Період оскарження умов закупівлі - по 03-03-2025, 00:00
Місце надання послуг: 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛ.ВИННИЧЕНКА, будинок 18 Кількість: 1 послуга згідно ТС (Додаток № 2)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 60 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 302 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління майном спільної власності Львівської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 25255072 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Поліна Чудійович |
| Телефон: | +380677568946 |
| E-mail: | polina.chud82@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 79008, Україна, Львівська область,місто Львів, ВУЛ.ВИННИЧЕНКА, будинок 18 |
1 |
у зв'язку із необхідністю детальнішого вивчення документів учасника виникла потреба продовжити строк розгляду пропозиції.
1) Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно п. 1.2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджуються наданням довідки, за встановленою формою та наданням наступних документів: 2.1. Для підтвердження інформації учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу. 2.2. Наявність в учасника кошторисника/інженера з проектно-кошторисної роботи підтверджується шляхом подання сканованих з оригіналу копій кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) за напрямом «інженерно-будівельне проектування (в частині кошторисної документації)». Здійснивши перевірку наданих Учасником документів, було виявлено, що учасник в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вказано посаду працівника п.5 Крисоватий І.Б. – робітник з комплексного обслуговування будинків, відповідно до сканованої копії наказу про прийняття зазначеного працівника посада – робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків, що свідчить про невідповідність інформації, яка міститься в сканованій копії наказу з інформацією, яка зазначена в довідці про наявність працівників. 1.2. Згідно п. 1.2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації: Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід підтверджуються наданням довідки, за встановленою формою та наданням наступних документів: 2.1. Для підтвердження інформації учасник повинен надати: - трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу. 2.2. Наявність в учасника кошторисника/інженера з проектно-кошторисної роботи підтверджується шляхом подання сканованих з оригіналу копій кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) за напрямом «інженерно-будівельне проектування (в частині кошторисної документації)». Перевіривши документи, надані Учасником, було встановлено відсутність копії кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) за напрямом «інженерно-будівельне проектування (в частині кошторисної документації)». 1.3. Згідно Розділу1 Додатку №1 до Тендерної документації: п.1.2 на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник надає довідку за встановленою формою та настпуні документи : 1.1. Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше 1), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним(ними) договором(ами) є договір (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, виконаний повністю або частково, предметом якого є поточний ремонт. 1.2. Оригінали листів-відгуків від контрагентів, зазначених в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.3. Документи, що засвідчують факт виконання робіт/надання послуг. *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності Перевіривши документи, надані Учасником, було виявлено відсутність оригіналу листа-відгуку від контрагентів за аналогічним договором № 44 від 04.12.2024 р., що свідчить про невідповідність вимогі, встановленій Замовником у п.1.3 Розділу 1 Додатку 1. А також було виявлено відсутність документів, що засвідчують факт виконання робіт/надання послуг за аналогічним договором № 44 від 04.12.2024 р., що свідчить про невідповідність вимогі, встановленій Замовником у п.1.3 Розділу 1 Додатку 1. 1.4. Відповідно до Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Перевіривши документи, надані Учасником, було встановлено, що на виконання вищезазначеної вимоги учасник надає наказ про виконання обов’язків директора, що не відповідає вимогі надання розпорядчого документу про призначення (обрання) на посаду відповідної особи, яка уповноважена на підписання тендерної пропозиції (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо). 1.5. Відповідно до Розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації п.7 Учасник надає відомості за встановленою формою. Перевіривши документи, надані Учасником, було виявлено відсутність форму «Відомості про учасника», що не відповідає вимогі, встановленій Замовником в п.7 Розділу 3 Додатку 1. 1.6. Відповідно до п.9 Розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник для надання послуг, що є предметом даної закупівлі може залучити осіб на підставі цивільно-правових договорів. Ця інформація подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). На підтвердження відповідної інформації в складі тендерної пропозиції подаються копії чинних договорів цивільно-правового характеру. Перевіривши документи надані учасником, було встановлено відсутність документів, які містять інформацію про залучення/ незалучення для надання послуг, що є предметом даної закупівлі осіб на підставі цивільно-правових договорів (або лист-пояснення у разі незалучення таких). 1.7. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації: п.2 учасник надає копію чинної ліцензії (з додатками) або, якщо ліцензія оформлена органом ліцензування в електронному вигляді, то учасник надає достовірну інформацію в довільній формі (яку замовник може перевірити самостійно) на здійснення відповідної господарської діяльності (будівництво об’єктів відповідного класу наслідків) (у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню, то такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу). Перевіривши документи надані учасником, було встановлено відсутність документів, які містять інформацію про наявність чинної ліцензії (з додатками) або, якщо ліцензія оформлена органом ліцензування в електронному вигляді, то учасник надає достовірну інформацію в довільній формі (яку замовник може перевірити самостійно) на здійснення відповідної господарської діяльності (будівництво об’єктів відповідного класу наслідків) (у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню, то такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу). 1.8. Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об'єкт і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника (надати в складі тендерної пропозиції). Витрати на відвідування об'єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування. Перевіривши документи надані учасником, було встановлено, що у акті обстеження об’єкту відсутнє зазначення дати обстеження, що у свою чергу виключає можливість для Замовника перевірити чи був здійснений огляд об’єкту в період звернення за роз’ясненнями, що свідчить про невідповідність даної вимоги, а також акт не містить назви об’єкту, що огляд якого здійснювався. 1.9. Згідно п.1.1 учасник повинен надати довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою таблиці А. Перевіривши документи надані учасником, було встановлено, що у довідці учасника в п.1.5 не вказано кількість. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність та надати довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням інформації відповідно до наданих сканованих копій наказів про призначення на посаду. 2.2. Надати копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) за напрямом «інженерно-будівельне проектування (в частині кошторисної документації)». 2.3. Надати оригінал листа-відгуку від контрагентів за аналогічним договором № 44 від 04.12.2024 р. 2.4. Надати документи, що засвідчують факт виконання робіт/надання послуг за аналогічним договором № 44 від 04.12.2024 р. 2.5. Надати розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо). 2.6. Надати заповнену форму «Відомості про учасника». 2.7. Надати документи, які містять інформацію про залучення/ незалучення для надання послуг, що є предметом даної закупівлі, осіб на підставі цивільно-правових договорів. 2.8. Надати документи на виконання вимоги п.2 Додатку 2 до Тендерної документації: копію чинної ліцензії (з додатками) або у разі, якщо даний вид робіт не підлягає ліцензуванню, то такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу 2.9. Привести документи у відповідність та надати акт обстеження об’єкту із зазначенням дати обстеження (в період звернення за роз’ясненням) та назви об’єкту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.