Період оскарження умов закупівлі - по 11-03-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 196 920 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 969,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Тернівської районної у місті ради |
| ЄДРПОУ: | 04052554 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лілія Орлова |
| Телефон: | +380966700463 |
| E-mail: | zakupivli@trnvk.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 50079, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Короленка, буд. 1а |
1 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
зміна технічних умов закупівлі, через затримку питання списання цегляних зупиночних павільйонів Управлінням комунальної власності міста виконкому Криворізької міської ради та неможливістю укладання договору на умовах, що зазначені у закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-04-2025, 00:00
Період оскарження:
з 21-03-2025, 15:21 по 01-04-2025, 00:00
Документи:
Під час розгляду документів учасника було виявлено невідповідності в поданні документів, а саме: 1. Не надано копії трудової книжки (першу та останню сторінку) або інший документ Курочки В.С. на підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід згідно п.19 Додатку 2 Тендерної документації: відповідно до Додатку 3 «Документально підтверджена інформація, яка вимагається від учасників про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим відповідно до пункту 28 Особливостей та ст. 16 Закону»; 2. Не надана копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (сплату єдиного податку), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість, чи єдиного податку у відповідності до порядку оподаткування Учасника (за наявності) відповідно до п.1 Додатку 2 Тендерної документації; 3. Не надано підтвердження Учасником права на здійснення відповідного виду господарської діяльності та надання документів дозвільного характеру (якщо передбачено законодавством): дозволи, ліцензії на здійснення відповідного виду господарської діяльності та документи на підтвердження відповідності якості Послуг умовам основних показників якості, згідно вимог ДСТУ та інші підтверджуючі документи, які повинні бути діючими на момент подачі тендерної пропозиції та протягом строку дії договору про закупівлю відповідно до п.9 Додатку 2 Тендерної документації; 4. Не надано документальне погодження, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником відповідно до п.15 Додатку 2 Тендерної документації; 5. Не надано письмове погодження з формальними помилками вказаними у пункті 2 розділу V тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції Учасника відповідно до п.16 Додатку 2 Тендерної документації 6. Не наданий товарний чек на Перфоратор Intertool, (товарний чек повинен бути від суб’єкт підприємницької діяльності, де було придбано обладнання з зазначення назви, марки та вартості); 7. Не коректно надані договори оренди транспортних засобів, а саме: Договір №1 від 09.02.2025 р. та договір №6-6 від 07.01.2025 р. оскільки укладені з фізичними особами та не завірені нотаріально відповідно до п.2 статті 799 ЦКУ. Також відповідно до Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника, учасник зазначає ЗИЛ-ММЗ в кількості 2-х одиниць, на підтвердження надає Договір оренди та свідоцтво про про реєстрацію транспортного засобу лише на 1 транспортний засіб. Враховуючи вищевикладене учаснику відкритих торгів з особливостями, необхідно завантажити в електронну систему протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, а саме: - копії трудової книжки (першу та останню сторінку) або інший документ Курочки В.С. - копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (сплату єдиного податку), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість, чи єдиного податку у відповідності до порядку оподаткування Учасника (за наявності); - підтвердження Учасником права на здійснення відповідного виду господарської діяльності та надання документів дозвільного характеру (якщо передбачено законодавством): дозволи, ліцензії на здійснення відповідного виду господарської діяльності та документи на підтвердження відповідності якості Послуг умовам основних показників якості, згідно вимог ДСТУ та інші підтверджуючі документи, які повинні бути діючими на момент подачі тендерної пропозиції та протягом строку дії договору про закупівлю; - документальне погодження, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником; - письмове погодження з формальними помилками вказаними у пункті 2 розділу V тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції Учасника; - товарний чек на Перфоратор Intertool; - коректно укладені договори оренди транспортних засобів; - коректно заповнена Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.