Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00
Закупівля здійснюється без застосування електронного аукціону відповідно до п.37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 88 645 397,60 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 400 000 UAH |
| Замовник: | Сумський державний університет |
| ЄДРПОУ: | 05408289 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кривич Олена |
| E-mail: | o.kryvych@ahch.sumdu.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 40007, Україна, Сумська область,Суми, вул. Харківська, будинок 116 |
12 |
Після відхилення пропозиції учасника, яка за результатами оцінки була визначена найбільш економічно вигідно, наступною тендерною пропозицією у списку пропозицій, розташованих за результатами оцінки, яка підлягає кваліфікації Замовником, визначено пропозицію, подану учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «Спеціалі-зоване управління «Хіммонтаж-14». Зважаючи на наявність значного обсягу документів, поданих учасником у складі тен-дерної пропозиції, які мають бути проаналізовані Замовником в умовах триваючих повіт-ряних тривог, з метою дотримання норм чинного законодавства з питань публічних заку-півель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій наявні об’єктивні обставини для продовження строку розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповіда-льністю «Спеціалізоване управління «Хіммонтаж-14» до 20 робочих днів з дня визначення її як наступної найбільш економічно вигідної.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Спеціалізоване управління «Хіммонтаж-14», поданої під час проведення процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності» (КНУ «Настанова з визначення вартості») (код ДК 021:2015 45453000-7 ― Капітальний ремонт і реставрація) (ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-02-25-014643-a) виявлені наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання яких передбачалося Тендерною документацією, а саме: 1. Щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Розділ ІІІ пункт 5. підпункт 5.1. тендерної документації): Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації, як мінімум: ― складське приміщення (не менше 1 одиниці); ― автомобіль бортовий вантажопідємністю не менше 5 тон (не менше 1 одиниці); ― автомобіль бортовий вантажопідємністю не менше 15 тон (не менше 1 одиниці); ― екскаватор-навантажувач з обсягом ковша від 0,2 до 1,0 м3 (не менше 1 одиниці); ― механічні талі з ручним ланцюговим приводом висотою підйому до 3 м, вантажопідємністю до 1 тони (не менше 1 одиниці); ― стаціонарна лебідка з довжиною стріли 1,3 м, вантажопідємністю не менше 0,325 тони (не менше 2 одиниць); ― бетонозмішувач з обсягом баку не менше 0,125 м3 (не менше 1 одиниці); ― візок гідравлічний з функцією підйому на висоту не менше 0,8 м і вантажопідємністю не менше 1,0 тони (не менше 1 одиниці); ― будівельні металеві риштування (не менше 1200 м2); ― дерев’яний настил/ ходові трапи завтовшки від 40 до 50 мм (не менше 80 м2); ― зварювальний апарат (не менше 2 одиниць); ― газова (плазмова) установка для різання металу (не менше 1 одиниці). На підтвердження наявності власного обладнання на кожну одиницю такого обладнання учасник надає: скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договору купівлі-продажу або договору дарування або іншого документу, що підтверджує право власності на кожну одиницю обладнання. На підтвердження наявності власного складського приміщення Учасник надає: скановану копію витягу з реєстру речових прав на нерухоме майно або скановану копію договору купівлі - продажу або скановану копію договору дарування або іншого документу, що підтверджує право власності. Якщо учасник НЕ є власником складського приміщення та обладнання то він повинен надати: скан-копію договору оренди(найму)/ договору суборенди (піднайму) / договору лізингу/ договору надання послуг/договору позички або іншого документу, що підтверджує право використання на весь строк виконання робіт.* * у разі якщо чинним законодавством України встановлено вимогу щодо нотаріального посвідчення відповідного виду договору, то учасник надає скан-копію нотаріально посвідченого договору купівлі-продажу/ договору дарування/договору оренди (найму)/договору суборенди (піднайму)/договору лізингу/договору надання послуг/договору позички. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 (та сканами підтвердних документів). У складі тендерної пропозиції Учасник, на виконання вимог пп.5.1. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, надав: a). Договір оренди нежитлового приміщення № 04/01/2022 від 04.01.2022року та Додаткову угоду № 3 від 01.08.2024 р. При цьому Учасником не надано додаткові угоди № 1 та № 2 до цього Договору. b). Договір оренди транспортного засобу №01/01-2025тз-2 від 01.01.2025р., Договір оренди транспортного засобу №01/01-2025тз від 01.01.2025р., Договір №01/08-2024тз-2 оренди транспортного засобу від 01.08.2024р. та Договір оренди транспортного засобу №01/08-2024ст від 01.08.2024р. У наданих документах відсутня інформація, яка би підтверджувала право використання транспортних засобів на весь строк виконання робіт з капітального ремонту, як те вимагається тендерною документацією. 2. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Розділ ІІІ пункт 5. підпункт 5.2. тендерної документації): Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності працівників, а саме: ― Головний інженер (10 і більше років стажу роботи на посадах за фахом). Учасник має надати копію документу про освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво»/ «Будівництво та цивільна інженерія», кваліфікація інженер-будівельник; ― Інженер-будівельник (5 і більше років стажу роботи на посадах за фахом). Учасник має надати копію документу про освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво»/ «Будівництво та цивільна інженерія» кваліфікація інженер-будівельник; ― Інженер з охорони праці (3 і більше років стажу роботи на посадах за фахом). Учасник має надати копію документу про освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво»/ «Будівництво та цивільна інженерія» / «Міське будівництво та господарство», кваліфікація інженер-будівельник; ― Виконавець робіт (5 і більше років стажу роботи на посадах за фахом). Учасник має надати копію документу про освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво»/ «Будівництво та цивільна інженерія», кваліфікація інженер-будівельник; ― Майстер будівельних та монтажних робіт/Майстер будівельної ділянки/Майстер будівельний (2 і більше осіб зі стажем роботи 3 і більше років на посадах за фахом для кожної). Учасник має надати копію документу про повну вищу/ базову вищу/ фахову передвищу освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво»/ «Будівництво та цивільна інженерія»/ «Будівництво та експлуатація будівель і споруд», кваліфікація інженер-будівельник/ технік-будівельник на кожну особу; ― Робітників з виконання будівельних робіт ( 40 і більше осіб із загальним стажем роботи 5 і більше років на посадах за фахом для кожної*) * посада працівника має входити до одного з перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 №327: 712 «Будівельники будівель і споруд»; 713 «Будівельники-лицювальники та подібні до них професійні назви робіт»; 7139 «Укрупнені професії кваліфікованих робітників у будівництві»; 714 «Маляри та чистильники структурних частин будівель»; 7212 «Зварники та газорізальники»; 7213 «Робітники, що працюють з тонколистовим металом»; 7214 «Заготівники та монтажники металоконструкцій»; 7215 «Такелажники та робітники, що зрощують канати»; 7219 «Укрупнені професійні назви робіт формувальників, зварників, прокатників, бляхарів та монтажників металоконструкцій»; 724 «Механіки та монтажники електричного та електронного устаткування». На підтвердження інформації щодо працевлаштування і досвіду роботи Учаснику необхідно надати завірені належним чином скановані копії наказів або трудових договорів, а також скановані копії трудових книжок працівників (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід та сторінка із зазначенням актуального працевлаштування в Учасника/субпідрядника)*. * Якщо учасником або субпідрядником виступатиме фізична особа-підприємець, яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт то на підтвердження досвіду роботи Учаснику необхідно надати завірені належним чином скановані копії трудової книжки (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 (та сканами підтвердних документів – якщо вони вимагались замовником). У складі тендерної пропозиції Учасник надав не коректно оформлену довідку згідно Додатку 6 «Довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.), а саме: 1) Стаж роботи Євгена ПОНОМАРЕНКА за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді інженер-будівельник, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 31 від 23.08.2024р.; 2) Стаж роботи Надії ТКАЧЕНКО за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді маляр, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 10 від 31.07.2024р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 3) Стаж роботи Любов ЗАМАНИ за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді лицювальник-плиточник, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 6 від 06.06.2024р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 4) Стаж роботи Сергія КІСІЛЕНКО за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді електрогазозварник, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 7 від 17.06.2021р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 5) Стаж роботи Юрія РУДКІНА за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді електрогазозварник, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 31 від 18.09.2024р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 6) Стаж роботи Олега БУТ за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді електрогазозварник, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 6-0000000039 від 18.08.2017р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 7) Стаж роботи Андрія АЛАТАРЦЕВА за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді муляр, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 24 від 22.08.2024р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 8) Стаж роботи Михайла МИРОШНИЧЕНКО за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді тесляр, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 29 від 22.08.2024р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 9) Стаж роботи Івана КУПІНА за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді муляр, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 23 від 15.08.2024р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 10) Стаж роботи Костянтина КРАВЧЕНКО за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді електрогазозварник, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 4 від 24.10.2018 р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 11) Стаж роботи Олександра НАТАЛІЧА за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді електрогазозварник, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 7 від 01.06.2018 р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 12) Стаж роботи Юлії ПОПІЛЬНУХ за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка не підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді маляр, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 9 від 31.07.2024 р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 13) Стаж роботи Олександра ВОВК за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді електрогазозварник, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 37 від 03.10.2018 р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 14) Стаж роботи Федора ГЛАЗЬКО за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді електромонтер з обслуговування електроустановок, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 32-0000000098 від 23.10.2018 р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 15) Стаж роботи Юрія МІНАЄВА за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді електрогазозварник, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 6 від 17.06.2021 р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 16) Стаж роботи Олександра ЧИЧИКАЛО за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді електрогазозварник, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 19 від 10.11.2020 р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 17) Стаж роботи Віталія ПОСТОЛЬНОГО за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді електрогазозварник, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 13 від 22.07.2020 р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 18) Стаж роботи Володимира ЛОЗЕНКО за спеціальністю вказаною в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді електрогазозварник, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 19 від 05.11.2019 р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327; 19) Стаж роботи Олександра ЛУЧКО за спеціальністю вказаній в Додатку 6 (вихідний № 1903/04 від 19.03.2025р.) не відповідає стажу роботи згідно наданої сканованої копії трудової книжки, яка підтверджує стаж роботи 5 і більше років на посаді маляр, на яку прийнято наказом про прийняття на роботу № 24 від 21.03.2025 р., яка входить до перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 № 327. 20) У тендерній пропозиції відсутні документи, що підтверджують наявний стаж роботи 5 і більше років на посаді бетоняр щодо працівника Миколи САТАНІНА, адже стаж роботи не підтверджено сканованою копією трудової книжки, відповідно до вимог Розділу ІІІ пункту 5. підпункту 5.2. тендерної документації. 21) У тендерній пропозиції відсутні документи, що підтверджують наявний стаж роботи 5 і більше років на посаді лицювальник-плиточник щодо працівника Володимира КОВАЛЕНКО, адже стаж роботи не підтверджено сканованою копією трудової книжки відповідно до вимог Розділу ІІІ пункту 5. підпункту 5.2. тендерної документації. 22) У складі тендерної пропозиції Учасник на підтвердження виконання вимоги щодо наявності відповідної кваліфікації працівника на посаді майстер будівельних та монтажних робіт Учасник надав Диплом (дублікат) В19 № 016485, у якому зазначено спеціальність «Будівництво», кваліфікація – бакалавр будівництва щодо працівника Анатолія ПОНОМАРЕНКА, який займає посаду майстер будівельних та монтажних робіт, що не відповідає вимогам до кваліфікації зазначеним у тендерній документації. 3. Щодо наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 тендерної документації. Скановані копії підтверджуючих документів: -аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в та Форма КБ-3, разом із актами на устаткування, за їх наявності, а у разі міжнародних контрактів - інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Документи підпунктів 5.3.1-5.3.2 пункту 5 ІІІ розділу тендерної документації мають підтверджувати відповідний досвід, а саме не менше 2 виконаних повністю аналогічних договорів протягом періоду 2018-2024 рр. (тобто виконання договору має бути в період часу від 01.01.2018 до 31.12.2024) із вартістю кожного договору не менше 50% ) від очікуваної вартості закупівлі, а саме 44 322 698,80 грн. (сорок чотири мільйони триста двадцять дві тисячі шістсот дев’яносто вісім грн 80 коп.). Під виконаними аналогічними договорами розуміються договори, які були виконані Учасником саме на роботи з капітального ремонту /реконструкції/ реставрації/ нового будівництва будівель чи споруд, із застосуванням заходів підвищення енергоефективності / енергоефективних заходів/ термосанації / термомодернізації, тощо. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 тендерної документації та сканами підтвердних документів, зазначених у пункті 5.3.тендерної документації. Згідно інформації, зазначеної Учасником у Додатку 7 (вихідний № 2003/01 від 20.03.2025 р.) до тендерної документації «Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», вартість робіт за договором вказаним у п. 1 табличної частини довідки становить - 46 827 146,91 грн. Також на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасник надав копію договору № 289 від 29.09.2023 р. із додатками, додатковими угодами та документами на підтвердження повного виконання договору. Учасником було надано документи, що підтверджують факт виконання робіт, а саме: акти КБ-2в, КБ-3, акти на устаткування не в повному обсязі, що відповідно не підтверджує факт виконання аналогічних договорів. Згідно інформації, зазначеної Учасником у Додатку 7 (вихідний № 2003/01 від 20.03.2025 р.) до тендерної документації «Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», вартість робіт за договором вказаним у п. 2 табличної частини довідки становить - 47 905 787,88 грн. Також на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів Учасник надав копію договору № 29/04-3 від 29.04.2020 р. із додатками, додатковими угодами та документами на підтвердження повного виконання договору. Учасником було надано документи, що підтверджують факт виконання робіт, а саме: акти КБ-3, КБ-2в, акти на устаткування не в повному обсязі, що відповідно не підтверджує факт виконання аналогічних договорів. 4. У складі тендерної пропозиції Учасника, відсутній Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів українською та англійською мовами за формою згідно Додатку 9 тендерної документації. 5. У складі тендерної пропозиції Учасника, відсутня Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці/ чинний(і) дозвіл(оли) на виконання робіт підвищеної небезпеки*, що повинна(і)/ повинен(ні) включати наступні роботи (Розділ ІІІ пункт 1. підпункт 1.1.8. тендерної документації): ― роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах)/ роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). Зазначені невідповідності є невідповідностями в інформації та/або документах що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією та можуть бути усунені Учасником у порядку визначеному п. 43 Особливостей. Для усунення виявлених невідповідностей учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Спеціалізоване управління «Хіммонтаж-14» повинен подати документи в порядку визначеному Тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі», а саме: I. Щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій відповідно до Розділу ІІІ пункту 5. підпункту 5.1. тендерної документації: Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації, а саме на: ― складське приміщення (не менше 1 одиниці); ― автомобіль бортовий вантажопідємністю не менше 15 тон (не менше 1 одиниці); ― екскаватор-навантажувач з обсягом ковша від 0,2 до 1,0 м3 (не менше 1 одиниці). На підтвердження наявності власного обладнання на кожну одиницю такого обладнання учасник надає: скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договору купівлі-продажу або договору дарування або іншого документу, що підтверджує право власності на кожну одиницю обладнання. На підтвердження наявності власного складського приміщення Учасник надає: скановану копію витягу з реєстру речових прав на нерухоме майно або скановану копію договору купівлі - продажу або скановану копію договору дарування або іншого документу, що підтверджує право власності. Якщо учасник НЕ є власником складського приміщення та обладнання то він повинен надати: скан-копію договору оренди(найму)/ договору суборенди (піднайму) / договору лізингу/ договору надання послуг/договору позички або іншого документу, що підтверджує право використання на весь строк виконання робіт.* * у разі якщо чинним законодавством України встановлено вимогу щодо нотаріального посвідчення відповідного виду договору, то учасник надає скан-копію нотаріально посвідченого договору купівлі-продажу/ договору дарування/договору оренди (найму)/договору суборенди (піднайму)/договору лізингу/договору надання послуг/договору позички. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 (та сканами підтвердних документів). II. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно до Розділу ІІІ пункту 5. підпункту 5.2. тендерної документації: Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності працівників, а саме на: ― Інженер-будівельник (5 і більше років стажу роботи на посадах за фахом). Учасник має надати копію документу про освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво»/ «Будівництво та цивільна інженерія» кваліфікація інженер-будівельник; ― Майстер будівельних та монтажних робіт/Майстер будівельної ділянки/Майстер будівельний (2 і більше осіб зі стажем роботи 3 і більше років на посадах за фахом для кожної). Учасник має надати копію документу про повну вищу/ базову вищу/ фахову передвищу освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво»/ «Будівництво та цивільна інженерія»/ «Будівництво та експлуатація будівель і споруд», кваліфікація інженер-будівельник/ технік-будівельник на кожну особу; ― Робітників з виконання будівельних робіт ( 40 і більше осіб із загальним стажем роботи 5 і більше років на посадах за фахом для кожної*) * посада працівника має входити до одного з перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 №327: 712 «Будівельники будівель і споруд»; 713 «Будівельники-лицювальники та подібні до них професійні назви робіт»; 7139 «Укрупнені професії кваліфікованих робітників у будівництві»; 714 «Маляри та чистильники структурних частин будівель»; 7212 «Зварники та газорізальники»; 7213 «Робітники, що працюють з тонколистовим металом»; 7214 «Заготівники та монтажники металоконструкцій»; 7215 «Такелажники та робітники, що зрощують канати»; 7219 «Укрупнені професійні назви робіт формувальників, зварників, прокатників, бляхарів та монтажників металоконструкцій»; 724 «Механіки та монтажники електричного та електронного устаткування». На підтвердження інформації щодо працевлаштування і досвіду роботи Учаснику необхідно надати завірені належним чином скановані копії наказів або трудових договорів, а також скановані копії трудових книжок працівників (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід та сторінка із зазначенням актуального працевлаштування в Учасника/субпідрядника)*. * Якщо учасником або субпідрядником виступатиме фізична особа-підприємець, яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт то на підтвердження досвіду роботи Учаснику необхідно надати завірені належним чином скановані копії трудової книжки (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 (та сканами підтвердних документів – якщо вони вимагались замовником). III. Щодо наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 тендерної документації. Скановані копії підтверджуючих документів: -аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в та Форма КБ-3, разом із актами на устаткування, за їх наявності, а у разі міжнародних контрактів - інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Документи підпунктів 5.3.1-5.3.2 пункту 5 ІІІ розділу тендерної документації мають підтверджувати відповідний досвід, а саме не менше 2 виконаних повністю аналогічних договорів протягом періоду 2018-2024 рр. (тобто виконання договору має бути в період часу від 01.01.2018 до 31.12.2024) із вартістю кожного договору не менше 50% ) від очікуваної вартості закупівлі, а саме 44 322 698,80 грн. (сорок чотири мільйони триста двадцять дві тисячі шістсот дев’яносто вісім грн 80 коп.). Під виконаними аналогічними договорами розуміються договори, які були виконані Учасником саме на роботи з капітального ремонту /реконструкції/ реставрації/ нового будівництва будівель чи споруд, із застосуванням заходів підвищення енергоефективності / енергоефективних заходів/ термосанації / термомодернізації, тощо. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 тендерної документації та сканами підтвердних документів, зазначених у пункті 5.3.тендерної документації. IV. Підписаний уповноваженим представником учасника «Пакт щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів» українською та англійською мовами (відповідно до Додатку 9 тендерної документації). V. Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці/ чинний дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки*, що повинна(і)/ повинен(ні) включати наступні роботи: ― роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах)/ роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо).
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "САБ ЕНТЕРПРАЙЗ". У Замовника виникла необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів та звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції, задля перевірки отриманої інформації, що надана в складі тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "САБ ЕНТЕРПРАЙЗ". Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "САБ ЕНТЕРПРАЙЗ", яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення процедури закупівлі: Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») (код ДК 021:2015 45453000-7 ― Капітальний ремонт і реставрація), до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної.
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ», поданої під час проведення процедури закупівлі робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності» (код ДК 021:2015 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») виявлені наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та подання яких передбачалося Тендерною документацією: а). Згідно до тендерної документації (підпункт 1.1.8 пункту 1 Розділ ІІІ) Учасник має надати: Декларацію(ї) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці/ чинний(і) дозвіл(оли) на виконання робіт підвищеної небезпеки*, що повинна(і)/ повинен(ні) включати наступні роботи: - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - зварювальні, газополум'яні, наплавні роботи / зварювальні роботи, газополум'яні роботи/ зварювальні, газополум'яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум'я; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри; - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); - роботи верхолазні та скелелазні / верхолазні роботи та промисловий альпінізм; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах)/ роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); - зберігання балонів із стисненим газом (кисень), зрідженим газом (пропан-бутан). У складі тендерної пропозиції Учасника, відсутня інформація та/або документи щодо підтвердження наявності відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці щодо: - зберігання балонів із стисненим газом (кисень), зрідженим газом (пропан-бутан). б). Для підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно тендерної документації (підпункт 5.1. пункту 5 Розділ ІІІ) учасником подається довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації, як мінімум: ― складське приміщення (не менше 1 одиниці); ― автомобіль бортовий вантажопідємністю не менше 5 тон (не менше 1 одиниці); ― автомобіль бортовий вантажопідємністю не менше 15 тон (не менше 1 одиниці); ― екскаватор-навантажувач з обсягом ковша від 0,2 до 1,0 м3 (не менше 1 одиниці); ― механічні талі з ручним ланцюговим приводом висотою підйому до 3 м, вантажопідємністю до 1 тони (не менше 1 одиниці); ― стаціонарна лебідка з довжиною стріли 1,3 м, вантажопідємністю не менше 0,325 тони (не менше 2 одиниць); ― бетонозмішувач з обсягом баку не менше 0,125 м3 (не менше 1 одиниці); ― візок гідравлічний з функцією підйому на висоту не менше 0,8 м і вантажопідємністю не менше 1,0 тони (не менше 1 одиниці); ― будівельні металеві риштування (не менше 1200 м2); ― дерев’яний настил/ ходові трапи завтовшки від 40 до 50 мм (не менше 80 м2); ― зварювальний апарат (не менше 2 одиниць); ― газова (плазмова) установка для різання металу (не менше 1 одиниці). На підтвердження наявності власного обладнання на кожну одиницю такого обладнання учасник надає: скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договору купівлі-продажу або договору дарування або іншого документу, що підтверджує право власності на кожну одиницю обладнання. На підтвердження наявності власного складського приміщення Учасник надає: скановану копію витягу з реєстру речових прав на нерухоме майно або скановану копію договору купівлі - продажу або скановану копію договору дарування або іншого документу, що підтверджує право власності. Якщо учасник НЕ є власником складського приміщення та обладнання то він повинен надати: скан-копію договору оренди(найму)/ договору суборенди (піднайму) / договору лізингу/ договору надання послуг/договору позички або іншого документу, що підтверджує право використання на весь строк виконання робіт Учасником для підтвердження кваліфікаційного критерію у складі тендерної пропозиції було надано скановану копію договору оренди нерухомого майна № 25 від 01.01.2025 р. та договору оренди № ЕТ/11/12-10 від 11.12.2024 р. При цьому, строк дії зазначених договорів визначений до 31.12.2025 року, що не підтверджує право використання обладнання та матеріально-технічної бази на весь строк виконання робіт визначений Тендерною документацією. Відповідно у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні інформація та/або документи, що підтверджували би право використання обладнання та матеріально-технічної бази на весь строк виконання робіт. в). Щодо наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (підпункт 5.3. пункту 5 Розділ ІІІ): Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 тендерної документації. Скановані копії підтверджуючих документів: -аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в та Форма КБ-3, разом із актами на устаткування, за їх наявності, а у разі міжнародних контрактів - інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Документи підпунктів 5.3.1-5.3.2 тендерної документації мають підтверджувати відповідний досвід, а саме - не менше 2 виконаних повністю аналогічних договорів протягом періоду 2018-2024 рр. (тобто виконання договору має бути в період часу від 01.01.2018 до 31.12.2024) із вартістю кожного договору не менше 50% ) від очікуваної вартості закупівлі, а саме 44 322 698,80 грн. (сорок чотири мільйони триста двадцять дві тисячі шістсот дев’яносто вісім грн 80 коп.). Під виконаними аналогічними договорами розуміються договори, які були виконані Учасником саме на роботи з капітального ремонту /реконструкції/ реставрації/ нового будівництва будівель чи споруд, із застосуванням заходів підвищення енергоефективності / енергоефективних заходів/ термосанації / термомодернізації, тощо. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 тендерної документації та сканами підтвердних документів, зазначених у пункті 5.3.тендерної документації. Згідно інформації, наданої Учасником у документі «Довідка про наявність у Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» (вих. № 19 від 24.03.2025р.), термін виконання робіт (початок і закінчення) зазначено з 06.06.2018 по 21.02.2019 р. При цьому, згідно сканованої копії Договору № 06/06/18-8 на виконання робіт від 06.06.2018р. термін виконання робіт, початок, закінчення (рік, місяць) не відповідає табличній частині Довідки (вих. № 19 від 24.03.2025р.). Таким чином, наявна невідповідність у інформації, що надана Учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Для усунення зазначених невідповідностей Товариство з обмеженою відповідальністю «САБ ЕНТЕРПРАЙЗ» необхідно надати у строк, визначений Особливостями : I. Щодо наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 тендерної документації. Скановані копії підтверджуючих документів: -аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в та Форма КБ-3, разом із актами на устаткування, за їх наявності, а у разі міжнародних контрактів - інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. Документи підпунктів 5.3.1-5.3.2 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації мають підтверджувати відповідний досвід, а саме - не менше 2 виконаних повністю аналогічних договорів протягом періоду 2018-2024 рр. (тобто виконання договору має бути в період часу від 01.01.2018 до 31.12.2024) із вартістю кожного договору не менше 50% ) від очікуваної вартості закупівлі, а саме 44 322 698,80 грн. (сорок чотири мільйони триста двадцять дві тисячі шістсот дев’яносто вісім грн 80 коп.). II. Для підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, згідно тендерної документації (підпункт 5.1. пункту 5 Розділ ІІІ) учасником подається довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації, як мінімум: - складське приміщення (не менше 1 одиниці); - автомобіль бортовий вантажопідємністю не менше 5 тон (не менше 1 одиниці); - автомобіль бортовий вантажопідємністю не менше 15 тон (не менше 1 одиниці); - екскаватор-навантажувач з обсягом ковша від 0,2 до 1,0 м3 (не менше 1 одиниці); - механічні талі з ручним ланцюговим приводом висотою підйому до 3 м, вантажопідємністю до 1 тони (не менше 1 одиниці); - стаціонарна лебідка з довжиною стріли 1,3 м, вантажопідємністю не менше 0,325 тони (не менше 2 одиниць); - бетонозмішувач з обсягом баку не менше 0,125 м3 (не менше 1 одиниці); - візок гідравлічний з функцією підйому на висоту не менше 0,8 м і вантажопідємністю не менше 1,0 тони (не менше 1 одиниці); - будівельні металеві риштування (не менше 1200 м2); - дерев’яний настил/ ходові трапи завтовшки від 40 до 50 мм (не менше 80 м2); - зварювальний апарат (не менше 2 одиниць); - газова (плазмова) установка для різання металу (не менше 1 одиниці). На підтвердження наявності власного обладнання на кожну одиницю такого обладнання учасник надає: скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договору купівлі-продажу або договору дарування або іншого документу, що підтверджує право власності на кожну одиницю обладнання. На підтвердження наявності власного складського приміщення Учасник надає: скановану копію витягу з реєстру речових прав на нерухоме майно або скановану копію договору купівлі - продажу або скановану копію договору дарування або іншого документу, що підтверджує право власності. Якщо учасник НЕ є власником складського приміщення та обладнання то він повинен надати: скан-копію договору оренди(найму)/ договору суборенди (піднайму) / договору лізингу/ договору надання послуг/договору позички або іншого документу, що підтверджує право використання на весь строк виконання робіт.* * у разі якщо чинним законодавством України встановлено вимогу щодо нотаріального посвідчення відповідного виду договору, то учасник надає скан-копію нотаріально посвідченого договору купівлі-продажу/ договору дарування/договору оренди (найму)/договору суборенди (піднайму)/договору лізингу/договору надання послуг/договору позички. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. III. Декларацію(ї) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці/ чинний(і) дозвіл(оли) на виконання робіт підвищеної небезпеки*, що повинна(і)/ повинен(ні) включати наступні роботи: - вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин; - зварювальні, газополум'яні, наплавні роботи / зварювальні роботи, газополум'яні роботи/ зварювальні, газополум'яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум'я; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри; - нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо); - роботи верхолазні та скелелазні / верхолазні роботи та промисловий альпінізм; - земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; - роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах)/ роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо); - зберігання балонів із стисненим газом (кисень), зрідженим газом (пропан-бутан).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.