Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00
Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 81 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 407 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 221 UAH |
| Замовник: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 40506248 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Марина Назаренко |
| Телефон: | +380634075064 |
| E-mail: | nazarenkomp@dhp.dniprorada.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 10.03.2025 р.: 1. Перелік виявлених невідповідностей 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.1. Наданий учасником цивільно-правовий договір №4-2025 від 1 січня 2025 року має строк дії який вже скінчися, а саме: до 31 грудня 2024 року. 2.1. абзац четвертий «- копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників» пункту 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» Додатку № 3 до Документації. 3.1. Надати копію трудової книжки / витяг з трудової книжки або копію договору співпраці цивільно-правового характеру / трудовий договір, або копію наказу про прийняття на роботу на працівника Найдюкова Романа Андрійовича, відповідно до вимог тендерної документації. 1.2. Учасником у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір та документи, що підтверджують виконання робіт за наданим договором, проте у наданому дефектному акті до договору № 54379-24 від 15.06.2024 року відсутній підпис та печатка контрагента за договором, що не відповідає вимогам замовника та п. 5 «Порядку визначення вартості будівництва» Постанови КМУ № 560 від 11.05.2011 року, де чітко зазначено, що правильне документальне оформлення дефектного акту є обов’язковим під час складання кошторисної документації. Відповідно, дефектний акт також має бути затверджений уповноваженою особою замовника або балансоутримувача. 2.2. абзац четвертий «- копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору)» пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам згідно із законодавством» Додатку № 3 до Документації 3.2. Надати належно оформлене підтвердження виконання аналогічного договору відповідно до вимог тендерної документації. Уповноважена особа замовника Марина НАЗАРЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.