Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 990 700 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 19 907 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 9 900 UAH |
| Замовник: | КП ГІОЦ |
| ЄДРПОУ: | 04013755 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Страдна Анна Антонівна |
| Телефон: | +380443668100 |
| E-mail: | anna.stradna@kmda.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 02192, Україна, м. Київ,Київ, Космічна, 12А |
4 |
Пунктом 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі – Особливості) встановлено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 особливостей. Відповідно до частини десятої ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «МКМ СЕРВІС ЛТД» (далі – Учасник), продовження строку розгляду тендерної пропозиції щодо закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, керуючись частиною десятою ст. 29 Закону, уповноваженою особою було прийнято рішення (протокол від «20» березня 2025 № 103/2) продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника на закупівлю «Роботи по підключенню програмно-технічних комплексів самообслуговування до електромережі як об'єктів особливої групи 1-ї категорії надійності, за кодом національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45310000-3 Електромонтажні роботи» до 20 робочих днів.
За результатами розгляду тендерної пропозиції, наданої Товариством з обмеженою відповідальністю «МКМ СЕРВІС ЛТД» (далі – Учасник) встановлено наступне: 1. Підпунктом 2.2 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції, серед іншого: «Для підтвердження можливості використання Учасником праці фахівців, зазначених у довідці, у складі тендерної пропозиції надається належним чином засвідчена копія одного з нижченаведених документів: - штатний розпис; - наказ про призначення на посаду; - цивільно-правова угода, (в разі, якщо працівник перебуває в цивільно-правових відносинах з Учасником)». Учасником на зазначену вимогу було надано: довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 14.03.2025 №6172/2, накази на працівників, зазначених у довідці, штатний розклад ТОВ «МКМ СЕРВІС ЛТД» та посвідчення працівників. В ході розгляду наданих документів встановлено невідповідність в прізвищі працівника, а саме: Григорєв І.А (згідно довідки) Григор’єв І.А. (згідно наказу, штатного розкладу та посвідчення). Крім того, з інформації, яка відкрита у штатному розкладі відсутня посада «керівник проєктів і програм». 2. Підпунктом 3.2 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» таблиці «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції, серед іншого: «Для підтвердження виконання необхідно надати: - належним чином засвідчену/і копію/ї договору/ів, зазначеного/них у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору); - належним чином засвідчену/і копію/ї документу/ів на підтвердження виконання договору/ів зазначеного/их в наданій Учасником довідці.» Учасником, всупереч вимогам тендерної документації, було надано оригінали документів, що підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. З огляду на зазначене, на виконання статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 43 Особливостей, є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Надати оновлений пакет документів про наявність працівників відповідної кваліфікації, відповідно до умов тендерної документації. 2. Надати засвідчені належним чином копії документів, що підтверджують досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, відповідно до умов тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.