Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. У разі, якщо використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (в тому числі адреси мережі «інтернет», адреси електронної пошти, торговельні марки, моделі, загальноприйняті міжнародні терміни) можуть бут викладені іншою мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 31 773,23 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 160 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 03346696 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Павлюк Лілія |
Телефон: | 380989695078 |
E-mail: | pavliuk_l@ukr.net |
Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
7 |
Під час розгляду тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Бичука Юрія Івановича, поданої для участі у відкритих торгах щодо закупівлі: Поточний ремонт проспекту Князя Володимира в м. Біла Церква Київської області (встановлення дорожніх знаків) (код ДК 021:2015 – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), закупівля: UA-2025-03-06-008505-a, встановлено наступне. 1. У відповідності до вимог пункту 1 Розділу 2 додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати: - Довідку заповнену за формою 1 (у довідці має бути зазначена наступна інформація: найменування, марка, модель, термін експлуатації (років), кількість техніки/обладнання та інформація про право володіння або підставу користування або договору про надання послуг технікою). При чому в довідці має бути зазначена вся техніка/обладнання відповідно до підсумкової відомості ресурсів; - У складі тендерної пропозиції Учасник має надати скановані копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які вказані у довідці (за виключенням навісного, ручного та іншого обладнання, яке не потребує реєстрації). - Крім того у разі використання Учасником в процесі виконання робіт/надання послуг машин та автотранспортних засобів на умовах оренди та/або у разі отримання Учасником необхідних послуг від інших фізичних/юридичних осіб (далі - треті особи), про це зазначається у довідці, а до тендерної пропозиції приєднуються скановані копії документів на підставі яких Учасник користується машинами чи автотранспортними засобами та/або отримує необхідні послуги від третіх осіб (договір оренди, договір про надання транспортних послуг, тощо). - У тому разі, якщо третя особа, не є власником цих машин та автотранспортних засобів, тендерна пропозиція Учасника має містити скановану копію документу, який підтверджує право третьої особи передавати машини та автотранспорт в суборенду, або право використання таких машин та транспортних засобів третьою особою у власній господарській діяльності. - Наявність у власності та/або в користуванні (оренда, тощо) Учасника навісного, ручного та іншого обладнання, вказаного в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, та яке не потребує Державної реєстрації, підтверджується Довідкою, складеною Учасником у довільній формі, або іншим документом (видаткова накладна, інвентарна картка, оборотно-сальдова відомість, договір оренди, тощо). Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. На виконання вимог пункту 1 Розділу 2 додатку № 1 до тендерної документації Учасник приєднав, зокрема, довідку «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника» вих. № 14 від 11 березня 2025 року, у якій не зазначив термін експлуатації (років) техніки та обладнання, зазначених у пунктах 1-3 довідки вих. № 14 від 11 березня 2025 року, що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника. 2. У відповідності до вимог пункту 2 Розділу 2 додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження Учасником відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати: - Довідку, заповнену за формою 2 (у довідці має бути зазначена наступна інформація: ПІБ працівника, його посада, загальний стаж роботи, освіта (вища/середня, тощо), найменування учбового закладу, фах (спеціальність/спеціалізація, підстава використання праці). Найменування учбового закладу, фах (спеціальність/спеціалізація) вказується для працівників, які мають вищу освіту. До тендерної пропозиції додаються скановані копії дипломів працівників, які мають вищу освіту. - На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник у складі тендерної пропозиції надає скановані копії наказів про призначення на відповідні посади працівників та/або скановані копії інших документів (наприклад трудових договорів, цивільно-правових договорів, трудових книжок, тощо), що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. На виконання вимог пункту 2 Розділу 2 додатку № 1 до тендерної документації Учасник приєднав, зокрема, довідку «Про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вих. № 08 від 11 березня 2025 року, у якій зазначив про наявність в Учасника працівника - дорожнього робітника Удуденка Євгенія Вікторовича на підставі укладеного цивільно-правового договору № 20/01/25-2 від 20.01.2025 року (пункт 3 довідки вих. № 08 від 11 березня 2025 року). Проте, приєднаний в якості підтвердження цивільно-правовий договір № 20/01/25-2 від 20.01.2025 року, свідчить про те, що він укладений з іншою особою (Удуденко Євгенієм Сергійовичем), що не підтверджує наявність в Учасника такого працівника, як дорожній робітник Удуденко Євгеній Вікторович, відповідно до пункту 3 довідки вих. № 08 від 11 березня 2025 року, що є невідповідністю тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації Замовника. Запропонувати учаснику в термін 24 години з моменту оприлюднення цього повідомлення усунути вищезазначені невідповідності шляхом приєднання до тендерної пропозиції наступних документів: - Оновленої довідки «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника» вих. № 14 від 11 березня 2025 року, з інформацією про термін експлуатації (років) техніки та обладнання, зазначених у пунктах 1-3 довідки; - Оновлених документів, що підтверджують наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вказаних у довідці вих.№ 08 від 11 березня 2025 року. Під час виправлення невідповідностей, просимо врахувати що, відповідно до вимог пункту 15 розділу 1 додатку № 1 до тендерної документації, документи тендерної пропозиції Учасника, що складені безпосередньо учасником, а саме: довідки/листи в довільній формі /листи- роз’яснення/гарантійні листи, тощо, повинні бути оформлені на фірмовому бланку (за наявності), адресовані уповноваженій особі відділу з питань публічних закупівель ДЖКГ БМР, містити посилання на закупівлю та підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) у разі накладання кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію, а не на кожен електронний документ пропозиції окремо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.