Закупівлю оголошено - 07-03-2025, 13:09. Дата останніх змін - 10-04-2025, 00:00

45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт вхідної групи та 1-го поверху для створення безбар’єрного доступу до адміністративної будівлі відділення поліції №1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Центральна, 81, м. Мала Виска)

45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт вхідної групи та 1-го поверху для створення безбар’єрного доступу до адміністратив... Державна закупівля - UA-2025-03-07-006681-a 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт вхідної групи та 1-го поверху для створення безбар’єрного доступу до адміністративної будівлі відділення поліції №1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Центральна, 81, м. Мала Виска) від замовника Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області від 3/7/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-07-006681-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-03-07-002851-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 07-03-2025, 13:09
по 19-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 07-03-2025, 13:09
по 22-03-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 19-03-2025, 00:00

Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
2216585
2 216 585 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:22 165,85 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
ЄДРПОУ:40108709 Досьє YouControl
Контактна особа:Наталія Оверчук
Телефон:+380982479617
E-mail:overchukulmtz@gmail.com
Місцезнаходження:
25006, Україна, Кіровоградська область,м. Кропивницький, вул. В. Чміленка, 41
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
45450000-6 «Інші завершальні б ...
2 216 585 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт вхідної групи та 1-го поверху для створення безбар’єрного доступу до адміністративної будівлі відділення поліції №1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Центральна, 81, м. Мала Виска.

1
робота
26200 Україна Кіровоградська область м. Мала Виска вул. Центральна, 81
по 20-11-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Документи
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 13:09:33
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Учасника
      Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ФОП Бендяк Софія Олександрівна   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 04-04-2025 по 12-04-2025
      Статус:
      кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
      Причина дискваліфікації:
      Контактна інформація:
      Україна, Кіровоградська область, Благовіщенське, Світанкова ,39, 26400, Бендяк Софія Олександрівна
      Остаточна пропозиція:
      2 066 584,21 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Період подачі оскарження:
      по 10-04-2025, 00:00
      Інформація про Учасника
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ФОП Бендяк Софія Олександрівна   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 22-03-2025 по 29-03-2025
      Статус:
      рішення анульовано замовником або органом оскарження
      Контактна інформація:
      Україна, Кіровоградська область, Благовіщенське, Світанкова ,39, 26400, Бендяк Софія Олександрівна
      Остаточна пропозиція:
      2 066 584,21 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      26-03-2025, 18:02
      Період подачі оскарження:
      по 01-04-2025, 00:00

      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

      Дата публікації: 25-03-25, 17:38:55
      24

      Згідно пункту 35 Особливостей, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно пункту 36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Згідно розгляду Замовником тендерної пропозиції Учасника відповідно до пункту 36 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей є необхідність затвердити вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачалось тендерною документацією, такого змісту: 1. Згідно підпункту 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати наступні документи: «Дерев’яні елементи необхідно обробити спеціальним вогнезахисним покриттям. Вогнезахист конструкцій здійснюється організацією, яка має ліцензію на даний вид робіт (Роботи з вогнезахисту виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також на підставі проектної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту). Надати оригінал або завірену належним чином копію діючої, у тому числі протягом періоду виконання зазначених робіт в тендерній документації ліцензії». Під час перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена відсутність документів на виконання вказаної вимоги. 2. Згідно підпункту 2.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати: «2.3. Надати оригінал або завірену копію наявної в Учасника «Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці»». Під час перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена відсутність документів на виконання вказаної вимоги. Додатково слід зазначити, що поданий учасником у складі тендерної пропозиції документ (ім’я файлу «Подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.pdf») Замовник не бере до розгляду, так як даний документ не являється саме декларацією, яку вимагав Замовник, відповідно – Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд (відповідно до пп.7.5 пункту 7 розділу І Тендерної документації). 3. Згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: «2.1. Довідку в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме: обладнання, транспортних засобів, приміщень, технологій, тощо, для забезпечення належного рівня виконання визначених робіт (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні (оренді)). 2.2. Для підтвердження інформації, зазначеної в п.2.1. довідки, надати завірені належним чином копії або оригінали оборотно-сальдових відомостей (з ідентичним найменуванням матеріально-технічної бази, що зазначена в довідці), та/або договори купівлі-продажу обладнання, та/або видаткові накладні про купівлю обладнання, та/або акти прийому-передачі обладнання, та/або договори оренди (строк оренди не менше, ніж до 31.12.2025), та/або акти прийому-передачі приміщень (-ня) та/або ТЗ, а також свідоцтво (а) про реєстрацію транспортного (-них) засобу (-ів) (технічний (-і) паспорт(а)) на ТЗ. Примітка: у разі якщо учасник планує залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, то такі учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме: обладнання, транспортних засобів, приміщень, технологій, тощо із зазначенням форми власності майна, а також документально підтверджують наявність зазначеного в довідці.» Учасником під час завантаження документів в електронні поля на підтвердження зазначеної вимоги було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (ім’я файлу: «Довідка про підтверджен наявності МТБ_opt.pdf»). Відповідно до зазначеної інформації в даній довідці, учасник зазначає, що має в наявності обладнання, машини та механізми, зокрема: «Автомобіль ЗИЛ 555»; «Вібратори поверхневі»; «Перфоратори електричні». На підтвердження вказаної інформації Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано завірені належним чином копії або оригінали оборотно-сальдових відомостей (з ідентичним найменуванням матеріально-технічної бази, що зазначена в довідці), та/або договори купівлі-продажу обладнання, та/або видаткові накладні про купівлю обладнання, та/або акти прийому-передачі обладнання, та/або договори оренди (строк оренди не менше, ніж до 31.12.2025), та/або акти прийому-передачі приміщень (-ня) та/або ТЗ, а також свідоцтво (а) про реєстрацію транспортного (-них) засобу (-ів) (технічний (-і) паспорт(а)) на ТЗ. Також, Учасником надано договір №9 від 18 березня 2023 року на підтвердження купівлі-продажу обладнання, даний договір не заповнений належним чином – в преамбулі договору не вказано хто саме являється покупцем, відповідно замовник не розглядає даний документ, так як він не оформлений належним чином. 4. Згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати: « На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати: 1.1. Довідка в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору. 1.2. Для підтвердження даної інформації надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного(их) в довідці договору (договорів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та Акт(и) приймання виконаних будівельних Робіт (форма КБ-2в), Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3), тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником. 1.3. Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці 1.1. у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору із зазначенням номеру, дати та суми укладення такого (-их) аналогічного (-их) договору (-ів). Примітка: Під аналогічними договорами слід вважати договори на послуги з поточного ремонту, капітального ремонту та реконструкції». Учасником під час завантаження документів в електронні поля на підтвердження зазначеної вимоги було надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначено інформацію про аналогічні договори, а саме: Договір №333-19/375 від 30.09.2019 та договір №361-24 від 20.05.2024. Під час перевірки документів та інформації наданих Учасником на виконання вказаної вимоги встановлені наступні невідповідності: - інформація вказана в довідці стосовно предмету закупівлі не відповідає інформації відповідно до самих договорів (предмет договору не співпадає); - надано копії Договору №333-19/375 від 30.09.2019, додаткові угоди до нього та документи, які підтверджують факт повного виконання даного договору – дані копії не завірені належним чином. - на підтвердження повного виконання договору №333-19/375 від 30.09.2019 Учасник не завантажив усі акти приймання виконаних будівельних робіт; - Учасником завантажено договір №361-24 від 20.05.2024, але не завантажено усі додатки які зазначені в договорі як невід’ємні; - На підтвердження повного виконання договору №361-24 від 20.05.2024 Учасником завантажено тільки довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, але не завантажено акт (и) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. На виконання вимог підпункту 3.9. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен надати наступні документи: «Дерев’яні елементи необхідно обробити спеціальним вогнезахисним покриттям. Вогнезахист конструкцій здійснюється організацією, яка має ліцензію на даний вид робіт (Роботи з вогнезахисту виконуються суб’єктами господарювання, які мають відповідну ліцензію згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також на підставі проектної документації, розробленої і затвердженої згідно з чинним законодавством та з урахуванням вимог Регламенту). Надати оригінал або завірену належним чином копію діючої, у тому числі протягом періоду виконання зазначених робіт в тендерній документації ліцензії». 2. На виконання вимог підпункту 2.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника Учасник повинен надати: «2.3. Надати оригінал або завірену копію наявної в Учасника «Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці»». 3. На виконання вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: Довідку в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме: обладнання, транспортних засобів, приміщень, технологій, тощо, для забезпечення належного рівня виконання визначених робіт (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні (оренді)). 2.2. Для підтвердження інформації, зазначеної в п.2.1. довідки, надати завірені належним чином копії або оригінали оборотно-сальдових відомостей (з ідентичним найменуванням матеріально-технічної бази, що зазначена в довідці), та/або договори купівлі-продажу обладнання, та/або видаткові накладні про купівлю обладнання, та/або акти прийому-передачі обладнання, та/або договори оренди (строк оренди не менше, ніж до 31.12.2025), та/або акти прийому-передачі приміщень (-ня) та/або ТЗ, а також свідоцтво (а) про реєстрацію транспортного (-них) засобу (-ів) (технічний (-і) паспорт(а)) на ТЗ. Примітка: у разі якщо учасник планує залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, то такі учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме: обладнання, транспортних засобів, приміщень, технологій, тощо із зазначенням форми власності майна, а також документально підтверджують наявність зазначеного в довідці. 4. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати: -виправлену довідку в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази, а саме: обладнання, транспортних засобів, приміщень, технологій, тощо, для забезпечення належного рівня виконання визначених робіт (із зазначенням власне або таке, що перебуває в користуванні (оренді)); - Оригінали або завірені належним чином копії: Договору №333-19/375 від 30.09.2019, додаткових угод до вказаного договору, та документи, які підтверджують факт повного виконання даного договору; - акт (и) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) до договору №333-19/375 від 30.09.2019 які підтверджують факт повного виконання зазначеного договору; - До договору №361-24 від 20.05.2024 завантажити додатки які зазначені в договорі як невід’ємні; - акт (и) приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) до договору №361-24 від 20.05.2024 які підтверджують факт повного виконання зазначеного договору;

      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-03-25, 17:38:55

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ФОП Бендяк Софія Олександрівна   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      2 066 584,21 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      16-03-2025, 14:12:04
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Фізичною особою підтверджується, що
      Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
      Доказ:
      Документ
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Фізичною особою підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Фізичною особою підтверджується, що
      Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Підтверджується, що
      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Підтверджується, що
      Наявність досвіду виконання аналогічного договору

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено07-03-2025, 13:10:31
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 15:30:19
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 13:09:33
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 15:20:48
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 13:09:33
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 13:09:33
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 13:09:33
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 13:09:33
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 15:20:48
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:10-03-2025, 15:20:48
                      Тип документа: Проект договору
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Проект договору
                        публічнийЕкспортовано:07-03-2025, 13:09:33
                          Електронні тендерні вимоги
                          1. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Порушення справи про банкрутство
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          3. Вчинення кримінальних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          4. Вчинення корупційних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Переможця тендеру
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Фізичною особою підтверджується, що
                          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Юридичною особою підтверджується, що
                          2 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          7. Вчинення економічних правопорушень
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                          Застосовується до:
                          Замовника
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          11. Наявність антикорупційної програми
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Резидентом підтверджується, що
                          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          Дата архівування:
                          Нерезидентом підтверджується, що
                          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          Дата архівування:
                          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Закупівлі
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт вхідної групи та 1-го поверху для створення безбар’єрного доступу до адміністративної будівлі відділення поліції №1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Центральна, 81, м. Мала Виска)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 10-03-2025, 15:20:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                          Статус: Архівована
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          Дата архівування: 10-03-2025, 15:20:49
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Застосовується до:
                          Учасника процедури
                          Стосується:
                          Лоту 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Капітальний ремонт вхідної групи та 1-го поверху для створення безбар’єрного доступу до адміністративної будівлі відділення поліції №1 (м. Мала Виска) Новоукраїнського РВП ГУНП в Кіровоградській області за адресою: вул. Центральна, 81, м. Мала Виска)
                          Законодавство:
                          Підтверджується, що
                          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                          Статус: Активна
                          Дата створення: 07-03-2025, 13:09:30
                          Способи підтвердження:
                          Документ
                          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ