Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2025, 00:00
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Інформація про технічні та якісні характеристики: детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інші вимоги зазначено в тендерній документації. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 188 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 940 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НОВОВОЛИНСКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 03339331 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Хижук Ліна |
| Телефон: | +380679862961 |
| E-mail: | vukg@nov-rada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 45400, Україна, Волинська область,місто Нововолинськ, вулиця Лісна, 8 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відмінити відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: Послуги з переобладнання, реконструкції сміттєзбірника, огорожі майданчика збору сміття в місті Нововолинськ Волинської області. Код ДК 021:2015:45220000-8 – Інженерні та будівельні роботи, Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-28-001678-a, причина відміни (пп.2 п.5 Особливостей) – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень (технічні помилки в технічних характеристиках та вартості закупівлі), з відповідним внесенням інформації на майданчик ДЗО.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
11-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 28-02-2025, 15:45 по 11-03-2025, 00:00
Документи: