Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 509 486,40 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 547,43 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області |
| ЄДРПОУ: | 26281249 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Малишкіна Наталя Олегівна |
| Телефон: | +380577325535 |
| E-mail: | malyshkina@hr.court.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область,Харків, Майдан Героїв Небесної Сотні, 36, корп. 2 |
4 |
За результатами розгляду документів тендерної пропозиції Учасника ФОП "Сверж Петро Петрович", що оприлюднена на веб-порталі Prozorro.gov.ua, було встановлено, що у відповідності до вимог окремих пунктів тендерної документації учасник повинен був надати наступні інформацію або документи, та не надав їх у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: 1)згідно п.п. 3 п. 1 Додатку № 1 Тендерної документації Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції повинен надати: «3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох договорів). Аналогічним договором вважається укладений Учасником, як підрядником або виконавцем, та виконаний договір на закупівлю послуг з поточного ремонту, а саме: на ремонтні роботи, або послуги, які мають схожі характеристики і складаються зі схожих складових частин (компонентів). 3.1.2. не менше 2 копій договорів, зазначених в довідці в повному обсязі, 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій Учасником довідці.» У складі тендерної пропозиції учасника ФОП "Сверж Петро Петрович" надано документ «9.Аналогічний договір.pdf». Зазначений файл на аркушах 24-27 та аркуші 34 містить Акт приймання виконаних будівельних робіт за лютий, Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2025 року. Вказані документи, які додані Учасником у якості підтвердження виконання Договору № 62/КЕС від 14.02.2025 не містять дат їх підписання. Відповідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (зі змінами та доповненнями) Учасник повинен усунути невідповідності в електронній системі закупівель шляхом: 1) надання згідно вимог п.п. 3.1.3 п. 1 Додатку № 1 Тендерної документації Акту приймання виконаних будівельних робіт за лютий, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за лютий 2025 року, які підтверджують виконання Договору № 62/КЕС від 14.02.2025 із зазначенням дат їх підписання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.