Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 3 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 03352981 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Лимар Юлія Петрівна |
| Телефон: | 385448542868 |
| E-mail: | zhkg@romny-vk.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 42000, Україна, Сумська область,Ромни, ВУЛИЦЯ АПТЕКАРСЬКА, будинок 19 |
11 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей: через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Тендерна документація не відповідає вимогам Замовника до предмету закупівлі та потребує доопрацювання. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. З огляду на зазначене є підстава для прийняття рішення про відміну відкритих торгів Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
15-03-2025, 00:00
Період оскарження:
з 04-03-2025, 14:25 по 15-03-2025, 00:00
Документи: