Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 106 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 530 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АДМІНІСТРАЦІЯ СОБОРНОГО РАЙОНУ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44013254 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dniprorada.gov.ua |
| Контактна особа: | Наталія Красиловець |
| Телефон: | +380969891797 |
| E-mail: | natalia.krasilovets@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49027, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, пл.Шевченка, будинок 7 |
0 |
В Додатку 1 до тендерної документації наявна вимога стосовно надання учасником довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі. Зазначена довідка повинна бути підписана уповноваженою посадовою особою учасника, завірена печаткою (при наявності) та містить інформацію про назву, марку, кількість, правові підстави використання учасником/субпідрядником (власне, оренда, лізінг тощо) інструментів, обладнання, транспортних засобів, що будуть залучені для надання послуг, інформацію щодо застосування технологій. На підтвердження викладеної в довідці інформації, у разі наявності орендованого обладнання, техніки або транспорту, додати до пропозиції копію/ї діючого/их договору/ів оренди (лізінгу, надання послуг та інш.) строк дії якого не менше строку надання послуг. Учасником надана довідка, в якій марка дрилі алмазного буріння не відповідає з марці, що вказана в акті прийому-передачі до договору оренди. Необхідно надати виправлену довідку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.