Закупівлю оголошено - 25-02-2025, 20:13. Дата останніх змін - 25-02-2025, 20:13

Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)

Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанов... Державна закупівля - UA-2025-02-25-014643-a Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») від замовника Сумський державний університет від 2/25/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-25-014643-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-25-009937-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-02-2025, 20:13
по 24-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-02-2025, 20:13
по 27-03-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Не буде проводитись

Період оскарження умов закупівлі - по 24-03-2025, 00:00

Закупівля здійснюється без застосування електронного аукціону відповідно до п.37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями).

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
88645397.6
88 645 397,60 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:400 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Сумський державний університет
ЄДРПОУ:05408289 Досьє YouControl
Контактна особа:Кривич Олена
E-mail:o.kryvych@ahch.sumdu.edu.ua
Місцезнаходження:
40007, Україна, Сумська область,Суми, вул. Харківська, будинок 116
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт навчального ...
88 645 397,60 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)

1
робота
40007 Україна Сумська область Суми вул. Харківська, будинок 116
по 30-04-2026
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 20:13:42
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
        Інший
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
              Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Технічний опис предмету закупівлі
                публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 19:58:39
                      Електронні тендерні вимоги
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      3. Вчинення корупційних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Вчинення економічних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      5. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                      Застосовується до:
                      Замовника
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      7. Порушення справи про банкрутство
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      8. Наявність антикорупційної програми
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      9. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      10. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Фізичною особою підтверджується, що
                      1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      11. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Резидентом підтверджується, що
                      1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Нерезидентом підтверджується, що
                      2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Закупівлі
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Мова тендерної пропозиції
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      2. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
                      Законодавство:
                      Учасник підтверджує, що
                      1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                      Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                      1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 400 000,00 грн.* *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, з накладанням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (зі змінами). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Банківська гарантія повинна бути оформлена в банку, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або в банку, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче “uaAA” (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)), цей банк не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з підстав, зазначених далі у пункті 3 Розділу ІІІ цієї Тендерної документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерній документації, відхиляються Замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      Застосовується до:
                      Переможця тендеру
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
                      Законодавство:
                      При наданні забезпечення підтверджується, що
                      1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                      5,00
                      Пошук... відсоток
                      відсоток
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      , 1. Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Таке забезпечення надається у вигляді електронної або паперової банківської гарантії, оформленої згідно п.2 Розділу ІІІ цієї документації. 2. Розмір забезпечення складає 5 % вартості договору. 3. Строк дії забезпечення охоплює строк виконання робіт. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу («Прозорро») по відповідній закупівлі. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5 % від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку України. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Банківська гарантія повинна бути оформлена в банку, в якому держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або в банку, який має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче “uaAA” (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody's, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий)), цей банк не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. 4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених п. 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця.
                      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                      0
                      Пошук... день
                      день
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      Форма забезпечення
                      Гарантія фінансової установи
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Щодо наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Довідка за формою Додатку 5 тендерної документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 тендерної документації, як мінімум:  складське приміщення (не менше 1 одиниці);  автомобіль бортовий вантажопідємністю не менше 5 тон (не менше 1 одиниці);  автомобіль бортовий вантажопідємністю не менше 15 тон (не менше 1 одиниці);  екскаватор-навантажувач з обсягом ковша від 0,2 до 1,0 м3 (не менше 1 одиниці);  механічні талі з ручним ланцюговим приводом висотою підйому до 3 м, вантажопід’ємністю до 1 тони (не менше 1 одиниці);  стаціонарна лебідка з довжиною стріли 1,3 м, вантажопід’ємністю не менше 0,325 тони (не менше 2 одиниць);  бетонозмішувач з обсягом баку не менше 0,125 м3 (не менше 1 одиниці);  візок гідравлічний з функцією підйому на висоту не менше 0,8 м і вантажопідємністю не менше 1,0 тони (не менше 1 одиниці);  будівельні металеві риштування (не менше 1200 м2);  дерев’яний настил/ ходові трапи завтовшки від 40 до 50 мм (не менше 80 м2);  зварювальний аппарат (не менше 2 одиниць);  газова (плазмова) установка для різання металу (не менше 1 одиниці). На підтвердження наявності власного обладнання на кожну одиницю такого обладнання учасник надає: скан-копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або договору купівлі-продажу або договору дарування або іншого документу, що підтверджує право власності на кожну одиницю обладнання. На підтвердження наявності власного складського приміщення Учасник надає: скановану копію витягу з реєстру речових прав на нерухоме майно або скановану копію договору купівлі - продажу або скановану копію договору дарування або іншого документу, що підтверджує право власності. Якщо учасник НЕ є власником складського приміщення та обладнання то він повинен надати: скан-копію договору оренди(найму)/ договору суборенди (піднайму) / договору лізингу/ договору надання послуг/договору позички або іншого документу, що підтверджує право використання на весь строк виконання робіт.* * у разі якщо чинним законодавством України встановлено вимогу щодо нотаріального посвідчення відповідного виду договору, то учасник надає скан-копію нотаріально посвідченого договору купівлі-продажу/ договору дарування/договору оренди (найму)/договору суборенди (піднайму)/договору лізингу/договору надання послуг/договору позички. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 тендерної документації (та сканами підтвердних документів) .
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: Довідка за формою Додатку 6 тендерної документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності працівників, а саме: ― Головний інженер (10 і більше років стажу роботи на посадах за фахом) Учасник має надати копію документу про освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво»/ «Будівництво та цивільна інженерія», кваліфікація інженер-будівельник; ― Інженер-будівельник (5 і більше років стажу роботи на посадах за фахом) Учасник має надати копію документу про освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво»/ «Будівництво та цивільна інженерія» кваліфікація інженер-будівельник; ― Інженер з охорони праці (3 і більше років стажу роботи на посадах за фахом) Учасник має надати копію документу про освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво»/ «Будівництво та цивільна інженерія» / «Міське будівництво та господарство», кваліфікація інженер-будівельник; ― Виконавець робіт (5 і більше років стажу роботи на посадах за фахом) Учасник має надати копію документу про освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво»/ «Будівництво та цивільна інженерія», кваліфікація інженер-будівельник; ― Майстер будівельних та монтажних робіт/Майстер будівельної ділянки/Майстер будівельний (2 і більше осіб зі стажем роботи 3 і більше років на посадах за фахом для кожної) Учасник має надати копію документу про повну вищу/ базову вищу/ фахову передвищу освіту за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво»/ «Будівництво та цивільна інженерія»/ «Будівництво та експлуатація будівель і споруд», кваліфікація інженер-будівельник/ технік-будівельник на кожну особу; ― Робітників з виконання будівельних робіт ( 40 і більше осіб із загальним стажем роботи 5 і більше років на посадах за фахом для кожної*) * посада працівника має входити до одного з перелічених класів професій згідно Національного класифікатора професій ДК 003:2010, затвердженого Наказом Держспоживстандарту України від 28.07.2010 №327: 712 «Будівельники будівель і споруд»; 713 «Будівельники-лицювальники та подібні до них професійні назви робіт»; 7139 «Укрупнені професії кваліфікованих робітників у будівництві»; 714 «Маляри та чистильники структурних частин будівель»; 7212 «Зварники та газорізальники»; 7213 «Робітники, що працюють з тонколистовим металом»; 7214 «Заготівники та монтажники металоконструкцій»; 7215 «Такелажники та робітники, що зрощують канати»; 7219 «Укрупнені професійні назви робіт формувальників, зварників, прокатників, бляхарів та монтажників металоконструкцій»; 724 «Механіки та монтажники електричного та електронного устаткування». На підтвердження інформації щодо працевлаштування і досвіду роботи Учаснику необхідно надати завірені належним чином скановані копії наказів або трудових договорів, а також скановані копії трудових книжок працівників (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід та сторінка із зазначенням актуального працевлаштування в Учасника/субпідрядника)*. * Якщо учасником або субпідрядником виступатиме фізична особа-підприємець, яка має відповідну кваліфікацію та своєю особистою працею буде забезпечувати виконання доручених їй обсягів робіт то на підтвердження досвіду роботи Учаснику необхідно надати завірені належним чином скановані копії трудової книжки (сторінка з даними працівника, сторінки, що підтверджують необхідний досвід) або копії відомостей про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 6 тендерної документації (та сканами підтвердних документів – якщо вони вимагались замовником) .
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Щодо наявності документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 5.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 7 тендерної документації. 5.3.2. Скановані копії підтверджуючих документів: -аналогічних договорів з додатковими угодами (за наявності) та підтвердження виконаних робіт на всю суму договору станом на час завершення виконання робіт (Форма КБ-2в та Форма КБ-3, разом із актами на устаткування, за їх наявності, а у разі міжнародних контрактів - інших нормативно допустимих документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість). У випадку коли сума актів виконаних робіт не відповідає вказаній вартості договору – надати пояснення. 5.3.3. Документи підпунктів 5.3.1-5.3.2 тендерної документації мають підтверджувати відповідний досвід, а саме - не менше 2 виконаних повністю аналогічних договорів протягом періоду 2018-2024 рр. (тобто виконання договору має бути в період часу від 01.01.2018 до 31.12.2024) із вартістю кожного договору не менше 50% ) від очікуваної вартості закупівлі, а саме 44 322 698,80 грн. (сорок чотири мільйони триста двадцять дві тисячі шістсот дев’яносто вісім грн 80 коп.). Під виконаними аналогічними договорами розуміються договори, які були виконані Учасником саме на роботи з капітального ремонту /реконструкції/ реставрації/ нового будівництва будівель чи споруд, із застосуванням заходів підвищення енергоефективності / енергоефективних заходів/ термосанації / термомодернізації, тощо. Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 7 тендерної документації та сканами підтвердних документів, зазначених у пункті 5.3.тендерної документації.
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      4. Наявність фінансової спроможності
                      Застосовується до:
                      Учасника процедури
                      Стосується:
                      Лоту Капітальний ремонт навчального корпусу ЕТ СумДУ за адресою: м. Суми, вул. Римського-Корсакова, 2. Заходи підвищення енергоефективності. (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»)
                      Законодавство:
                      Підтверджується, що
                      1 - Щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю: Для Учасників торгів: ― юридичних осіб - сканованого Балансу Учасника (форма № 1) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2024 рр., сканованого звіту про фінансові результати Учасника (форма №2) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2024 рр.*; ― юридичних осіб - суб’єктів малого підприємництва – сканованого Балансу Учасника (форма № 1-м) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2024 рр., сканованого звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2-м) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2024 рр.*; ― юридичних осіб - суб’єктів мікропідприємництва – сканованого Балансу Учасника (форма № 1-мс) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2024 рр., сканованого звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2-мс) за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2024 рр.*; ― фізичних осіб-підприємців — сканованої Декларації про доходи, одержані за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2024 рр., або сканованого звіту суб`єкта малого підприємництва – фізичної особи-платника єдиного податку за кожний наявний повний рік у період з 2018 по 2024 рр., якщо Учасник платник єдиного податку.* *у разі, якщо учасник торгів є юридична, фізична особа-підприємець чи фізична особа, яка відповідно до норм чинного законодавства не складає документи, зазначені у п.5.4.1 кваліфікаційних критеріїв, такий учасник подає у складі тендерної пропозиції копії тих документів, які є документами фінансової звітності для нього. Фінансова спроможність учасника закупівлі є прийнятною, якщо за результатами наданих вище документів – мінімальний розмір середньорічного доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів) за будь-які 3 повні роки протягом періоду від 01.01.2018 до 31.12.2024 включно, становить не менше ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Учасник, який не може надати у повному обсязі (за три роки) копії документів передбачених підпунктами 5.3.1, 5.3.2 пункту 5.3 тендерної документації через те, що учасник не здійснював свою діяльність у відповідних періодах, надає у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення та копії документів передбачених підпунктами 5.3.1, 5.3.2 пункту 5.3. тендерної документації за кожен наявний повний рік у період з 2018 по 2024 включно. У такому випадку, під час визначення середнього арифметичного значення річних оборотів учасника за 3 роки, розмір річного доходу за кожен рік, щодо якого учасник не надає копій документів, передбачених підпунктами 5.3.1, 5.3.2 пункту 5.3. тендерної документації, приймається за 0 (нуль). Наприклад: учасник розпочав свою діяльність у 2023 році, та не може надати копій документів фінансової звітності за три роки. Такий учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення та копію фінансової звітності за наявні повні роки – 2023 і 2024 рік. Згідно інформації, яка міститься у наданих учасником документах, обсяг річного доходу учасника за 2023 рік становить 30 000 000 грн., а за 2024 рік – 60 000 0000 грн, ― у такому разі розмір середньорічного доходу учасника (середнє арифметичне значення річних оборотів) за три роки буде визначений як (30 000 000 + 60 000 000 +0)/3=30 000 000 грн. Під річним оборотом (тотожним обсягу річного доходу) розуміються всі доходи учасника протягом року: 1) для учасника юридичної особи: Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) + Інші операційні доходи + Інші доходи; 2) для учасника фізичної особи-підприємця: обсяг доходу за звітний податковий період (рік).
                      Статус: Активна
                      Дата створення: 25-02-2025, 20:11:28
                      Способи підтвердження:
                      Документ
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ