Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 337 046,74 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 685,23 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Центрально-Міської районної у місті ради |
| ЄДРПОУ: | 04052560 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://vykonkom-tsmkr.gov.ua |
| Контактна особа: | Наталія Хороленко |
| Телефон: | +380977199728 |
| E-mail: | zakyp.c-m@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 50000, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. Свято-Миколаївська, буд. 27 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Згідно з пунктами 2, 6, 7, 9 Додатку 1 до тендерної документації, учаснику необхідно було надати: - на підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію, учаснику необхідно було надати інформацію за Формою, передбаченою в Додатку 2 до тендерної документації; - гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що не пропонує замовнику в тендерній пропозиції товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; - довідку, складену в довільній формі, про те, що учасник не здійснює господарську діяльність на тимчасово окупованій території та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців, фізичних осіб) не знаходиться на тимчасово окупованій території; - довідку, складену в довільній формі, про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). Учасником надана вищезазначена інформація у вигляді відповідних електронних документів, а саме: - файл Додаток 2.docx з накладання електронного підпису Додаток 2.docx.p7s; - файл гарантійний лист(додаток 1 п 6).docx з накладання електронного підпису гарантійний лист(додаток 1 п 6).docx.p7s; - файл довідка(додаток 1 п 7.docx з накладання електронного підпису довідка(додаток 1 п 7.docx.p7s; - файл довідка(додаток 1 п 9).docx з накладання електронного підпису довідка(додаток 1 п 9).docx.p7s. Крім того, згідно з підпунктом 1.10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пунктом 15 Додатку 1 до тендерної документації, учаснику необхідно було накласти на кожний електронний документ кваліфікований електронний підпис (далі - КЕП), але при перевірці вищезазначених електронних підписів учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що учасник наклав на документи удосконалений електронний підпис (далі -УЕП), що не відповідає вимогам тендерної документації. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - інформацію за Формою, передбаченою в Додатку 2 до тендерної документації, про наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) (пункт 2 Додатку 1 тендерної документації); - гарантійний лист, складений в довільній формі, в якому учасник гарантує, що не пропонує замовнику в тендерній пропозиції товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (пункт 6 Додатку 1 тендерної документації); - довідку, складену в довільній формі, про те, що учасник не здійснює господарську діяльність на тимчасово окупованій території та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців, фізичних осіб) не знаходиться на тимчасово окупованій території (пункт 7 Додатку 1 тендерної документації); - довідку, складену в довільній формі, про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи) (пункт 9 Додатку 1 тендерної документації) або як електронні документи з накладанням КЕП, або як скановані документи (скан-копії) (файл з розширенням «..pdf.», «..ipeg.» тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно з якими виготовляються такі скан-копії, з урахуванням вимог, зазначених у пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації. 2. Згідно з підпунктом 1.10 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації та пунктом 15 Додатку 1 до тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна бути в цілому підписана КЕП учасника/уповноваженої особи учасника. Учасник же наклав на тендерну пропозиції УЕП, що не відповідає вимогам тендерної документації. Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - учаснику необхідно накласти на тендерну пропозицію КЕП.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.