Закупівлю оголошено - 10-03-2025, 11:27. Дата останніх змін - 03-04-2025, 11:00

Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон дошкільного навчального закладу № 437 за адресою: вулиця Ірини Бекешкіної, 18-В у Дніпровському районі міста Києва, (ДК 021:2015: 45421000-4 — Столярні роботи)

Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон дошкільного навчально... Державна закупівля - UA-2025-03-10-004055-a Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон дошкільного навчального закладу № 437 за адресою: вулиця Ірини Бекешкіної, 18-В у Дніпровському районі міста Києва, (ДК 021:2015: 45421000-4 — Столярні роботи) від замовника Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації від 3/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-10-004055-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-10-005250-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 10-03-2025, 11:27
по 14-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-03-2025, 00:00
по 19-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон дошкільного навчального закладу № 437 за адресою: вулиця Ірини Бекешкіної, 18-В у Дніпровському районі міста Києва, (ДК 021:2015: 45421000-4 — Столярні роботи)

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
299880
299 880 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:2 998,80 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
ЄДРПОУ:37397216 Досьє YouControl
Контактна особа:Халецький Микола Леонідович
Телефон:380443665199
E-mail:halezkiy1960@gmail.com
Місцезнаходження:
02105, Україна, Київська область,Київ, пр-т Миру, 6-А
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Капітальний ремонт (проведення ...
299 880 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон дошкільного навчального закладу № 437 за адресою: вулиця Ірини Бекешкіної, 18-В у Дніпровському районі міста Києва, (ДК 021:2015: 45421000-4 — Столярні роботи)

1
робота
02105 Україна Київська область Київ Ірини Бекешкіної, 18-В
по 28-08-2025
45421000-4
Столярні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШТУРНЄВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 19-03-2025 по 27-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Штурнєв Олександр
Остаточна пропозиція:
299 872,94 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
24-03-2025, 10:23

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 21-03-25, 11:21:30
24

Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі Фізична особа-підприємець Штурнєв Олександр Сергійович, ЄДРПОУ: 2127405711 у спрощеній закупівлі UA-2025-03-10-004055-a виявлено наступні невідповідності: 1. На виконання вимог пункту 4.3. Оголошення Учасник надав довідку, в якій відсутні скорочена назва Учасника та короткий опис діяльності підприємства. 2. Учасником надано на фірмовому бланку Цінову пропозицію не у відповідності до п. 4.7. Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі. 3. Учасником надано довідку «Наявність основной техніки, обладнання», яка складена не у відповідності до п. 4.9.1. Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі. 4. Учасником надано Довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, яка складена не у відповідності до п. 4.10.1. Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі. 5. Учасником надано Графік виконання робіт, хоча відповідно до п. 6 Оголошення вимагалося надання Календарного графіку виконання робіт. Також в Графіку виконання робіт початок робіт стоїть «липень 2025 р., хоча відповідно до пункту 2.2.проекту договору про закупівлю «2.2. Початок робіт: протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання цього Договору.». 6. На виконання вимог пункту 8 Учасником надано попередній розрахунок класу наслідків (відповідальності), в якому Замовником зазначено Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, а не Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації як має бути. 7. На виконання пункту 13 Оголошення Учасник надав Лист згоду на обробку персональних даних, складений не у відповідності до вимог чинного законодавства. Зокрема, вказаний лист Учасника (від 14.03.2024, вих. №71) містить посилання на Закон України «Про здійснення державних закупівель», що втратив чинність в 2016 році. 8. На виконання пункту 5 Оголошення Учасник надав Довідку щодо відсутності ліцензії на ремонтні роботи. Довідка адресована Тендерному комітету Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, містить посилання на нечинні державні стандарти та стосується виключно послуг з поточного ремонту, а не робіт згідно предмету закупівлі. 9. Наданий Учасником Проект договору на закупівлю робіт заповнений не у повному обсязі як того вимагалося пунктом 15 Оголошення. 10. Учасником не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору, як того вимагалося пунктом 4.11. Оголошення: відсутні додаткові угоди до договорів, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно вимог чинного законодавства, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Фізична особа-підприємець Штурнєв Олександр Сергійович, ЄДРПОУ: 2127405711 у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі Фізична особа-підприємець Штурнєв Олександр Сергійович, ЄДРПОУ: 2127405711 невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон дошкільного навчального закладу № 437 за адресою: вулиця Ірини Бекешкіної, 18-В у Дніпровському районі міста Києва, (ДК 021:2015: 45421000-4 — Столярні роботи), № UA-2025-03-10-004055-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Фізична особа-підприємець Штурнєв Олександр Сергійович, ЄДРПОУ: 2127405711 у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 22-03-25, 11:21:30
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-10-004055-a-c1
Номер договору:
437/1-К-2025
Дата підписання договору:
03-04-2025, 10:00
Строк дії договору:
з 03-04-2025 по 31-12-2025
297 487,01 UAH
Ціна договору
297 487,01 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШТУРНЄВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
299 872,94 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
16-03-2025, 10:40:53
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 11:28:33
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 11:27:35
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ