Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 349 922 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 21 749,61 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 17 000 UAH |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Сервісний центр" |
| ЄДРПОУ: | 33313609 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мнацаканян Артавазд Місакович |
| Телефон: | 380487054380 |
| E-mail: | kpsc@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 65045, Україна, Одеська область,Одеса, вулиця ПРЕОБРАЖЕНСЬКА, будинок 52 |
6 |
Згідно п. 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. З урахуванням вищезазначеного, вирішено: 1. З урахуванням необхідності встановлення відповідності поданих учасником розрахунків договірної ціни (в частині обсягів робіт та в тому числі розрахованих до використання матеріальних ресурсів, їх технічних та якісних характеристик) вимогам замовника щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі (в тому числі в частині отримання необхідних консультацій в дорадчому порядку із зазначеного питання від уповноважених осіб замовника), що визначені тендерною документацією, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВ «СТАНІ МАГНУМ», що була подана на участь у процедурі відкритих торгів: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту за адресою: м. Одеса, вул. Паркова, 43» за кодом ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 - «Інші завершальні будівельні роботи». 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції в електронній системі закупівель протягом
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ «СТАНІ МАГНУМ» (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією (далі - ТД). 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасником для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» № 19-03-1 від 19.03.2025 р. (далі – Довідка) та супутні документи відповідно до вимог ТД. Під час вивчення документів щодо працівників зазначених у Довідці встановлено, що у тендерній пропозиції Учасника всупереч вимог п.2.2. ч. 1 Додатка № 3 ТД - відсутні документи що підтверджують освіту або кваліфікацію на наступникх працівників: Ганєва Т.А (економіст з матеріально-технічного забезпечення); Спіян С.О. (налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (працівник субпідрядника)); Рисухін Ю.А. (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування (працівник субпідрядника)). Також встановлено, що на наказі про прийняття на роботу Спіян С.О. відсутня печатка підприємства (роботодавця), тоді як на інших наказах такого роботодавця наявні печатки. 2) З урахуванням викладеного, у Замовника виникла необхідність в оприлюдненні повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з урахуванням вимог пункту 43 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Учаснику закупівлі необхідно виправити невідповідності в тендерній пропозиції протягом 24 годин з дати оприлюднення повідомлення, а саме: - надати документи що підтверджують освіту або кваліфікацію на працівників зазначених у Довідці: Ганєва Т.А (економіст з матеріально-технічного забезпечення); Спіян С.О. (налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (працівник субпідрядника)); Рисухін Ю.А. (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування (працівник субпідрядника)) відповідно до вимог п.2.2. ч. 1 Додатка № 3 ТД або надати нову «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» з іншими працівниками та супутніми документами відповідно до вимог ТД; - надати сканкопію наказа про прийняття на роботу Спіян С.О. з печаткою роботодавця.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.