Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2025, 00:00
Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 51 058 800 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 510 588 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 255 294 UAH |
| Замовник: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області |
| ЄДРПОУ: | 25901106 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Велігорська Оксана |
| Телефон: | 380462651260 |
| E-mail: | velihorska.ol@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 14005, Україна, Чернігівська область,Чернігів, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 17 |
4 |
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з необхідністю опрацювання достатньо великого обсягу документів, наданих в складі пропозиції Учасника та задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки пропозицій, доцільним та вкрай необхідним є продовження строку розгляду пропозиції Учасника. Строк розгляду пропозиції Учасника варто продовжити строком до 20 робочих днів – тобто до 28.04.2025 року включно.
Згідно проведеного розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації на Закупівлю та вимогам до предмету закупівлі, встановлено наступне. 1. Щодо інформації про учасника закупівлі. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації на закупівлю «Реконструкція будівлі Ягіднянського клубу-бібліотеки по вулиці Дружби,19 в селі Ягідне Іванівської територіальної громади Чернігівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), затвердженої протоколом уповноваженої особи від 12.03.2025 № 132, (далі – тендерна документація) тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у тому числі інформації про Учасника – Додаток № 1. У складі пропозиції Учасника міститься довідка «Інформація про Учасника» від 28 березня 2025 року № 2803-01, в якій у пункті «Місце реєстрації», наявні невідповідності, в частині зазначення інформації про місце проведення державної реєстрації Учасника, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 2. Щодо листа з кодом доступу результатів надання адміністративних послуг. Згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у тому числі копії Статуту (для юридичних осіб) (в разі, якщо Статут знаходиться у вільному доступі на порталі електронних сервісів Міністерства юстиції України, учасник повинен також надати листа в довільній формі з посилання на https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг). Однак, у складі пропозиції учасника відсутній лист в довільній формі з посиланням на https://usr.minjust.gov.ua/content/get-documents з зазначенням коду доступу результатів надання адміністративних послуг), що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 3. Щодо інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у тому числі інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – Додаток № 2. Згідно пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації визначено мінімально необхідний перелік та кількість працівників робітничих професій для виконання робіт за предметом закупівлі, який учасник обов’язково включає до Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема працівники робітничих професій – не менше 20 осіб. У складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.03.2025 року № 2803-10. Згідно пункту 1; пункту 8 Розділу «Працівники робітничих професій» Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 28.03.2025 року № 2803-10, Учасник зазначив про те, що планує залучити до виконання робіт передбачених предметом закупівлі, Директора – Кисіль В.С та Інженера з охорони праці – Моховик О.М., однак зазначені працівники не є працівниками робітничих професій, відповідно Учасник не надано інформацію про мінімально необхідний перелік та кількість працівників робітничих професій для виконання робіт за предметом закупівлі, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Крім того, у пункті 3 Розділу «Працівники робітничих професій» довідки міститься невідповідність в інформації, а саме: у стовбці 2 Довідки, посада працівника, що зазначена у цьому пункті, не відповідає посаді, згідно наказу №18 від 05.02.2021 року «Про прийняття Денисенко О.В.»; у пункті 12 довідки міститься невідповідність в інформації, а саме: у стовбці 3 «П.І.Б.» цього пункту, складова частина власного імені працівника не відповідає інформації, що міститься у цивільно-правовому договорі; у пункті 17 довідки міститься невідповідність в інформації, а саме: у стовбці 3 «П.І.Б.» цього пункту, складова частина власного імені працівника не відповідає інформації, що міститься у цивільно-правовому договорі, що також є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 4. Щодо наявності техніки Згідно пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) згідно з Таблицею № 1 цього пункту. Мінімальна кількість та найменування техніки зазначена Замовником у Таблиці № 2. Учасник повинен подати тендерну пропозицію із дотриманням такої вимоги. У пункті 10 Довідки про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) № 2803-13 від 28.0.2025 року, Учасником зазначено інформацію про Каток Hamm DV 90 VO, у кількості 1 одиниця; у пункт 13 Довідки зазначено інформацію про Бензиновий зварювальний агрегат EGW190M-IST/UKR , у кількості 1 одиниця; у пункт 11 Довідки зазначено інформацію про Навантажувач фронтальний Liugong CLG835, у кількості 1 одиниця, які учасник планує залучити під час виконання робіт. Згідно таблиці 2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації передбачено наявність в учасників для виконання робіт, зокрема Коток дорожній самохідний вібраційний гладковальцевий, маса 13 т., у кількості 1 одиниця; Агрегати зварювальні пересувні з дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, у кількості 1 одиниця; Автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т., у кількості 1 одиниця. Однак, Учасником у складі пропозиції не надано інформацію/документи, що підтверджують відповідність технічних характеристик, зокрема Катка Hamm DV 90 VO по масі зазначеної машини; технічні характеристики Агрегату зварювального пересувного з дизельним двигуном, номінальним зварювальним струмом 250-400 А та технічні характеристики Навантажувача фронтального Liugong CLG835, в частині його вантажопідйомності, вимогам передбачених умовами тендерної документації, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 5. Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Згідно пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно з Таблицею № 4 цього пункту. Аналогічним вважається договір (ри), укладений(ні) протягом останніх 3 років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції будівель (згідно з визначенням діючої редакції НК 018), при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним(и) договором(ами) повинен бути не нижче класу наслідків обʼєкта будівництва за предметом закупівлі, а саме СС2 і більше. Сума виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Для підтвердження інформації, що зазначеної у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Таблиця № 4), Учасник надає наступні документи, зокрема сертифікат(и) готовності об’єкта(ів) до експлуатації по договору(ам), які зазначені у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. У складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору від 28.03.2025 року № 2803-08. Згідно пункту 3 зазначеної Довідки, Учасник надав інформацію про виконання договору №1 від 03.10.2023 року за предметом «Капітальний ремонт протирадіаційного укриття №92610 в КЗ Городнянський ліцей №1 Городнянської міської ради за адресою м.Городня, вул.Чернігівська,29 (код ДК 021:2015 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)». Однак, договір на виконання робіт з капітального ремонту об’єктів не може вважатися аналогічним договором в рамках відповідної закупівлі, оскільки аналогічним вважається договір (ри), предметом якого є виконання робіт саме з нового будівництва, реконструкції будівель, згідно вимог передбачених пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи вище викладене, як наслідок, Учасником не надано достатньої кількості підтверджуючих документів, для виконання вимоги тендерної документації в частині виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) сума яких має складати не менше 80% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Крім того, у складі тендерної пропозиції не надано сертифікат(и) готовності об’єкта(ів) до експлуатації по договору(ам), які зазначені у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 6. Щодо гарантійного листа Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у тому числі гарантійного листа про підтвердження відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі (відповідно до частини 6 Розділу 3 тендерної документації) У складі пропозиції Учасника міститься гарантійний лист від 28.03.2025 року №2803-06, однак інформація у цьому листі викладена не у відповідності до зазначеної вище вимоги тендерної документації, що в свою чергу є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.