Період оскарження умов закупівлі - по 16-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 568 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 840 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент житлового господарства Вінницької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 34849090 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Балан Майя |
| Телефон: | 380432595124 |
| E-mail: | YODZG@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область,Вінниця, вулиця Соборна, будинок 59 |
3 |
1) перелік виявлених невідповідностей: А) Учасник надав в тендерній пропозиції довідку від 18.03.2025 №04 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в довідці відсутня інформація про спеціальність працівників; Б) Учасником надано копії посвідчень про навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, які видано на посаду, проте не вказано ПІП працівника якому видано посвідчення; В). в довідці від 18.03.2025 №12 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вказано автомобіль ГАЗ-330232-206, який залучений по договору про надання транспортних послуг від 24 червня 2024 р. №1 у ПП «Будівельна фірма Ремс» з терміном дії договору до 31.12.2024 року, яким передбачено надання транспортних послуг протягом 2024 року (отже в 2025 році даним автомобілем учасник не може користуватися); Г). Учасник надав в тендерній пропозиції аналогічний договір від 06.04.2023 №415, укладений з Департаментом житлового господарства, проте додаток №1 до договору відсутній 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: А) абзац 2 пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»; Б) абзац 3 пункту 1.1. Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»; В) абзац 2 пункту 1.2. Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі»; Г). абзац 3 пункту 1.3. Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: А) Учасник має надати в тендерній пропозиції «довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що зазначені в оголошені, із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, досвід роботи, спеціальність та інформації щодо навчання та проходження перевірки з питань охорони праці таких працівників»; Б). Учасник має надати в тендерній пропозиції «копії посвідчень про навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці, та/або протоколів засідань комісій з перевірки знань з питань охорони праці, які відповідно посвідчують навчання та/або перевірку знань з питань охорони праці щодо працівників, інформація про наявність яких в учасника надана у складі тендерної пропозиції»; В). Учасник має надати в тендерній пропозиції «довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в Учасника в довільній формі, яка необхідна для виконання робіт, які зазначені в Дефектному (Дефектних) акті (актах) (Додаток 2 до тендерної документації), та має містити інформацію про найменування інструменту (обладнання), марку та модель, власне, орендоване або залучене на умовах договору про надання послуг (у разі залучення обладнання та матеріально- технічної бази на умовах оренди або надання послуг надати копії договорів)»; Г). Учасник має надати в тендерній пропозиції «копію (копії) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (у разі, якщо між замовником закупівлі та учасником укладались аналогічні договори, ОБОВ’ЯЗКОВО надати останній з виконаних), а так само разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів, форми яких, згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (пункт 6.1. розділу 6 «Визначення вартості виконаних робіт та витрат»), застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, згідно аналогічного договору, та щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору»;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.