Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2025, 00:00
Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Надання послуг по даній закупівлі будуть надаватись в залежності від потреб та на окремих ділянках, зокрема за рекомендаціями комітету з доступності міського середовища у м. Львові та звернень громадян. Роботи спрямовані на створення інклюзивного та безбар’єрного середовища для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення на вулично-дорожній мережі населених пунктів на яких свої повноваження здійснює Замовник, зокрема облаштування рівних пішохідних переходів без бордюрів та інших бар’єрів на шляху з влаштуванням направляючої тактильної плитки, облаштування паркомісць для осіб з інвалідністю тощо.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 4 500 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 22 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04056115 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Потурай Орислава Василівна |
| Телефон: | 380322521984 |
| E-mail: | o.poturay@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 79058, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО, будинок 11 |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю "ІННОВА-БУД" по предмету закупівлі «Поточний дрібний ремонт вулично-дорожньої мережі населених пунктів, а саме облаштування доступності (ГБН Г.1-218-182:2011; ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8)» (оголошення № UA-2025-02-26-009707-a) (у відповідності до норм пункту 43 Особливостей) 1.Перелік виявлених невідповідностей: під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність у поданих документах, а саме: - на виконання вимог пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку від 05.03.2025 вих.№34 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до вказаної довідки в учасника наявні, зокрема, працівники згідно залучені на підставі цивільно-правового договору. Також, в складі тендерної пропозиції учасника містяться скан-копії договору №04/10/24 від 04.10.2024, договору №02/10/24 від 02.10.2024, договору №03/10/24 від 03.10.2024, договору №09/10/24 від 09.10.2024, договору №07/10/24 від 07.10.2024 та договору №12/11/24 від 12.11.2024. Однак, слід зазначити що вказані вище договори про надання послуг містять нечітке зображення, а саме частково обмежено зображення, що унеможливлює їх розгляд. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації у разі надання неякісних сканованих копій документів або пошкоджених електронних файлів, що унеможливлюють їх розгляд (нечітке зображення, зміщене зображення, файл не відкривається, невірний формат файлу, встановлено обмеження перегляду файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб, тощо) такі документи Замовником не розглядаються і вважаються неподаними учасником. Зважаючи на викладене, це створює невідповідність у наданих документах та інформації. - відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01, наданого учасником у складі тендерної пропозиції, учасник під час надання послуг буде використовувати, зокрема, компресори пересувні, молотки відбійні та машини шліфувальні. Однак, всупереч вимогам пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, в складі тендерної пропозиції відсутня інформація та документи що підтверджують наявність в учасника вказаного обладнання та механізмів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: вимоги пункту 2 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації; вимоги пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати скан-копії цивільно-правових договорів прийнятними для читання в повному обсязі; - надати, у відповідності до вимог пункту 1 Частини 1 Додатку №1 до Тендерної документації, інформацію та документи, що підтверджують наявність в учасника компресора пересувного, молотка відбійного та машини шліфувальної.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.