Закупівлю оголошено - 11-03-2025, 14:34. Дата останніх змін - 11-03-2025, 14:35

Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)

Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродро... Державна закупівля - UA-2025-03-11-008318-a Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби; Лот 2 Послуги з від замовника Комунальна корпорація "Київавтодор" від 3/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-03-11-008318-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-11-006629-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-03-2025, 14:34
по 16-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-03-2025, 14:34
по 19-03-2025, 16:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 20-03-2025, 13:41

Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
48796486
48 796 486 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:1 463 885 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Комунальна корпорація "Київавтодор"
ЄДРПОУ:03359026 Досьє YouControl
Контактна особа:Бережна Олена Анатоліївна
Телефон:380442849374
E-mail:market_kievavtodor@ukr.net
Місцезнаходження:
01133, Україна, Київська область,Київ, ВУЛИЦЯ КОМАНДАРМА КАМЕНЄВА, будинок 6
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 14:35:19
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 14:30:19
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 14:30:19
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 14:30:19
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 14:30:19
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 14:30:19
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 14:30:19
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:11-03-2025, 14:30:19
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          8. Наявність антикорупційної програми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Лот 1 - 878 455 грн 00 коп (вісімсот сімдесят вісім тисяч чотириста п’ятдесят п’ять гривень 00 коп). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КК «Київавтодор» Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104 Код ЄДРПОУ: 03359026 IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669 ІПН 033590226652 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління)
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)
          Законодавство:
          Учасник підтверджує, що
          1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Лот 2 – 585 430 грн 00 коп (п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч чотириста тридцять гривень 00 коп). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КК «Київавтодор» Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104 Код ЄДРПОУ: 03359026 IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669 ІПН 033590226652 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління)
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби)
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5,00
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          365
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю (відповідно до лоту). Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів, як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: АТ «Ощадбанк», МФО 322669, р/р UA923226690000026003300282294, код ЄДРПОУ 03359026, свідоцтво № 100015885, ІПН 033590226652, КК «Київавтодор». Призначення платежу: «Застава грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням _________________». Кошти повинні бути зараховані на рахунок КК «Київавтодор» не пізніше дня укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток 6). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - копію Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, завіреного підписом уповноваженої особи та скріпленого печаткою. Документи, що підтверджують перерахунок коштів, подаються Учасником – переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Строк дії забезпечення виконання договору - договірне забезпечення перевищує строк дії Договору про закупівлю на 365 календарних днів (згідно вимог Договору про грошове забезпечення виконання договору про закупівлю та Договору підряду). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)
          Законодавство:
          При наданні забезпечення підтверджується, що
          1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5,00
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          365
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Форма забезпечення
          Іншій формі
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю (відповідно до лоту). Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів, як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: АТ «Ощадбанк», МФО 322669, р/р UA923226690000026003300282294, код ЄДРПОУ 03359026, свідоцтво № 100015885, ІПН 033590226652, КК «Київавтодор». Призначення платежу: «Застава грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням _________________». Кошти повинні бути зараховані на рахунок КК «Київавтодор» не пізніше дня укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток 6). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - копію Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, завіреного підписом уповноваженої особи та скріпленого печаткою. Документи, що підтверджують перерахунок коштів, подаються Учасником – переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Строк дії забезпечення виконання договору - договірне забезпечення перевищує строк дії Договору про закупівлю на 365 календарних днів (згідно вимог Договору про грошове забезпечення виконання договору про закупівлю та Договору підряду). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій: 1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність власного або залученого парку машин та механізмів, необхідних для надання послуг за встановленою формою: № п/п Найменування машин та механізмів Наявна кількість Власна (-ий) чи знаходиться у користуванні Стан машин та механізмів 1 2 3 4 5 До довідки включаються тільки ті машини та механізми, які будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі, а також засоби для демаркування нанесеної розмітки у разі потреби виправлення виявлених недоліків, допущених Виконавцем, або при необхідності видалення старої розмітки. 1.1.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.1.1, у разі, якщо парк машин та механізмів власний, Учасник повинен надати: - розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку (1С: Бухгалтерія чи інше) за підписом керівника (або уповноваженої особи) та головного бухгалтера (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі); - копії технічних паспортів на машини та механізми (окрім засобів малої механізації). Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.1.1, у разі якщо парк машин та механізмів знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати: - копії договорів щодо надання права користування машинами та механізмами (оренда, надання послуг, лізинг тощо) із додатками до них, зі всіма додатковими угодами; - копії технічних паспортів на машини та механізми (окрім засобів малої механізації). 1.1.3. Для підтвердження технічного стану машин та механізмів, які безпосередньо наносять дорожню розмітку, зазначених на вимогу підпункту 1.1.1, надати копії документ щодо перевірки і випробовування машин (атестати виробництва/відповідності) з додатками до них. Особливу увагу приділити спроможності машин наносити дорожню розмітку 1.3, яка згідно РЕКН «Утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів», затверджених наказом № 76 від 05.07.2007 Міністерства з питань житлово – комунального господарства України, повинна наноситись за 1 прохід. 1.1.4. Учасник повинен мати склад та виробничу базу для підготовки виробництва. Для документального підтвердження наявності складу та виробничої бази, Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів (право власності) на земельну ділянку, на якій розміщені склад та виробнича база. 1.1.5. Учасник для проведення операційного контролю під час нанесення розмітки повинен мати в своєму розпорядженні метрологічно повірені в установленому порядку вимірювальні прилади та обладнання. Для документального підтвердження наявності приладів та обладнання, Учасник надає скановану довідку з переліком таких приладів/обладнання, з зазначенням їх кількості та посиланням на документ, що підтверджує їх відповідність вимогам абз 1 цього пункту, а також копії цих документів. Для можливості забезпечення контролю якості нанесеної розмітки, контрольної перевірки фарби і пластику (відповідно до лоту закупівлі) Учасник повинен мати у своєму розпорядженні лабораторію, укомплектовану зареєстрованими та атестованими в органах стандартизації приладами, або забезпечувати такий контроль, уклавши угоду з сторонньою фаховою організацією. У разі наміру Учасника залучити сторонні фахові організації, необхідно надати копії відповідних договорів, що будуть діяти протягом всього терміну надання послуг.
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій: 1.1.1. Учасник повинен надати скановану довідку про наявність власного або залученого парку машин та механізмів, необхідних для надання послуг за встановленою формою: № п/п Найменування машин та механізмів Наявна кількість Власна (-ий) чи знаходиться у користуванні Стан машин та механізмів 1 2 3 4 5 До довідки включаються тільки ті машини та механізми, які будуть використовуватися при наданні послуг, що є предметом даної закупівлі, а також засоби для демаркування нанесеної розмітки у разі потреби виправлення виявлених недоліків, допущених Виконавцем, або при необхідності видалення старої розмітки. 1.1.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.1.1, у разі, якщо парк машин та механізмів власний, Учасник повинен надати: - розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку (1С: Бухгалтерія чи інше) за підписом керівника (або уповноваженої особи) та головного бухгалтера (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі); - копії технічних паспортів на машини та механізми (окрім засобів малої механізації). Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.1.1, у разі якщо парк машин та механізмів знаходиться у користуванні, Учасник повинен надати: - копії договорів щодо надання права користування машинами та механізмами (оренда, надання послуг, лізинг тощо) із додатками до них, зі всіма додатковими угодами; - копії технічних паспортів на машини та механізми (окрім засобів малої механізації). 1.1.3. Для підтвердження технічного стану машин та механізмів, які безпосередньо наносять дорожню розмітку, зазначених на вимогу підпункту 1.1.1, надати копії документ щодо перевірки і випробовування машин (атестати виробництва/відповідності) з додатками до них. Особливу увагу приділити спроможності машин наносити дорожню розмітку 1.3, яка згідно РЕКН «Утримання об’єктів вулично-дорожньої мережі населених пунктів», затверджених наказом № 76 від 05.07.2007 Міністерства з питань житлово – комунального господарства України, повинна наноситись за 1 прохід. 1.1.4. Учасник повинен мати склад та виробничу базу для підготовки виробництва. Для документального підтвердження наявності складу та виробничої бази, Учасник надає скановану довідку, в якій вказує їх опис та адресу місцезнаходження та скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на склад та виробничу базу (договір оренди, тощо) або правовстановлюючих документів (право власності) на земельну ділянку, на якій розміщені склад та виробнича база. 1.1.5. Учасник для проведення операційного контролю під час нанесення розмітки повинен мати в своєму розпорядженні метрологічно повірені в установленому порядку вимірювальні прилади та обладнання. Для документального підтвердження наявності приладів та обладнання, Учасник надає скановану довідку з переліком таких приладів/обладнання, з зазначенням їх кількості та посиланням на документ, що підтверджує їх відповідність вимогам абз 1 цього пункту, а також копії цих документів. Для можливості забезпечення контролю якості нанесеної розмітки, контрольної перевірки фарби і пластику (відповідно до лоту закупівлі) Учасник повинен мати у своєму розпорядженні лабораторію, укомплектовану зареєстрованими та атестованими в органах стандартизації приладами, або забезпечувати такий контроль, уклавши угоду з сторонньою фаховою організацією. У разі наміру Учасника залучити сторонні фахові організації, необхідно надати копії відповідних договорів, що будуть діяти протягом всього терміну надання послуг.
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1.3.1. Учасник повинен надати довідку про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів/працівників (робота у штаті за основним місцем роботи/робота за сумісництвом/робота за угодою (договором, контрактом), які будуть залучені до надання послуг з нанесення дорожньої розмітки за встановленою формою: № з/п Посада П.І.Б. Оcвіта (Вища, професійна (професійно-технічна) освіта, повна загальна середня освіта інше) Загальний стаж роботи, роки Досвід роботи на цій посаді, на даному підприємстві, роки Номер посвідчення (свідоцтва) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації* Штатний/залучений(вказати номер договору/ угоди тощо) працівник 1 2 3 4 5 6 7 8 *- посвідчення (свідоцтво) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг), видане навчальним закладом, який має ліцензію МОН України для надання освітніх послуг. Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства (або уповноваженою особою). 1.3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.3.1 Учасник повинен надати копії трудових книжок (першу сторінку (з прізвищем) та сторінки про прийняття на роботу) та/або наказ про прийняття на роботу/про сумісництво посад (у разі наявності) та/або відповідних угод (договорів, контрактів тощо).
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 1.3.1. Учасник повинен надати довідку про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів/працівників (робота у штаті за основним місцем роботи/робота за сумісництвом/робота за угодою (договором, контрактом), які будуть залучені до надання послуг з нанесення дорожньої розмітки за встановленою формою: № з/п Посада П.І.Б. Оcвіта (Вища, професійна (професійно-технічна) освіта, повна загальна середня освіта інше) Загальний стаж роботи, роки Досвід роботи на цій посаді, на даному підприємстві, роки Номер посвідчення (свідоцтва) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації* Штатний/залучений(вказати номер договору/ угоди тощо) працівник 1 2 3 4 5 6 7 8 *- посвідчення (свідоцтво) про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації (машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг), видане навчальним закладом, який має ліцензію МОН України для надання освітніх послуг. Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства (або уповноваженою особою). 1.3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.3.1 Учасник повинен надати копії трудових книжок (першу сторінку (з прізвищем) та сторінки про прийняття на роботу) та/або наказ про прийняття на роботу/про сумісництво посад (у разі наявності) та/або відповідних угод (договорів, контрактів тощо).
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          5. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 1 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням фарби)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 1.2.1. Учасник повинен надати скановану довідку за формою про досвід виконання аналогічного/их договору/ів за період 2022 – 2025рр. Підтвердження досвіду аналогічного/их договору/ів слід вважати нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до таблиці 1, 2 Додатку 2 Технічної специфікації з надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху, виконаний/ні в повному обсязі, за встановленою формою: №з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника (підписанта договору) № та дата договору, предмет договору, строк дії договору Сума договору, вартість виконаних робіт, грн (згідно КБ-2в, КБ-3) Характеристика послуг, що надавались ( вказати види послуг, що надавалися) Строк надання послуг (місяць, рік) (згідно договору та додаткових угод до нього) 1 2 3 4 5 6 1.2.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.2.1 Учасник повинен надати: - скановану копію листа-відгуку від замовника, який повинен містити № договору, дату договору, предмет договору, суму договору, найменування, обсяги, якість, місце та строк надання послуг (згідно договору та додаткових угод до нього), інформацію про дотримання/ недотримання гарантійних термінів експлуатації дорожньої розмітки та загальну характеристику Учасника в результаті наданих послуг ⃰ ; - скановану копію відповідного договору/ів в повному обсязі (з усіма додатками та додатковими угодами); - скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в); - скановану копію довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3). ⃰ Лист-відгук повинен бути адресований Учаснику процедури закупівлі та Замовнику процедури закупівлі, виданий поточним роком.
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з нанесення горизонтальної розмітки за ДК 021:2015–45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Лот 2 Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного структурного пластику)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 1.2.1. Учасник повинен надати скановану довідку за формою про досвід виконання аналогічного/их договору/ів за період 2022 – 2025рр. Підтвердження досвіду аналогічного/их договору/ів слід вважати нанесення всіх видів горизонтальної дорожньої розмітки відповідно до таблиці 1, 2 Додатку 2 Технічної специфікації з надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг в населених пунктах з високою інтенсивністю руху, виконаний/ні в повному обсязі, за встановленою формою: №з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника (підписанта договору) № та дата договору, предмет договору, строк дії договору Сума договору, вартість виконаних робіт, грн (згідно КБ-2в, КБ-3) Характеристика послуг, що надавались ( вказати види послуг, що надавалися) Строк надання послуг (місяць, рік) (згідно договору та додаткових угод до нього) 1 2 3 4 5 6 1.2.2. Для документального підтвердження інформації, наданої на вимогу підпункту 1.2.1 Учасник повинен надати: - скановану копію листа-відгуку від замовника, який повинен містити № договору, дату договору, предмет договору, суму договору, найменування, обсяги, якість, місце та строк надання послуг (згідно договору та додаткових угод до нього), інформацію про дотримання/ недотримання гарантійних термінів експлуатації дорожньої розмітки та загальну характеристику Учасника в результаті наданих послуг ⃰ ; - скановану копію відповідного договору/ів в повному обсязі (з усіма додатками та додатковими угодами); - скановані копії актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в); - скановану копію довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3). ⃰ Лист-відгук повинен бути адресований Учаснику процедури закупівлі та Замовнику процедури закупівлі, виданий поточним роком.
          Статус: Активна
          Дата створення: 11-03-2025, 14:32:50
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ