Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 7 266 666,67 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 36 333,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 72 670 UAH |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
| ЄДРПОУ: | 24584661 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.energoatom.com.ua |
| Контактна особа: | Коробченко Сергій Володимирович |
| Телефон: | 380442069756 |
| E-mail: | ddzrtk@direkcy.atom.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель в АТ «НАЕК «Енергоатом», РОЗГЛЯНУЛА: лист філії «ВП «Централізовані закупівлі» від 23.04.2025 № 29-3300/46-вих та з урахуванням рішення робочої групи з питань публічних закупівель від 24.04.2025 ВИРІШИЛА: Відмінити відкриті торги відповідно до підпункту 1 пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг»
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-05-2025, 00:00
Період оскарження:
з 24-04-2025, 13:41 по 05-05-2025, 00:00
Документи:
З метою проведення якісного розгляду тендерної пропозиції учасника – ФІРМА «ХІМЗАХИСТ» ТОВ на відповідність вимогам тендерної документації Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедур закупівель в АТ «НАЕК «Енергоатом», керуючись п. 41 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, ВИРІШИЛА: Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника – ФІРМА «ХІМЗАХИСТ» ТОВ до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель
АТ «НАЕК «Енергоатом» відповідно до вимог чинного законодавства повідомляє про виявлені невідповідності в інформації або документах: 1. Невідповідності, виявлені в інформації та/або документах: 1.1 В складі тендерної пропозиції ФІРМИ «ХІМЗАХИСТ» У ФОРМІ ТОВ (Далі - Учасник) надана довідка від 28.03.2025 № 51/03, в якій відсутня інформація щодо зазначення номеру телефону замовника, а також невірно зазначене найменування послуги. 1.2 В складі тендерної пропозиції учасника надана довідка від 28.03.2025 № 53/03 в форматі «word» не підписана керівником або уповноваженою особою учасника та не скріплена печаткою. 1.3 В складі тендерної пропозиції учасника надана довідка від 28.03.2025 № 56/03 по формі Додатку 2 до ТД, в якій зазначений гарантійний строк на надання послуги не відповідає гарантійному строку визначеному у Додатку 3 до ТД. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. пп.1.1 в п. 1 Додатку 1 тендерної документації 2.2. пп.4.1 в п. 1 Додатку 1 тендерної документації 2.3. пп.4.5 в п. 1 Додатку 1 тендерної документації 3 Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Довідка за формою Додатка 6 до цієї тендерної документації. Аналогічними договорами вважаються виконані договори на надання послуг з антикорозійного захисту обладнання, або будівель, або споруд. На підтвердження інформації, зазначеної у довідці, учасник надає: - договір (-и) з усіма додатками, на який (-і) є посилання у довідці та документ (-и), який (-і) підтверджує (-ють) виконання учасником цього (цих) договору (-ів) (видаткова накладна, або акт приймання-передачі, або інший документ); та лист-відгук (-и) від кінцевого споживача (-ів), у довільній формі, зміст якого підтверджує своєчасне надання послуги належної якості відповідно до умов договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці. Лист має містити, зокрема таку інформацію: номер та дата укладеного договору, предмет договору. Учасник може надати інформацію, що підтверджує виконання будь-якого (-их) договору (-ів), зазначеного (-их) у довідці, але не менше одного. 3.2 Довідку довільної форми за підписом керівника учасника, скріплену печаткою учасника (у разі використання) із зазначенням переліку персоналу, який буде залучений до виконання робіт та має діючий допуск до виконання особливих робіт (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади, діючої категорії допуску, номеру та дати наказу про надання допуску), отриманий згідно з вимогами постанови КМУ «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання» від 25.12.1997 № 1471 та Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку». *Документи надаються за підписом керівника або уповноваженої особи учасника та скріплені печаткою (у разі її використання) у сканованому вигляді в форматі PDF або як електронний документ з накладеним ЕП відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 3.3. Інформація про предмет закупівлі. Документ за формою Додатка 2 до цієї тендерної документації. АТ «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до чинного законодавства виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані в складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалося тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані в тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовних відхиляє тендерну пропозицію відповідно до вимог чинного законодавства.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.