Період оскарження умов закупівлі - по 22-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 554 740,76 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ВІННИЦЯТРАНСПРИЛАД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081242 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.vtranspribor.com.ua |
| Контактна особа: | Рибачук Олександр Анатолійович |
| Телефон: | 380432632757 |
| E-mail: | tvmdm@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21100, Україна, Вінницька область,Вінниця, ПЛОЩА ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 1 |
3 |
Відповідно до Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг в АТ «Укрзалізниця» в умовах воєнного стану, затвердженого протоколом № Ц-54/63 Ком.т. засідання правління АТ «Укрзалізниця» від 04.07.2022 року зі змінами, філія «Вінницятрансприлад» повинна погоджувати закупів-лі/контрагента з Департаментом комплаєнсу АТ «Укрзалізниця». Станом на 28.03.2025 року погодження не отримано. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону та п. 41 Особливостей строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня ви-значення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк у випадку не-обхідності може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Назва Вимога № 1 Дата 28.03.2025 Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛУРТОН-М" Назва процедури закупівлі Ремонт підлоги шляхом влаштування наливної кольорової полімерної підлоги з кварцовим наповнювачем в приміщеннях будівлі № 800 Номер тендеру в ЦБД UA-2025-03-10-011720-a 1) Перелік виявлених невідповідностей: За результатами попереднього розгляду тендерної пропозиції, встановлено наступне. 1.1. У відповідності до пп. 3, п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю «Ремонт підлоги шляхом влаштування наливної кольорової полімерної підлоги з кварцовим наповнювачем в приміщеннях будівлі № 800» Учасник повинен надати на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник повинен надати копію аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного) та документ, що підтверджує виконання наданого аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: первинний документ, що підтверджує факт здійснення господарської операції та/або позитивний лист-відгук контрагента. Учасником надано копію договору, проте без Додатків, які передбачають склад та обсяг виконання робіт, та надано довідку про вартість виконаних робіт по наданому договору, замість акту приймання виконаних будівельних робіт. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. пп. 3, п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації на закупівлю «Ремонт підлоги шляхом влаштування наливної кольорової полімерної підлоги з кварцовим наповнювачем в приміщеннях будівлі № 800». 3) Перелік інформації та документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.1. Додатки до аналогічного за предметом закупівлі договору; 3.1.2. документ, що підтверджує виконання наданого аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме: первинний документ, що підтверджує факт здійснення господарської операції - акт приймання виконаних будівельних робіт.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.