Період оскарження умов закупівлі - по 19-03-2025, 00:00
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 216 585 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 165,85 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області |
| ЄДРПОУ: | 40108709 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Оверчук |
| Телефон: | +380982479617 |
| E-mail: | overchukulmtz@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 25006, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41 |
3 |
Згідно пункту 35 Особливостей, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Згідно розгляду Замовником тендерної пропозиції Учасника відповідно до пункту 36 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей є необхідність затвердити вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачалось тендерною документацією, такого змісту: 1. Згідно підпункту 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: «Дерев’яні елементи необхідно обробити спеціальним вогнезахисним покриттям. Вогнезахист конструкцій здійснюється організацією, яка має ліцензію на даний вид робіт (Роботи з вогнезахисту виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також на підставі проектної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту). Надати оригінал або завірену належним чином копію діючої, у тому числі протягом періоду виконання зазначених робіт в тендерній документації ліцензії». Під час перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена відсутність документів на виконання вказаної вимоги. 2. Згідно підпункту 2.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати: «2.3. Надати оригінал або завірену копію наявної в Учасника «Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці»». Під час перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена відсутність документів на виконання вказаної вимоги. Додатково слід зазначити, що поданий учасником у складі тендерної пропозиції документ (ім’я файлу «Подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.pdf») Замовник не бере до розгляду, так як даний документ не являється саме декларацією, яку вимагав Замовник, відповідно – Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд (відповідно до пп.7.5 пункту 7 розділу І Тендерної документації). 3. Згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: «2.1. Довідку в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме: обладнання, транспортних засобів, приміщень, технологій, тощо, для забезпечення належного рівня виконання визначених робіт (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні (оренді)). 2.2. Для підтвердження інформації, зазначеної в п.2.1. довідки, надати завірені належним чином копії або оригінали оборотно-сальдових відомостей (з ідентичним найменуванням матеріально-технічної бази, що зазначена в довідці), та/або договори купівлі-продажу обладнання, та/або видаткові накладні про купівлю обладнання, та/або акти прийому-передачі обладнання, та/або договори оренди (строк оренди не менше, ніж до 31.12.2025), та/або акти прийому-передачі приміщень (-ня) та/або ТЗ, а також свідоцтво (а) про реєстрацію транспортного (-них) засобу (-ів) (технічний (-і) паспорт(а)) на ТЗ. Примітка: у разі якщо учасник планує залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, то такі учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме: обладнання, транспортних засобів, приміщень, технологій, тощо із зазначенням форми власності майна, а також документально підтверджують наявність зазначеного в довідці.» Учасником під час завантаження документів в електронні поля на підтвердження зазначеної вимоги було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (ім’я файлу: «Довідка про підтверджен наявності МТБ_opt.pdf»). Відповідно до зазначеної інформації в даній довідці, учасник зазначає, що має в наявності обладнання, машини та механізми, зокрема: «Автомобіль ЗИЛ 555»; «Вібратори поверхневі»; «Перфоратори електричні». На підтвердження вказаної інформації Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано завірені належним чином копії або оригінали оборотно-сальдових відомостей (з ідентичним найменуванням матеріально-технічної бази, що зазначена в довідці), та/або договори купівлі-продажу обладнання, та/або видаткові накладні про купівлю обладнання, та/або акти прийому-передачі обладнання, та/або договори оренди (строк оренди не менше, ніж до 31.12.2025), та/або акти прийому-передачі приміщень (-ня) та/або ТЗ, а також свідоцтво (а) про реєстрацію транспортного (-них) засобу (-ів) (технічний (-і) паспорт(а)) на ТЗ. Також, Учасником надано договір №9 від 18 березня 2023 року на підтвердження купівлі-продажу обладнання, даний договір не заповнений належним чином – в преамбулі договору не вказано хто саме являється покупцем, відповідно замовник не розглядає даний документ, так як він не оформлений належним чином. 4. Згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати: « На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору. 1.2. Для підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного(их) в довідці договору (договорів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та Акт(и) приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником. 1.3. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці 1.1. у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору із зазначенням номеру, дати та суми укладення такого (-их) аналогічного (-их) договору (-ів). Примітка: Під аналогічними договорами слід вважати договори на послуги з поточного ремонту, капітального ремонту та реконструкції». Учасником під час завантаження документів в електронні поля на підтвердження зазначеної вимоги було надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначено інформацію про аналогічні договори, а саме: Договір №333-19/375 від 30.09.2019 та договір №361-24 від 20.05.2024. Під час перевірки документів та інформації наданих Учасником на виконання вказаної вимоги встановлені наступні невідповідності: - інформація вказана в довідці стосовно предмету закупівлі не відповідає інформації відповідно до самих договорів (предмет договору не співпадає); - надано копії Договору №333-19/375 від 30.09.2019, додаткові угоди до нього та документи, які підтверджують факт повного виконання даного договору – дані копії не завірені належним чином. - на підтвердження повного виконання договору №333-19/375 від 30.09.2019 Учасник не завантажив усі акти приймання виконаних будівельних робіт; - Учасником завантажено договір №361-24 від 20.05.2024, але не завантажено усі додатки які зазначені в договорі як невід’ємні; - На підтвердження повного виконання договору №361-24 від 20.05.2024 Учасником завантажено тільки довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, але не завантажено акт (и) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. На виконання вимог підпункту 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен надати наступні документи: «Дерев’яні елементи необхідно обробити спеціальним вогнезахисним покриттям. Вогнезахист конструкцій здійснюється організацією, яка має ліцензію на даний вид робіт (Роботи з вогнезахисту виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також на підставі проектної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту). Надати оригінал або завірену належним чином копію діючої, у тому числі протягом періоду виконання зазначених робіт в тендерній документації ліцензії». 2. На виконання вимог підпункту 2.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен надати: «2.3. Надати оригінал або завірену копію наявної в Учасника «Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці»». 3. На виконання вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: Довідку в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме: обладнання, транспортних засобів, приміщень, технологій, тощо, для забезпечення належного рівня виконання визначених робіт (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні (оренді)). 2.2. Для підтвердження інформації, зазначеної в п.2.1. довідки, надати завірені належним чином копії або оригінали оборотно-сальдових відомостей (з ідентичним найменуванням матеріально-технічної бази, що зазначена в довідці), та/або договори купівлі-продажу обладнання, та/або видаткові накладні про купівлю обладнання, та/або акти прийому-передачі обладнання, та/або договори оренди (строк оренди не менше, ніж до 31.12.2025), та/або акти прийому-передачі приміщень (-ня) та/або ТЗ, а також свідоцтво (а) про реєстрацію транспортного (-них) засобу (-ів) (технічний (-і) паспорт(а)) на ТЗ. Примітка: у разі якщо учасник планує залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, то такі учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме: обладнання, транспортних засобів, приміщень, технологій, тощо із зазначенням форми власності майна, а також документально підтверджують наявність зазначеного в довідці. 4. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати: -виправлену довідку в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме: обладнання, транспортних засобів, приміщень, технологій, тощо, для забезпечення належного рівня виконання визначених робіт (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні (оренді)); - Оригінали або завірені належним чином копії: Договору №333-19/375 від 30.09.2019, додаткових угод до вказаного договору, та документи, які підтверджують факт повного виконання даного договору; - акт (и) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) до договору №333-19/375 від 30.09.2019 які підтверджують факт повного виконання зазначеного договору; - До договору №361-24 від 20.05.2024 завантажити додатки які зазначені в договорі як невід’ємні; - акт (и) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) до договору №361-24 від 20.05.2024 які підтверджують факт повного виконання зазначеного договору;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.