Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 800 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37448113 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чигир Галина Іванівна |
| Телефон: | 380445631724 |
| E-mail: | tender-uo2@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
3 |
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178, Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації від 28.11.2024р №879, у зв’язку з необхідністю продовження строку розгляду тендерної пропозиції для формування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, у відповідності до пункту 43 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178 на закупівлю Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) №242 Дарницького району м. Києва, вулиця Кошиця Олександра, 9-А (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені пункту 41 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178. ВИРІШИВ (ВИРІШИЛА): 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції для формування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, у відповідності до пункту 43 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178 на закупівлю Капітальний ремонт найпростіших укриттів та захисних споруд цивільного захисту в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) №242 Дарницького району м. Києва, вулиця Кошиця Олександра, 9-А (ДК 021:2015 код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи») найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені пунктом 41 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку на розгляд відповідної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протокольного рішення.
ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Учасником, на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№25/03-12Т від 25.03.2025р. в якій не зазначено технічний стан МТБ, що не відповідає вимогам п.1.1. Додатку № 1 до тендерної документації. 2. Учасником надано на директора Пашкова Владислава Володимировича посвідчення перевірки знань з охорони праці не в повному обсязі: ЗАГАЛЬНИЙ КУРС ОП, НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» НПАОП 0.00-1.15-07; «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» НПАОП 0.00-1.71-13; ДБН А.3.2-2-2009 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення (НПАОП 45.2-7.02-12), що не відповідає вимогам п.2.3. Додатку № 1 до тендерної документації. 3. Учасник не надав в складі тендерної пропозиції чинні посвідчення перевірки знань з охорони праці: пожежної безпеки, на працівника, що наведений в Довідці про працівників вих.№25/03-14Т від 25.03.2025р., а саме: п.5 Лицювальник-плиточник, Горохов Олександр Миколайович, що не відповідає вимогам п.2.3. Додатку № 1 до тендерної документації. 4. Учасник не надав в складі тендерної пропозиції, копію(ї) протоколу/витягу з протоколу перевірки знань з охорони праці ОП та чинні посвідчення: загальний курс з ОП, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 40.1-1.21-98; НПАОП 40.1-1.01-97, пожежної безпеки, ПОЖЕЖНО-ТЕХНІЧНИЙ МІНІМУМ на працівника, що наведений в Довідці про працівників вих.№25/03-14Т від 25.03.2025р., а саме: п.6 Маляр, Кезля Станіслав Володимирович, що не відповідає вимогам п.2.3. Додатку № 1 до тендерної документації. 5. Учасник не надав в складі тендерної пропозиції диплом про освіту або свідоцтва з додатками про присвоєння (підвищення кваліфікації) або інший альтернативний документ, який підтверджує отримання/наявність відповідної кваліфікації, на працівника, що наведені в Довідці про працівників вих.№25/03-14Т від 25.03.2025р., а саме: п.10 Слюсар-електрик з ремонту електроустаткування Кошовий Володимир Степанович, що не відповідає вимогам п.2.6. Додатку № 1 до тендерної документації. У зв’язку з цим, прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.