Період оскарження умов закупівлі - по 05-03-2025, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 4 999 888 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 999,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Львівелектротранс" |
| ЄДРПОУ: | 03328406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Деревянко Ю.І. |
| Телефон: | 380322377779 |
| E-mail: | tenderlet@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, Сахарова,2 |
5 |
Згідно постанови № 1178 КМУ від 12 жовтня 2022 р «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах п.43 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» Перелік невідповідностей: 1) на виконання п. 2.1. Учасник завантажив власну довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі. На підтвердження інформації вказаній в довідці Учасник надав копії двох договорів. В ході перевірки вказаних документів були виявлені невідповідності між інформацією вказаній в довідці та завантаженими договорами, зокрема, невірно вказані посадові особи, і також виявлені неспівпадіння між вказаними сумами в довідці та Договорі № 00258 від 22.04.24 р. Окрім цього, відсутній позитивний відгук, який підтверджує факт виконання договору по Договору № 00258 від 22.04.24 р. У зв’язку з цим, на підтвердження відповідності даному кваліфікаційному критерію Учасник повинен: 1. завантажити в систему оновлену та приведену до відповідності із завантаженими Договорами довідку з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі. 2. довантажити лист-відгук про виконання Договору № 00258 від 22.02.24 р. між ЛКП «Львівелектротранс» та ТОВ «Магістраль Інжиніринг» 3. у разі відсутності листа-відгука до Договору вказаного в п.2, допускається завантаження іншого аналогічного Договору (із зазначенням відповідної інформації в довідці про виконання аналогічних договорів). 2) У файлі «гарантійний лист.pdf» відсутня наступна інформація: «а також розрахунок цін на матеріальні ресурси (форма надана в Додатку №3 до проекту договору ) в машинозчитувальному форматі.». Для усунення даної невідповідності Учасник повинен внести вищевказану інформацію та завантажити оновлений документ в електронну систему.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.