Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 4 до ТД).
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 18 492 030,32 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 184 920,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 92 400 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Шаповал Юрій Михайлович |
| Телефон: | 380503833050 |
| E-mail: | Yurii.Shapoval@Ukrnafta.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
у зв'язку з необхідністю виконання виробничих планів та проведенням робіт власними силами
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
06-06-2025, 00:00
Період оскарження:
з 26-05-2025, 17:27 по 06-06-2025, 00:00
Документи:
З метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Замовником було відхилено Тендерну пропозицію Учасника відповідно до протокольного рішення №01/01/13/10/01/01/88-2-ЮШ від 09.04.2025 р. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №6557-р/пк-пз від 24.04.2025 р. було Зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника. Зважаючи на те, що Замовником не було надано Учаснику 24 години на усунення невідповідностей відповідно до вимог Законодавства, надані Учасником документи після закінчення строку подання тендерних пропозиції, не можуть бути взяті до уваги. невідповідності В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні невідповідності . 1. Відповідно до п.3.2 Додатку 2 до ТД, повинні бути надані: 3.2.1. Довідка з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складена в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД (Форма 1- зразок довідки з відомостями про Учасника процедури закупівлі). У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД. В складі Тендерної пропозиції Учасника надана довідка №146/12 від 26.03.2025 р. з відомостями про Учасника процедури закупівлі яка не містить інформацію щодо території знаходження учасника в частині: - (пiдконтрольна/не пiдконтрольна) державним органам влади Украiни та (входить/невходить) до фактично тимчасово окупованої території України. 2. Відповідно до п.3.4 Додатку 2 до ТД, повинні бути надані: 3.4.1. Якщо Учасник не передбачає залучати до виконання робіт субпідрядника/ співвиконавця, то він повинен це письмово підтвердити, надавши у складі тендерної пропозиції лист, зміст якого підтверджує незалучення Учасником субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт. 3.4.2. Якщо Учасник передбачає залучати до виконання робіт субпідрядника(ів) (співвиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт повинен надати: 1) довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види робіт та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі виконання робіт. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3.4.3. Якщо Учасник передбачає залучати до виконання робіт субпідрядника (співвиконавця) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт повинен надати: 1)довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види робіт та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі виконання робіт. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3) Скан-копію листа-згоди на залучення до виконання робіт від субпідрядної організації, що залучається, завірений підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). 4) Скан-копію ліцензії (дозволу) субпідрядної організації на виконання робіт, визначених в листі-згоді від субпідрядної організації, що залучається, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством, завірену підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання) У разі залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться . В складі Тендерної пропозиції Учасником надано довідку №146/10 від 26.03.2025 р., відповідно до якої інформується про незалучення субпідрядників в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В той же час інформація про незалучення субпідрядників субпідрядників в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або про незалучення субпідрядників не надано. Таким чином не є зрозумілим чи будуть залучатися/не залучатися субпідрядники. 3. Відповідно до п.1.1. Додатку 2 до ТД на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинно бути надано: 1.1.1 Копія договору/-ів*, аналогічного/-них** за предметом закупівлі. Замість копії договору може бути надано посилання із зазначенням ID номера закупівлі, за якою укладено та оприлюднено аналогічний за предметом закупівлі договір в електронній систем закупівель https://prozorro.gov.ua/. *Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). Такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. **Під аналогічним договором слід розуміти договір предметом якого є та/або у складі якого надавались послуги/виконувались роботи з влаштування майданчиків та/або шляхів/доріг із з/б плит об’ємом не менше 3 000 м² (допускається надання декількох договорів, які сумарно підтверджують об’єм не менше 3 000 м²). 1.1.2. Копії документів, які підтверджують факт повного виконання аналогічного договору. Такими документами можуть бути: - або акти приймання-передачі наданих послуг/або акти виконаних робіт - або інші документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, якщо такі передбачені умовами договору; - або відгук від контрагента за аналогічним договором, який за своїм змістом має підтвердження про повне виконання робіт та зобов’язань по договору. В документах, які надаються відповідно до даного підпункту, повинна міститись інформація про номер та дату укладання договору, копія якого надається. Такі документи можуть надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.1.1 та п.1.1.2 без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця та/або за наявності різниці у вартісних показниках, учасник обов’язково надає скан-копії відгуку від контрагента за аналогічним договором, який за своїм змістом має підтвердження про повне виконання робіт та зобов’язань по договору. У разі надання інформації щодо більшої кількості аналогічних договорів, аніж передбачено підпунктом 1.1.1. цього Додатку 2 до ТД, належним виконанням встановленої вимоги є надання копій документів, які підтверджують факт виконання аналогічних договорів у кількості, зазначений в п.1.1.1. цього Додатку 2 до ТД. В складі пропозиції учасником не надано документи, які підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) предметом якого/яких є та/або у складі якого надавались послуги/виконувались роботи з влаштування майданчиків та/або шляхів/доріг із з/б плит об’ємом не менше 3 000 м² (допускається надання декількох договорів, які сумарно підтверджують об’єм не менше 3 000 м²). 4. Відповідно до п.1.2 Додатку 2 до ТД на підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати наступні документи та інформацію: 1.2.1. Довідка, що містить інформацію, про працівників Учасника які мають відповідну кваліфікацію, необхідні знання та досвід, та будуть залучені для виконання робіт у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. Мінімальні вимоги, щодо наявності працівників необхідних для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі: - Виконавець робіт – не менше 1 особи; - Майстр будівельних та монтажних робіт та/або Майстр – не менше 2 осіб; - Інженер-геодезист та/або геодезист – не менше 1 особи; - Стропальник – не менше 6 осіб; - Монтажник будівельний - не менше 6 осіб; - Електрозварник та/або електрогазозварник та/або газозварник/газорізальник розрядом не нижче 4-го - не менше 1 особи - Підсобний робітник - не менше 4 осіб № з/п ПІБ Кваліфікація (спеціальність)/ розряд, категорія Інформація про здобуту особою профільну освіту *(за необхідності) Посада* Вид трудових відносин 1 * назви посад, кваліфікаційних звань тощо, можуть відрізнятись від тих, що зазначені в п.1.2.1, якщо такий працівник має рівень відповідних знань та вмінь, що підтверджується досвідом роботи за відповідним напрямком для виконання робіт відповідно до вимог Додатку 1 до цієї ТД та планується бути задіяним Учасником для виконання договору. 1.2.2. Копії документів, які підтверджують кваліфікацію працівників , що зазначена у довідці згідно підпункту 1.2.1. цього додатку до ТД. Такими документами є: документи (дипломи) про набуття певної спеціальності/професії та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/ або/посвідчення, або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків, та/або тощо. 1.2.3. Копії документів, які підтверджують трудові відносини з Учасником. Такими документами є: трудові книжки працівників Учасника (всі сторінки, що містять записи) або витяг з електронної трудової книжки (ЕТК) працівників, або накази про прийняття на роботу та/або про призначення, (переведення) на посаду, або повідомлення про прийняття на роботу працівників Учасника, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення контракту, або цивільно-правовий договір, або інші документи. Учасник для підтвердження своєї відповідності цьому критерію може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Аналіз Тендерної пропозиції дає можливість встановити наступні невідповідності: - по позиціям пп. 5-21 в довідці відсутня інформація про кваліфікацію (спеціальність)/ розряд, категорія відповідних осіб та не надано копії документів (крім п.17), які підтверджують кваліфікацію працівників, що зазначена у довідці згідно підпункту 1.2.1. цього додатку до ТД. Такими документами є: документи (дипломи) про набуття певної спеціальності/професії та/або сертифікати, та/або свідоцтва, та/ або/посвідчення, або протоколи про проходження курсу навчання і здачі тестів/заліків, та/або тощо. 5. Відповідно до п.1.3 Додатку 2 до ТД на підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі в обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник повинен надати: 1.3.1 Довідку, що містить інформацію, про обладнання, матеріально-технічну базу та технології (машини, механізми, обладнання, тощо) Учасника, необхідних для виконання робіт, у довільній формі чи за формою, наведеною нижче. Мінімальні вимоги, щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі: Бульдозери, потужність не менше 132 кВт – не менше 2 одиниць; Бульдозери, потужність не менше 79 кВт – не менше 2 одиниць; Самоскид вантажопідйомністю не менше 18 т – не менше 4 одиниць; Екскаватор з місткістю ковша не менше 1 м3 – не менше 2 одиниць; Автокран вантажопідйомністю не менше 18 т - – не менше 3 одиниць; Тягач з напівпричепом-платформою (тралом) або довгомір - – не менше 8 одиниць; Автогрейдери середнього типу, потужність не менше 99 кВт – не менше 1 одиниць; Каток масою не менше 13т - не менше 1 одиниць; Установка/агрегат/апарат для зварювання – не менше 1 одиниць № з/п Найменування Належність * (власне/інше право користування/володіння) Кількість одиниць 1 *Якщо Учасник є власником, зазначається «власний», в інших випадках – вказуються підстави наявності права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). 1.3.2. Копії документів, які підтверджують право власності або користування/володіння Учасником обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями (машини, механізми, обладнання, тощо), які зазначені в довідці та можуть бути використані при виконанні умов договору, що буде укладений за результатом проведення цієї закупівлі. Учасником надано довідку №146/3 від 26.03.2025 р., яка не підтверджує наявність в Учасника тягачів з напівпричепом-платформою (тралом) або довгоміром в кількості не менше 8 одиниць. По позиціям 16-19 довідки зазначено про наявність орендованих транспортних засобів. Разом з тим, документів. які б підтверджували права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству) в складі пропозиції не надано. Відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання нових документів чи виправленням: довідку з відомостями про учасника заповнену відповідно до п.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації; довідку про наявність відсутність субпідрядника відповідно до п.3.4 Додатку 2 до Тендерної документації; аналогічний договір та підтверджуючі його виконання документи передбачені п.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації; документи та інформацію про наявність виконроба згідно п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації; документи та інформацію підтверджуючі наявність тягачів з напівпричепом-платформою (тралом) або довгоміром в кількості не менше 8 одиниць; по позиціям 16-19 довідки про наявність матеріально-технічної бази надати документи, які б підтверджували права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству). ВИРІШИЛА: 1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "СТРОЙ ЮА" (код ЄДРПОУ:38888898) за процедурою закупівлі — "Облаштування майданчика свердловини №146 *** під буровий верстат ZJ40/2250L та під’їзної дороги, Роменський р-н, Сумська область", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-12-008377-a. 2. Надати 24 години на усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ "СТРОЙ ЮА" (надалі Учасник) по закупівлі № UA-2025-03-12-008377-a, згідно предмету: Облаштування майданчика свердловини №146 *** під буровий верстат ZJ40/2250L та під’їзної дороги, Роменський р-н, Сумська області, відповідно до пункту 43 Особливостей та ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі».
З метою детального вивчення та перевірки тендерної пропозиції виникла необхідність в більш тривалому її розгляді, що перевищує п’ять робочих днів. Відповідно до пункту 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
позиціям 16-19 довідки зазначено про наявність орендованих транспортних засобів. Разом з тим, документів. які б підтверджували права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству) в складі пропозиції не надано. Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання нових документів чи виправленням: довідку з відомостями про учасника заповнену відповідно до п.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації; довідку про наявність відсутність субпідрядника відповідно до п.3.4 Додатку 2 до Тендерної документації; аналогічний договір та підтверджуючі його виконання документи передбачені п.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації; документи та інформацію про наявність виконроба згідно п.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації; документи та інформацію підтверджуючі наявність тягачів з напівпричепом-платформою (тралом) або довгоміром в кількості не менше 8 одиниць; по позиціям 16-19 довідки про наявність матеріально-технічної бази надати документи, які б підтверджували права користування/володіння машинами, механізмами, обладнанням, тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір судпідряду/підряду або інші документи, що відповідають законодавству).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.