Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2025, 00:00
ГБН Г.1-218-182:2011 - ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Послуги з нанесення дорожньої розмітки з використанням акрилової фарби з світловідбиваючими кульками та гладкого холодного пластику згідно ДСТУ 2587:2021 - відповідно до тендерної документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Галицька районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 20847537 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кушляк Данило Володимирович |
| Телефон: | 380322546604 |
| E-mail: | kushlyak89@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська область,Львів, вул. Ф. Ліста, будинок 1 |
11 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «БПГ» процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями ГБН Г.1-218-182:2011 - ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Послуги з нанесення дорожньої розмітки з використанням акрилової фарби з світловідбиваючими кульками та гладкого холодного пластику згідно ДСТУ 2587:2021 виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, які підлягають виправленню протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 3 додатку 1 Тендерної документації Замовник вимагає документи щодо підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору. Підпунктом 3.1. зазначено, що аналогічним буде вважатись подання не менше одного договору про надання послуг, що стосується предмету закупівлі конкретно, який підтверджує досвід виконання видів послуг, які передбачені цією закупівлею. Перелік послуг, що передбачені цією закупівлею зазначені у додатку 4 Тендерної документації. У пункті 13 додатку 4 Тендерної документації зазначено вид послуги «Демаркація раніше нанесеної дорожньої розмітки». Однак, Учасник товариство з обмеженою відповідальністю «БПГ» не підтвердив досвід виконання виду послуг з демаркації раніше нанесеної дорожньої розмітки. Враховуючи наведене, прошу Учасника товариство з обмеженою відповідальністю «БПГ» усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель відповідно до пункту 3 додатку 1 Тендерної документації інформації та/або документів, що підтвердить досвід виконання демаркації раніше нанесеної дорожньої розмітки.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями ГБН Г.1-218-182:2011 - ДК 021:2015 - 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Послуги з нанесення дорожньої розмітки з використанням акрилової фарби з світловідбиваючими кульками та гладкого холодного пластику згідно ДСТУ 2587:2021 виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, які підлягають виправленню протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до підпункту 3.3. частини 1 додатку 1 тендерної документації вимагається подання відгуку від cуб’єкта господарювання щодо виконання аналогічного договору. Учасник подає позитивний лист-відгук від cуб’єкта господарювання, щодо виконання умов договору (договорів), зазначених в довідці, на фірмовому бланку контрагента (за наявності) із зазначенням дати його видачі, вихідного номера, підписаний уповноваженою особою контрагента в паперовій або електронній формі. Проте Учасником ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" на підтвердження документального досвіду виконання аналогічного договору не подано відгук на виконання даної вимоги. Відповідно до пункту 1 частини 4 додатку 1 тендерної документації Учасник у складі пропозиції подає розрахунок вартості послуг розроблений відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів та виконані в програмному комплексі АВК -5 або аналогічних програмах підписаний уповноваженою особою Учасника. Ціна тендерної пропозиції Учасника ТОВ "Трафік Менеджмент Груп" зазначеної в електронних полях становить 1 902 193,79 грн. з ПДВ, а розрахунок вартості послуг розроблений відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів та виконані в програмному комплексі АВК -5 або аналогічних програмах підписаний уповноваженою особою Учасника на загальну договірну ціну - 2 298 389,56 грн. з ПДВ. При подачі тендерної пропозиції в електронній системі закупівель пріоритет має інформація, внесена в електронних полях. Враховуючи наведене, прошу усунути невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, які не призводуть до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, а саме - відгук від суб’єкта господарювання, щодо виконання аналогічного договору відповідно до підпункту 3.3. частини 1 додатку 1 тендерної документації. - розрахунок вартості послуг розроблений відповідно до вимог чинних інструкцій та інших нормативних актів та виконані в програмному комплексі АВК -5 або аналогічних програмах підписаний уповноваженою особою Учасника на загальну ціну 1 902 193,79 грн. з ПДВ.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.