Закупівлю оголошено - 06-03-2025, 11:41. Дата останніх змін - 02-04-2025, 12:01

Поточний ремонт частини покрівлі головного корпусу та лівого флігеля (заходи з енергозбереження ) Антопільського психоневрологічного інтернату розташованого за адресою: Вінницька область , Тульчинський район с.Антопіль вул. Вишнева,46

Поточний ремонт частини покрівлі головного корпусу та лівого флігеля (заходи з енергозбереження ) Антопільського психоневрологічного інтернату розташо... Державна закупівля - UA-2025-03-06-004858-a Поточний ремонт частини покрівлі головного корпусу та лівого флігеля (заходи з енергозбереження ) Антопільського психоневрологічного інтернату розташованого за адресою: Вінницька область , Тульчинський район с.Антопіль вул. Вишнева,46 від замовника Антопільський психоневрологічний інтернат від 3/6/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-06-004858-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-14-016158-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 06-03-2025, 11:41
по 11-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 06-03-2025, 11:41
по 14-03-2025, 11:46
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 17-03-2025, 11:48
по 17-03-2025, 12:11

Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
3495883
3 495 883 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:17 479,42 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:100 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Антопільський психоневрологічний інтернат
ЄДРПОУ:03188108 Досьє YouControl
Контактна особа:Марищена Марина Сергіївна
Телефон:+380983631865
E-mail:internat_an@ukr.net
Місцезнаходження:
24249, Україна, Вінницька область,село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Поточний ремонт частини покрів ...
3 495 883 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 17-03-2025, 11:48
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт частини покрівлі головного корпусу та лівого флігеля (заходи з енергозбереження ) Антопільського психоневрологічного інтернату розташованого за адресою: Вінницька область , Тульчинський район с.Антопіль вул. Вишнева,46

1
робота
24249 Україна Вінницька область С.Антопіль вул.Вишнева,46
по 31-12-2025
45260000-7
Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІФАГОР"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 20-03-2025 по 18-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, , , , , Віталій Дєдов
Остаточна пропозиція:
3 492 397,74 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 492 397,74 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-03-2025, 10:03
Період подачі оскарження:
по 02-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 25-03-25, 15:02:29
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням Уповноваженої особи Антопільського психоневрологічного інтернату № 94 від 25.03.2025р. Повідомлення про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «Будівельної компанії «Піфагор» (код ЄДРПОУ - 44956221) при закупівлі послуг з Поточного ремонту частини покрівлі головного корпусу та лівого флігеля (заходи з енергозбереження ) Антопільського психоневрологічного інтернату розташованого за адресою: Вінницька область , Тульчинський район с.Антопіль вул. Вишнева,46 (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-06-004858-a) 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пункту 1.1.додатку №2 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвідувиконанняаналогічногоза предметом закупівлі договору» лист-відгук від контрагентів згідно з аналогічним договором, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору та акти приймання-передачі виконаних робіт. 1.2. Відповідно до абзацу 6, пункту 1.3. додатку №2тендерної документації Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвідВсі робітники учасника повинні мати діючі посвідчення про проходження навчання з охорони праці для роботи на висоті понад 1.3 метри. 1.3. Відповідно до пункту 21 додатку №2 тендерної документації:Для виконання робіт Учасник надає дозвіл (дозволи)/декларації/інші дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком: - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а такожвідновлення та зміцненняїхаварійнихчастин; Учасник процедури закупівлі повинен надати: 1.1. акти приймання-передачі виконаних робіт до аналогічного договору наданого у складітендерноїпропозиції 1.2. діючі посвідчення про проходження навчання з охорони праці для роботи на висоті понад 1.3 метри на робітників визначених у довідці про наявність працівників віповідної кваліфікації. 1.3. дозвіл (дозволи)/декларації/інші дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а такожвідновлення та зміцненняїхаварійнихчастин.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 18-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-03-25, 15:05:58
24

ЗАТВЕРДЖЕНО рішенням Уповноваженої особи Антопільського психоневрологічного інтернату № 94 від 25.03.2025р. Повідомлення про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «Будівельної компанії «Піфагор» (код ЄДРПОУ - 44956221) при закупівлі послуг з Поточного ремонту частини покрівлі головного корпусу та лівого флігеля (заходи з енергозбереження ) Антопільського психоневрологічного інтернату розташованого за адресою: Вінницька область , Тульчинський район с.Антопіль вул. Вишнева,46 (ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-06-004858-a) 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пункту 1.1.додатку №2 тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвідувиконанняаналогічногоза предметом закупівлі договору» лист-відгук від контрагентів згідно з аналогічним договором, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору та акти приймання-передачі виконаних робіт. 1.2. Відповідно до абзацу 6, пункту 1.3. додатку №2тендерної документації Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвідВсі робітники учасника повинні мати діючі посвідчення про проходження навчання з охорони праці для роботи на висоті понад 1.3 метри. 1.3. Відповідно до пункту 21 додатку №2 тендерної документації:Для виконання робіт Учасник надає дозвіл (дозволи)/декларації/інші дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком: - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а такожвідновлення та зміцненняїхаварійнихчастин; Учасник процедури закупівлі повинен надати: 1.1. акти приймання-передачі виконаних робіт до аналогічного договору наданого у складітендерноїпропозиції 1.2. діючі посвідчення про проходження навчання з охорони праці для роботи на висоті понад 1.3 метри на робітників визначених у довідці про наявність працівників віповідної кваліфікації. 1.3. дозвіл (дозволи)/декларації/інші дозвільні документи на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та/або декларацію (декларації) відповідності матеріально - технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, виданих Учаснику уповноваженим на це органом у відповідності до постанови КМУ від 26.10 2011р. №1107 (зі змінами) з наступним переліком: монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а такожвідновлення та зміцненняїхаварійнихчастин.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-03-25, 15:05:58
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-06-004858-a-b1
Номер договору:
89
Дата підписання договору:
02-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 02-04-2025 по 31-12-2025
3 492 397,74 UAH
Ціна договору
2 910 331,45 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ЖК - Гарант"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-03-2025 по 25-03-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Хмельницьке Шоссе 13 оф. 315, 21036, Яцуков Евгений
Остаточна пропозиція:
3 399 995,89 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 399 995,89 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 26-03-2025, 00:00

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ЖК - Гарант"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 399 995,89 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 399 995,89 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
Не плануємо залучати субпідрядників
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
14-03-2025, 10:20:33
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідкав довільній форміпро наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології яка повинна містити у своєму складі інформацію про Найменування обладнання, устаткування, транспортного засобу, технологій, кількість, виробник/ марка, Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (дата та №договору) - Для виконання робіт по даній закупівлі у повному обсязі учасники повинні підтвердити наявність у них машин, механізмів, обладнання (у разі потреби), передбачених у відповідному розділі кошторисної документації (відомості ресурсів), наданої учасником на підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та повинні відповідати відомості ресурсів визначеної замовником в цій тендерній документації. - Наявність в учасника автотранспорту підтверджується шляхом надання належним чином засвідчених копій правовстановлюючих документів (свідоцтва про право власності/, договорів купівлі-продажу/, оренди/, надання послуг,/ лізингу, тощо) /або технічних паспортів на кожну одиницю автотранспорту, інформація про які зазначається в довідці. - Якщо учасник є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається в довідці, то на підтвердження надаються копії документів, що підтверджують право власності ( бухгалтерські відомості,/ накладні на придбання тощо )
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надати довідку на фірмовому бланку учасника (за наявності) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі і які братимуть участь у їх виконанні за формою, зазначеною нижче. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, (інженерно –технічних та робочих професій) яка міститься в довідці, надаються копії наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Обов’язкова наявність головного інженера, інженера з охорони праці, виконавця робіт. На зазначених працівників обов’язково надаються у складі пропозиції копії дипломів про вищу освіту що відповідають займаним посадам. Обов’язкова наявність робітників за спеціальністю покрівельник не менше 4 особи. Всі працівники учасника повинні пройти навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки на підтвердження проходження такого навчання надаються посвідчення та протоколи комісії. Всі робітники учасника повинні мати діючі посвідчення про проходження навчання з охорони праці для роботи на висоті понад 1.3 метри Довідка має містити відомості щодо інженера-проектувальника. Вказані відомості мають бути підтвердженні наданням у складі тендерної пропозиції: - діючого кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, що виконав кошторисну документацію включену до складу пропозиції учасника, дія сертифіката має бути чинна до закінчення строку виконання робіт;
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору - довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічногоза предметом закупівлі договору. - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма додатками та укладеними додатковими угодами); - копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; лист-відгук від контрагентів згідно з аналогічним договором, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору та акти приймання-передачі виконаних робіт . - Аналогічним вважається договір з поточного або капітального ремонту покрівель на суму не менше 100% від очікуваної вартості предмету закупівлі
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Учасник повинен підтвердити обсяг річного чистого доходу від реалізації (товарів, робіт, послуг) (код рядка в фінансовому звіті 2000)/загальну суму за податковий (звітний) період за 2024 рік, у розмірі 100% від очікуваної вартості предмету закупівлі. Для підтвердження цієї інформації, Учасник надає наступні документи: - фінансова звітність, що надавалась до Уповноваженого органу, складена згідно чинного законодавства за 2024 рік* (Баланс та Звіт про фінансові результати; декларація, податкова декларація платника єдиного податку тощо**) - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. - Учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). Учасники які подали звітність за 2024 рік до кінцевого строку її подання згідно чинного законодавства, можуть підтвердити свою відповідність такому критерію шляхом надання річної звітності за 2024 рік - У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. У будь якому випадку Учасник зобов’язаний надати документи, які підтверджують обсяг річного чистого доходу від реалізації (товарів, робіт, послуг)) за 2024 рік у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі.
Доказ:
Документ

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІФАГОР"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
3 492 397,74 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
3 492 397,74 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
13-03-2025, 21:36:07
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Доказ:
Документ
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідкав довільній форміпро наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології яка повинна містити у своєму складі інформацію про Найменування обладнання, устаткування, транспортного засобу, технологій, кількість, виробник/ марка, Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (дата та №договору) - Для виконання робіт по даній закупівлі у повному обсязі учасники повинні підтвердити наявність у них машин, механізмів, обладнання (у разі потреби), передбачених у відповідному розділі кошторисної документації (відомості ресурсів), наданої учасником на підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та повинні відповідати відомості ресурсів визначеної замовником в цій тендерній документації. - Наявність в учасника автотранспорту підтверджується шляхом надання належним чином засвідчених копій правовстановлюючих документів (свідоцтва про право власності/, договорів купівлі-продажу/, оренди/, надання послуг,/ лізингу, тощо) /або технічних паспортів на кожну одиницю автотранспорту, інформація про які зазначається в довідці. - Якщо учасник є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається в довідці, то на підтвердження надаються копії документів, що підтверджують право власності ( бухгалтерські відомості,/ накладні на придбання тощо )
Доказ:
Документ
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надати довідку на фірмовому бланку учасника (за наявності) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі і які братимуть участь у їх виконанні за формою, зазначеною нижче. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, (інженерно –технічних та робочих професій) яка міститься в довідці, надаються копії наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Обов’язкова наявність головного інженера, інженера з охорони праці, виконавця робіт. На зазначених працівників обов’язково надаються у складі пропозиції копії дипломів про вищу освіту що відповідають займаним посадам. Обов’язкова наявність робітників за спеціальністю покрівельник не менше 4 особи. Всі працівники учасника повинні пройти навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки на підтвердження проходження такого навчання надаються посвідчення та протоколи комісії. Всі робітники учасника повинні мати діючі посвідчення про проходження навчання з охорони праці для роботи на висоті понад 1.3 метри Довідка має містити відомості щодо інженера-проектувальника. Вказані відомості мають бути підтвердженні наданням у складі тендерної пропозиції: - діючого кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, що виконав кошторисну документацію включену до складу пропозиції учасника, дія сертифіката має бути чинна до закінчення строку виконання робіт;
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору - довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічногоза предметом закупівлі договору. - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма додатками та укладеними додатковими угодами); - копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; лист-відгук від контрагентів згідно з аналогічним договором, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору та акти приймання-передачі виконаних робіт . - Аналогічним вважається договір з поточного або капітального ремонту покрівель на суму не менше 100% від очікуваної вартості предмету закупівлі
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Учасник повинен підтвердити обсяг річного чистого доходу від реалізації (товарів, робіт, послуг) (код рядка в фінансовому звіті 2000)/загальну суму за податковий (звітний) період за 2024 рік, у розмірі 100% від очікуваної вартості предмету закупівлі. Для підтвердження цієї інформації, Учасник надає наступні документи: - фінансова звітність, що надавалась до Уповноваженого органу, складена згідно чинного законодавства за 2024 рік* (Баланс та Звіт про фінансові результати; декларація, податкова декларація платника єдиного податку тощо**) - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. - Учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). Учасники які подали звітність за 2024 рік до кінцевого строку її подання згідно чинного законодавства, можуть підтвердити свою відповідність такому критерію шляхом надання річної звітності за 2024 рік - У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. У будь якому випадку Учасник зобов’язаний надати документи, які підтверджують обсяг річного чистого доходу від реалізації (товарів, робіт, послуг)) за 2024 рік у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 12:10:05
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 11:41:47
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 11:41:47
          Інші
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Інший
            публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 11:41:47
            Інший
            публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 11:41:47
            Інший
            публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 11:41:47
            Інший
            публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 11:41:47
            Інший
            публічнийЕкспортовано:06-03-2025, 11:41:47
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              2. Забезпечення тендерних пропозицій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Поточний ремонт частини покрівлі головного корпусу та лівого флігеля (заходи з енергозбереження ) Антопільського психоневрологічного інтернату розташованого за адресою: Вінницька область , Тульчинський район с.Антопіль вул. Вишнева,46
              Законодавство:
              Учасник підтверджує, що
              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
              Забезпечення тендерної пропозиції – електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям. Банківська гарантія подається у вигляді електронного документа, складеному із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити електронний підпис (УЕП/КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «р7s»(із накладенням УЕП/КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення електронного підпису (УЕП/КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію. Реквізити замовника: Антопільськийпсихоневрологічний інтернат, ЄДРПОУ 03188108, 24249 вул. Вишнева,46 с.Антопіль, Вінницька область, р/р UA048201720314241002302052344(забезпечення процедури закупівлі) в ГУ ДКСУ у Вінницькій області Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - копія ліцензії, виданої банку або витяг з Державного реєстру банків; - копія договору з банком про надання банківської гарантії. УВАГА! Розмір забезпечення тендерної пропозиції повинен становити РІВНУ чітку суму згідно вказаного тендерного забезпечення 100 000,00 грн (сто тисяч гривень 00 коп). Якщо в гарантії буде вказано не точну цифру та/або формулювання, наприклад: «будь-яку суму, але не більше ніж … грн.», тощо, пропозицію учасника, що подав таку банківську гарантію буде відхилено Замовником. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається: - довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії; - виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше, ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. Гарантія, що надається згідно з цією тендерною документацією торгів, має бути безвідкличною та безумовною. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні або визнанні такими, що не відбулися торгів. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі тендерної гарантії, в тому числі умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Серед переліку документів, подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара.Гарантія не може бути відкликана гарантом. Тендерна пропозиція, яка не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником..
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Електронна банківська гарантія
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідкав довільній форміпро наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технології яка повинна містити у своєму складі інформацію про Найменування обладнання, устаткування, транспортного засобу, технологій, кількість, виробник/ марка, Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (дата та №договору) - Для виконання робіт по даній закупівлі у повному обсязі учасники повинні підтвердити наявність у них машин, механізмів, обладнання (у разі потреби), передбачених у відповідному розділі кошторисної документації (відомості ресурсів), наданої учасником на підтвердження відповідності його пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та повинні відповідати відомості ресурсів визначеної замовником в цій тендерній документації. - Наявність в учасника автотранспорту підтверджується шляхом надання належним чином засвідчених копій правовстановлюючих документів (свідоцтва про право власності/, договорів купівлі-продажу/, оренди/, надання послуг,/ лізингу, тощо) /або технічних паспортів на кожну одиницю автотранспорту, інформація про які зазначається в довідці. - Якщо учасник є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається в довідці, то на підтвердження надаються копії документів, що підтверджують право власності ( бухгалтерські відомості,/ накладні на придбання тощо )
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              , довідка в довільній формі
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Надати довідку на фірмовому бланку учасника (за наявності) за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі і які братимуть участь у їх виконанні за формою, зазначеною нижче. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, (інженерно –технічних та робочих професій) яка міститься в довідці, надаються копії наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво (при наявності), або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Обов’язкова наявність головного інженера, інженера з охорони праці, виконавця робіт. На зазначених працівників обов’язково надаються у складі пропозиції копії дипломів про вищу освіту що відповідають займаним посадам. Обов’язкова наявність робітників за спеціальністю покрівельник не менше 4 особи. Всі працівники учасника повинні пройти навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки на підтвердження проходження такого навчання надаються посвідчення та протоколи комісії. Всі робітники учасника повинні мати діючі посвідчення про проходження навчання з охорони праці для роботи на висоті понад 1.3 метри Довідка має містити відомості щодо інженера-проектувальника. Вказані відомості мають бути підтвердженні наданням у складі тендерної пропозиції: - діючого кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника, що виконав кошторисну документацію включену до складу пропозиції учасника, дія сертифіката має бути чинна до закінчення строку виконання робіт;
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Довідка у довільній формі на фірмовому бланку
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору - довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічногоза предметом закупівлі договору. - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма додатками та укладеними додатковими угодами); - копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; лист-відгук від контрагентів згідно з аналогічним договором, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору та акти приймання-передачі виконаних робіт . - Аналогічним вважається договір з поточного або капітального ремонту покрівель на суму не менше 100% від очікуваної вартості предмету закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              , - довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічногоза предметом закупівлі договору.
              Документ
              , - не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма додатками та укладеними додатковими угодами
              Документ
              , - копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; лист-відгук від контрагентів згідно з аналогічним договором, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору та акти приймання-передачі виконаних робіт .
              Документ
              , - Аналогічним вважається договір з поточного або капітального ремонту покрівель на суму не менше 100% від очікуваної вартості предмету закупів
              4. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник повинен підтвердити обсяг річного чистого доходу від реалізації (товарів, робіт, послуг) (код рядка в фінансовому звіті 2000)/загальну суму за податковий (звітний) період за 2024 рік, у розмірі 100% від очікуваної вартості предмету закупівлі. Для підтвердження цієї інформації, Учасник надає наступні документи: - фінансова звітність, що надавалась до Уповноваженого органу, складена згідно чинного законодавства за 2024 рік* (Баланс та Звіт про фінансові результати; декларація, податкова декларація платника єдиного податку тощо**) - квитанція або інше документальне підтвердження щодо прийняття наданої у складі пропозиції звітності контролюючим органом. - Учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). Учасники які подали звітність за 2024 рік до кінцевого строку її подання згідно чинного законодавства, можуть підтвердити свою відповідність такому критерію шляхом надання річної звітності за 2024 рік - У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. У будь якому випадку Учасник зобов’язаний надати документи, які підтверджують обсяг річного чистого доходу від реалізації (товарів, робіт, послуг)) за 2024 рік у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі.
              Статус: Активна
              Дата створення: 06-03-2025, 11:41:44
              Способи підтвердження:
              Документ
              , довідка в довільній формі
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ