Період оскарження умов закупівлі - по 21-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 144 789 041 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 447 890,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 723 945,21 UAH |
| Замовник: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 21467647 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
| Контактна особа: | Олександр Волохонський |
| Телефон: | +380442067433 |
| E-mail: | tender_tender_tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
22 |
Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Наявність фінансової спроможності протягом 5 останніх повних календарних років, що підтверджується наданням фінансової звітності (в залежності від організаційно-правової форми Учасника): 5.2.1. Копії балансів Учасника (форма № 1) *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). 5.2.2. Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника (форма № 2).* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) . 5.2.3. Копії звітів про рух грошових коштів. *У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього Фінансова спроможність учасника закупівлі відповідає критерію, за умови, якщо середньорічний оборот (середнє арифметичне значення річних оборотів) протягом 5 останніх повних календарних років (загальний досвід роботи не менше 4 років) становить не менше ніж 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі, вказаної Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік). Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги в складі тендерної пропозиції не надано документів передбачених підпунктом 5.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації за 2024 рік. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Копії балансів Учасника (форма № 1) за 2024 рік *. *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 1-м). Для Учасників торгів – юридичних осіб — копії звітів про фінансові результати Учасника за 2024 рік (форма № 2).* *Для суб’єктів малого підприємництва – копії фінансових звітів Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) . Копії звітів про рух грошових коштів. за 2024 рік *У разі, якщо учасник торгів є юридична чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у цьому підпункті, такий учасник подає у складі пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. 2. Відповідно до підпункту 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у часника має бути Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів : 5.1.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 5 цієї документації. 5.1.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . 5.1.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 5 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.1.2-.5.1.3. Додаток 5 до тендерної документації Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт Предмет договору, дата його укладення та завершення Початок та завершення робіт (рік, місяць) Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 … До цієї довідки додаються скан-копії підтвердних документів: -- аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, , а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . -- листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Пояснення щодо невідповідності сум актів та договору надається учасником тільки у випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору за кожним договором окремо. Також можуть бути окремо надані пояснення (з наданням підтвердних документів відповідних державних органів) щодо відсутності всіх підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги надано Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 17.03.2025 №25/03-10, однак вищезазначена довідка містить не повний перелік інформації відповідно до вимог форми Додатку 5 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів відповідно до форми зазначеної в Додатку 5 до тендерної документації із зазначенням повної інформації, яка вимагається. 3. Відповідно до підпункту 5.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації у часника має бути Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів : 5.1.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 5 цієї документації. 5.1.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . 5.1.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 5 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.1.2-.5.1.3. Додаток 5 до тендерної документації Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт Предмет договору, дата його укладення та завершення Початок та завершення робіт (рік, місяць) Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 … До цієї довідки додаються скан-копії підтвердних документів: -- аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, , а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . -- листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Пояснення щодо невідповідності сум актів та договору надається учасником тільки у випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору за кожним договором окремо. Також можуть бути окремо надані пояснення (з наданням підтвердних документів відповідних державних органів) щодо відсутності всіх підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної вимоги надано Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів від 17.03.2025 №25/03-10. В пункті 2 вищезазначеної довідки зазначено договір від 02.03.2020 року №26/2020 на виконання робіт «Заходи посилення конструкцій, Капітальний ремонт комунального дошкільного навчального закладу комбінованого типу «Ясла-садок №106» «Горобинка» за адресою: вул. Купріна, 25а в Центральному районі, м Маріуполь» (без зовнішніх мереж електропостачання) (далі – Договір). Разом з тим на підтвердження п.п. 5.2.1. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації в складі тендерної пропозиції зокрема надано скан-копію аналогічного Договору з додатковими угодами. Однак в Додатковій угоді №3 до Договору, Додаток 1 та Додаток 2 зазначені, як до додатки до договору 27/2020 від 02.03.2020. Так само в Додатковій угоді №9 до Договору Додаток 1 зазначено, як Додаток до договору 27/2020 від 02.03.2020. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями договір від 02.03.2020 року №26/2020 на виконання робіт «Заходи посилення конструкцій, Капітальний ремонт комунального дошкільного навчального закладу комбінованого типу «Ясла-садок №106» «Горобинка» за адресою: вул. Купріна, 25а в Центральному районі, м Маріуполь» (без зовнішніх мереж електропостачання) в повному обсязі.
Вимоги про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 5.1 у учасника має бути Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів : 5.1.1. Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 5 цієї документації. 5.1.2. Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . 5.1.3. Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції належним чином оформленої довідки згідно Додатку 5 та скан-копіями підтвердних документів, зазначених у підпунктах 5.1.2-.5.1.3. Відповідно до Додатку 5 тендерної документації Додаток 5 до тендерної документації Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № з/п Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника, якому здійснювалось виконання робіт Предмет договору, дата його укладення та завершення Початок та завершення робіт (рік, місяць) Вартість договору, грн. ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 … До цієї довідки додаються скан-копії підтвердних документів: -- аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, , а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) . -- листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. Відповідний досвід роботи: не менше 2 виконаних аналогічних договорів (у тому числі договорів субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі. Пояснення щодо невідповідності сум актів та договору надається учасником тільки у випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору за кожним договором окремо. Також можуть бути окремо надані пояснення (з наданням підтвердних документів відповідних державних органів) щодо відсутності всіх підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію завершених об’єктів будівництва. Учасником в складі тендерної пропозиції на вимоги п.5.1.1. тендерної документації не надано у складі тендерної пропозиції Довідки про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у відповідності до форми Додатку 5 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями на виконання вимоги п.5.1.1 тендерної документації Довідку про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у відповідності до форми Додатку 5 до тендерної документації. Також у відповідності до пункту 5.1.2 тендерної документації надати Підтверджуючі документи, а саме: скан-копії аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та актів виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в або Форма КБ-3 або підготовлені самостійно та підписані замовником робіт форми актів приймання-передачі виконаних підрядних робіт у будівництві, а у разі міжнародних контрактів -- інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість) та у відповідності пункту 5.1.3 тендерної документації надати Скан-копії листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, адресованих замовнику даної закупівлі, із зазначенням інформації про належне виконання договору, з додаванням підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва. 2. Відповідно до пункту підпункту 10 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції має надати - копії основних ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів (якщо передбачене виконання видів робіт, пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію) та/або дозволів на виконання робіт, виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними (надається у випадку, якщо вказані роботи виконуються безпосередньо учасником. Учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимоги підпункту 10 пункту 1 Розділу 3 тендерної документації не надано Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель у строк, визначений Особливостями Ліцензію на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.