Період оскарження умов закупівлі - по 14-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 772 793 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 21313677 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
| Контактна особа: | Чирук Інна Іванівна |
| Телефон: | 380384263770 |
| E-mail: | chyruk.inna@khnpp.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна, Хмельницька область,Нетішин, |
5 |
Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, продовжити строк розгляду поданої для участі у Закупівлі тендерної пропозиції ТОВ «БК ДОМІНАНТ», ЄДРПОУ 40442698 до 20 робочих днів для проведення більш якісного розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації (протокол УО від 21.03.2025 №85)
Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 У відповідності до вимог пункту 7 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано довідку від 14.03.2025 №131 про наявність персоналу, який пройшов атестацію по ОП, ПБ, ПТЕ та навчання з НПАОП з переліком працівників відповідної кваліфікації, що включає: ПІБ, посаду, номери та дати протоколів навчання та посвідчень, з наданням номеру посвідчення тільки одного працівника. 1.2 У відповідності до пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано довідку від 14.03.2025 №125, проте вона не в повній мірі відповідає вищевказаній вимозі, зокрема формі додатку 8 до тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 На виконання вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, зокрема пункту 7 Додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку про наявність персоналу, який пройшов атестацію по ОП, ПБ, ПТЕ. Перелік персоналу має містити наступну інформацію: (ПІБ, посада, рівень кваліфікаційного розряду (групи), номер та дата протоколу про навчання та перевірку знань на роботи з підвищеною небезпекою та за НПАОП для ІТР, номер посвідчення на основі якого будуть виконуватися роботи). 2.2 На виконання вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, зокрема пункту 10 Додатку 1 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ», учасник у складі пропозиції повинен надати Довідку про те, що між учасником і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (згідно Додатку 8 до тендерної документації) АБО Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «БК ДОМІНАНТ» (ЄДРПОУ 40442698) необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель: 3.1 Довідку про наявність персоналу, який пройшов атестацію по ОП, ПБ, ПТЕ. Перелік персоналу має містити наступну інформацію: (ПІБ, посада, рівень кваліфікаційного розряду (групи), номер та дата протоколу про навчання та перевірку знань на роботи з підвищеною небезпекою та за НПАОП для ІТР, номер посвідчення, на основі якого будуть виконуватися роботи) з наданням номерів посвідчень усіх працівників, що є в переліку. 3.2 Довідку про те, що між учасником і замовником раніше не було укладено договір про закупівлю за яким учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (згідно Додатку 8 до тендерної документації) АБО Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.