеного в довідці, разом із додатками, додатковими угодами, змінами тощо. У складі пропозиції учасник надав Договір №95 від 01.09.2023 р. на суму 10 159 821,23 грн з ПДВ із терміном дії до 2024 року. Водночас, ціна Договору №95 від 01.09.2023 р. (із внесеними змінами згідно з додатковими угодами) складала 1 868 130,11 грн з ПДВ. Відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації, аналогічним договором вважається повністю виконаний договір, предметом якого є капітальний ремонт будівель/частин будівель із класом наслідків СС2 або вище. Згідно з Додатковою угодою №4 від 07.02.2024 р. до Договору №95 від 01.09.2023 р., сторони домовилися зменшити суму договору з 10 159 821,23 грн з ПДВ до 1 868 130,11 грн з ПДВ та достроково розірвати договір за взаємною згодою з моменту підписання цієї додаткової угоди. Водночас зобов’язання сторін за договором були припинені, що ставить під сумнів, чи відповідає класу наслідків СС2 виконана частина робіт згідно з Договором №95 від 01.09.2023 р. на суму 1 868 130,11 грн. Згідно з п. 5.7. Додатку 1 до тендерної документації, кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до п. 1 розділу 3 тендерної документації, повинен відповідати таким вимогам: якщо тендерна пропозиція містить як скановані, так і електронні документи, КЕП має бути накладено на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Замовник здійснює перевірку КЕП учасника на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Однак під час перевірки підпису накладено на тендерну пропозицію в цілому було виявлено таке повідомлення: "Час підпису (не підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 22:14:53 26.03.2025 Шановний користувач! Звертаємо Вашу увагу, що з набуттям чинності 07.11.2018 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та відповідно до частини четвертої статті 26 цього Закону, використання кваліфікованої електронної позначки часу для постійного зберігання електронних даних є обов’язковим. Просимо звернутися до свого суб’єкта надання послуг електронного підпису із вимогою про приведення програмно-технічного комплексу у відповідність до норм законодавства." Ця помилка означає, що підпис містить часову позначку, яка не була підтверджена кваліфікованою позначкою часу від надавача послуг електронного підпису. Це може викликати сумніви в автентичності часу підписання документа. Оскільки кваліфікована позначка часу є обов’язковою для довготривалого зберігання електронних документів, відсутність такої позначки може зробити документ недійсним у правовому полі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно п.1.3.1. та 5. 7. Додатку №1 до тендерної документації вимагається надати: “1.3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: 1. Довідку з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою Таблиці 3. 2. Копію аналогічного договору, зазначеного в довідці з додатками /додатковими угодами/ змінами тощо; 3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, що підтверджують його виконання в повному обсязі (копії довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) за таким договором, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В)). 4. На підтвердження інформації щодо виконання поданого аналогічного договору надати скановану копію оригіналу листа-відгука про співпрацю та фактичне виконання по договору від контрагента згідно з аналогічним договором. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, предмет договору, ціну, суму виконаних робіт, а також інформацію про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору та відсутні факти (випадки) його невиконання або неналежного виконання з боку учасника. Аналогічним договором є договір повністю виконаний, предметом закупівлі якого є капітальний ремонт будівель/ частин будівель із класом наслідків СС2 або вище”. “5.7. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації”. 3. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Законом України "Про публічні закупівлі": - Лист-роз’яснення від контрагента згідно з наданим аналогічним договором щодо причин зменшення суми Договору №95 від 01.09.2023 р. та його дострокового розірвання, та надати підтвердження, що виконана частина робіт по договору на суму 1 868 130,11 грн. з ПДВ відповідає класу наслідків СС2. Або на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник може надати оновлені наступні документи: - Довідку з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за формою Таблиці 3; - Копію аналогічного договору, зазначеного в довідці з додатками /додатковими угодами/ змінами тощо; - Копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, що підтверджують його виконання в повному обсязі (копії довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) за таким договором, копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2В)); - На підтвердження інформації щодо виконання поданого аналогічного договору надати скановану копію оригіналу листа-відгука про співпрацю та фактичне виконання по договору від контрагента згідно з аналогічним договором. Відгук повинен мати посилання на договір який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, предмет договору, ціну, суму виконаних робіт, а також інформацію про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору та відсутні факти (випадки) його невиконання або неналежного виконання з боку учасника. - Повторно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому для усунення виявленої помилки.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.