Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон дошкільного навчального закладу № 437 за адресою: вулиця Ірини Бекешкіної, 18-В у Дніпровському районі міста Києва, (ДК 021:2015: 45421000-4 — Столярні роботи)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 299 880 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 998,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37397216 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Халецький Микола Леонідович |
| Телефон: | 380443665199 |
| E-mail: | halezkiy1960@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 02105, Україна, Київська область,Київ, пр-т Миру, 6-А |
5 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі Фізична особа-підприємець Штурнєв Олександр Сергійович, ЄДРПОУ: 2127405711 у спрощеній закупівлі UA-2025-03-10-004055-a виявлено наступні невідповідності: 1. На виконання вимог пункту 4.3. Оголошення Учасник надав довідку, в якій відсутні скорочена назва Учасника та короткий опис діяльності підприємства. 2. Учасником надано на фірмовому бланку Цінову пропозицію не у відповідності до п. 4.7. Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі. 3. Учасником надано довідку «Наявність основной техніки, обладнання», яка складена не у відповідності до п. 4.9.1. Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі. 4. Учасником надано Довідку про кваліфікацію та досвід фахівців основних спеціальностей, яка складена не у відповідності до п. 4.10.1. Оголошення щодо проведення спрощеної закупівлі. 5. Учасником надано Графік виконання робіт, хоча відповідно до п. 6 Оголошення вимагалося надання Календарного графіку виконання робіт. Також в Графіку виконання робіт початок робіт стоїть «липень 2025 р., хоча відповідно до пункту 2.2.проекту договору про закупівлю «2.2. Початок робіт: протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання цього Договору.». 6. На виконання вимог пункту 8 Учасником надано попередній розрахунок класу наслідків (відповідальності), в якому Замовником зазначено Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, а не Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації як має бути. 7. На виконання пункту 13 Оголошення Учасник надав Лист згоду на обробку персональних даних, складений не у відповідності до вимог чинного законодавства. Зокрема, вказаний лист Учасника (від 14.03.2024, вих. №71) містить посилання на Закон України «Про здійснення державних закупівель», що втратив чинність в 2016 році. 8. На виконання пункту 5 Оголошення Учасник надав Довідку щодо відсутності ліцензії на ремонтні роботи. Довідка адресована Тендерному комітету Управління будівництва Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, містить посилання на нечинні державні стандарти та стосується виключно послуг з поточного ремонту, а не робіт згідно предмету закупівлі. 9. Наданий Учасником Проект договору на закупівлю робіт заповнений не у повному обсязі як того вимагалося пунктом 15 Оголошення. 10. Учасником не підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного договору, як того вимагалося пунктом 4.11. Оголошення: відсутні додаткові угоди до договорів, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), тощо. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно вимог чинного законодавства, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Фізична особа-підприємець Штурнєв Олександр Сергійович, ЄДРПОУ: 2127405711 у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИВ: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі Фізична особа-підприємець Штурнєв Олександр Сергійович, ЄДРПОУ: 2127405711 невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю: Капітальний ремонт (проведення робіт з підготовки до опалювального сезону та здійснення заходів з енергозбереження) заміна вікон дошкільного навчального закладу № 437 за адресою: вулиця Ірини Бекешкіної, 18-В у Дніпровському районі міста Києва, (ДК 021:2015: 45421000-4 — Столярні роботи), № UA-2025-03-10-004055-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником Фізична особа-підприємець Штурнєв Олександр Сергійович, ЄДРПОУ: 2127405711 у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.