Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 144 605,60 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Роботи |
Мінімальний крок аукціону: | 5 837,49 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 5 000 UAH |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" Корсунь-Шевченківської міської ради Черкаської області |
ЄДРПОУ: | 02005349 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Ковтун |
Телефон: | +380472316918 |
E-mail: | tanya.crl@ukr.net |
Місцезнаходження: | 19402, Україна, Черкаська область,м. Корсунь-Шевченковский, вул. Ярослава Мудрого, 120 |
4 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, при цьому спосіб зазначення у вказаній довідці інформації про стаж роботи (досвід) кожного з працівників не дає можливості здійснити оцінку такого показника (зазначено цифрове значення без уточнення одиниці виміру – років, місяців. тощо). 1.2. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію аналогічного договору №116 від 21.10.2024р., при цьому надане учасником у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження виконання такого договору не є повним. 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції учасником не надано в повному обсязі належне документальне підтвердження виконання аналогічного договору №34/06/21-СВ-1 від 24.06.2024р. Окрім цього, копія вказаного договору не є повною. 1.4. У складі тендерної пропозиції учасником надано копію аналогічного договору №18/01/2021 від 18.01.2021р., при цьому надане учасником у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження виконання такого договору не оформлене належним чином. Також наданий учасником відгук щодо виконання зазначеного аналогічного договору не відповідає за змістом вимогам тендерної документації та не завірений належним чином. 1.5. Учасником у складі тендерної пропозиції учасником не надано в повному обсязі належне документальне підтвердження виконання аналогічного договору №10-588 від 22.06.2021р. Також наданий учасником відгук щодо виконання зазначеного аналогічного договору не завірений належним чином. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно п. 2 розділу 1 додатку 3 до тендерної документації Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен у складі тендерної пропозиції надати документи згідно переліку, вказаного нижче, в тому числі копії аналогічних договорів (з дотриманням вимог цієї тендерної документації щодо їх змісту, кількості, тощо), а так само разом з копіями оформлених належним чином (з дотриманням вимог до письмової форми правочину, який вчиняється суб’єктом господарської діяльності) первинних облікових документів, форми яких згідно положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» (або так само ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, якщо аналогічний договір був укладений протягом періоду дії вказаного ДСТУ, тощо) застосовуються при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок бюджетних коштів згідно аналогічного договору, та щодо всього обсягу фактично виконаних робіт згідно такого договору (для аналогічного договору на виконання капітального ремонту, а для аналогічного договору на виконання поточного ремонту – копії вказаних документів, або інших документів, складених та засвідчених належним чином сторонами договору, та які згідно змісту такого договору підтверджують приймання виконаних робіт / послуг та у повному обсязі згідно договору); позитивні відгуки від замовників робіт / послуг згідно виконання кожного з аналогічних договорів, копії яких надано у складі тендерної пропозиції, при цьому такі відгуки мають бути складені на фірмовому бланку замовника робіт / послуг (за наявності), завірені підписом керівника такого замовника, повинні бути датовані, окрім цього кожен відгук повинен містити інформацію про: реквізити договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), найменування виконуваних робіт / послуг згідно договору, інформацію про суму (вартість) виконаних робіт / послуг, достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання договору, іншу інформацію, що підтверджує відповідність поданого учасником документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору вимогам, визначеним згідно цієї тендерної документації. Відгук (або рекомендаційний лист, тощо) згідно виконання аналогічного договору (копія якого надана у складі тендерної пропозиції), вважатиметься позитивним, якщо його зміст містить інформацію, що підтверджує відсутність з боку замовника робіт / послуг згідно аналогічного договору претензій, позовів, тощо, та щодо порушення учасником умов договору, згідно виконання якого надається відповідний відгук, а так само відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості виконання робіт / послуг в процесі експлуатації об’єкту, що стались через неналежне виконання учасником робіт / послуг згідно договору. Також згідно п. 1 розділу 2 додатку 3 до тендерної документації всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в новій редакції, що має бути заповнена належним чином. 3.2. Документи (їх копії) на усунення вказаних в цій вимозі невідповідностей, що стосуються підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та згідно вимог тендерної документації. Документи на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом окремого надання додаткових документів до раніше наданих / їх окремих частин, тощо. У випадку, якщо подання учасником на виконання цієї вимоги документів та інформації призводить до необхідності внесення змін до поданих у складі тендерної пропозиції документів та інформації, такі документи та інформація додатково надаються учасником в новій редакції та разом з іншими документами та інформацією на виконання даної вимоги. У будь-якому разі подані учасником на виконання цієї вимоги документи повинні в повній мірі за змістом, обсягом та способом оформлення в усіх відношеннях відповідати вимогам тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.