Закупівлю оголошено - 25-02-2025, 15:27. Дата останніх змін - 25-02-2025, 15:28

Послуги з поточного ремонту будівель: КНС - №3 (інв.№7048), КНС - №8 (інв.№2343),ТП - №212 (інв.№2132),ТП - №210 (інв.№2141),ТП - №211 (інв.№2216)

Послуги з поточного ремонту будівель: КНС - №3 (інв.№7048), КНС - №8 (інв.№2343),ТП - №212 (інв.№2132),ТП - №210 (інв.№2141),ТП - №211 (інв.№2216)... Державна закупівля - UA-2025-02-25-010845-a Послуги з поточного ремонту будівель: КНС - №3 (інв.№7048), КНС - №8 (інв.№2343),ТП - №212 (інв.№2132),ТП - №210 (інв.№2141),ТП - №211 (інв.№2216) від замовника Ренійська філія ДП "АМПУ" від 2/25/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-02-25-010845-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-09-20-001415-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 25-02-2025, 15:27
по 02-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 25-02-2025, 15:27
по 05-03-2025, 18:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 06-03-2025, 15:34

Період оскарження умов закупівлі - по 02-03-2025, 00:00

Інші завершальні будівельні роботи за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45450000-6 (Послуги з поточного ремонту будівель: КНС - №3 (інв.№7048), КНС - №8 (інв.№2343),ТП - №212 (інв.№2132),ТП - №210 (інв.№2141),ТП - №211 (інв.№2216)) Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції викладена у пункті 8 Розділу І тендерної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 5 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Необхідність закупівлі обумовлена тим, що технічний стан покрівлі будівель, дерев’яних вікон, дерев’яних дверей, воріт, опорядження фасадів стін, відсутність скління вікон, не відповідають вимогам ДБН В.1.2-14-2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд», а саме: п.4.1.3. Основною вимогою, яка визначає надійність об’єкта, є його відповідність призначенню й здатність зберігати необхідні експлуатаційні якості протягом розрахункового строку експлуатації. До них належать: - безпека для здоров’я і життя людей; - збереження цілісності об’єкта та його основних частин і виконання інших вимог, які забезпечують можливість використання об’єкта за призначенням і нормального функціонування технологічного процесу, включаючи вимоги до тепло- і звукоізоляційних властивостей огороджень, їх герметичності, акустичних характеристик; - створення необхідного рівня зручностей і комфорту для користувачів та експлуатаційного персоналу, включаючи вимоги до кліматичного режиму в приміщеннях (повітрообмін, температура, вологість, рівень освітленості) п.4.1.7. Надійність, у тому числі довговічність і живучисть, забезпечуються одночасним виконання вимог, які висуваються до вибору матеріалів, а також дотримання правил технічної експлуатації. Ремонт покрівлі, дерев’яних вікон, дерев’яних дверей, воріт, остеклення вікон, опорядження стін фасадів, спрямований на підтримку необхідного рівня зручностей і комфорту, збереження їх роботоздатності, забезпечення належного утримання технічного стану будівель. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Очікувана вартість розрахована із дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 12.02.2020, з використанням методу: направлення не менше 3-х письмових запитів цінових пропозицій (електронною поштою) надавачам послуг за наступним розрахунком: визначення середньої вартості послуг за результатами отриманих листів-пропозиції. Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
2032639.2
2 032 639,20 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:10 163,20 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Ренійська філія ДП "АМПУ"
ЄДРПОУ:38728465 Досьє YouControl
Контактна особа:Лунгу Тетяна Георгіївна
Телефон:380484043308
E-mail:tetiana.lunhu@rni.uspa.gov.ua
Місцезнаходження:
68802, Україна, Одеська область,Рені, ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги з поточного ремонту бу ...
2 032 639,20 UAH(без ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 06-03-2025, 15:34
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з поточного ремонту будівель: КНС - №3 (інв.№7048), КНС - №8 (інв.№2343),ТП - №212 (інв.№2132),ТП - №210 (інв.№2141),ТП - №211 (інв.№2216)

1
послуга
68802 Україна Одеська область Рені ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188
по 30-06-2025
45450000-6
Інші завершальні будівельні роботи


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 15:28:17
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:25-02-2025, 15:27:27
          Електронні тендерні вимоги
          1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          3. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          4. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          5. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          7. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Фізичною особою підтверджується, що
          1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          Юридичною особою підтверджується, що
          2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з поточного ремонту будівель: КНС - №3 (інв.№7048), КНС - №8 (інв.№2343),ТП - №212 (інв.№2132),ТП - №210 (інв.№2141),ТП - №211 (інв.№2216)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          Для документального підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати: Довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, підписаний уповноваженою особою а саме: -кран переносний або кран на автомобільному ходу; -вантажний автомобіль; -компресор, молоток відбійний (або еквівалент); -паяльник газопламенний, перфоратор, апарат для газового зварювання і різання (або еквівалент), фарборозпилювач; - про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка містить відомості про: найменування машин, механізмів, спеціалізованої техніки та устаткування; наявна кількість, шт.; основні технічні характеристики: (потужність тощо); форма володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників; - щодо залучення субпідрядних організацій до надання послуг, яка містить відомості про: повне найменування субпідрядника, його реквізити та місцезнаходження код за ЄДРПОУ/ ідентифікаційний реєстраційний номер/код; види робіт, які передбачається доручити субпідряднику; орієнтовна вартість робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни пропозиції торгів Учасника; наявність дозволу або ліцензії на виконання робіт, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачене законодавством України (зазначається №, дата видачі, ким видане, термін дії; - щодо підтвердження спроможності провадження господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі, яка містить відомості про: - реквізити дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки або Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (відповідно до статті 21 Закону України «Про охорону праці», постанов Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 та від 03.02.2021 № 77), виданого Учаснику або суб’єкту господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника для надання послуг, які містять у переліку видів робіт; Додатково надається Перелік (виписка) основних засобів, які перебувають у Учасника, станом на дату початку кварталу, на який випадає дата розкриття тендерних пропозицій, за підписом керівника та/або головного бухгалтера, або копії інших документів що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із субпідрядниками), необхідних для надання послуг за предметом закупівлі. У разі використання обладнання та матеріально-технічної бази, яка не належить Учаснику на праві власності, додатково надаються копії договорів оренди майна, обладнання тощо. Засвідчені копії зазначених у довідці документів щодо підтвердження спроможності провадження господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі надаються переможцем відповідно до умов тендерної документації та чинного законодавства. * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. , Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації
          2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з поточного ремонту будівель: КНС - №3 (інв.№7048), КНС - №8 (інв.№2343),ТП - №212 (інв.№2132),ТП - №210 (інв.№2141),ТП - №211 (інв.№2216)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати: Довідку в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка містить відомості про: посаду, П.І.Б., спеціальність/кваліфікація, працює в даній організації постійно/ тимчасово, загальний досвід роботи (років), досвід роботи на посаді, місце отримання освіти (найменування учбового закладу), дата та номер документа. При цьому в Довідці обов’язково має бути зазначена інформація про наявність: - інженера-будівельника (не менше одного) з досвідом виконання будівельних робіт); - маляра, штукатура ; -бетоняра; -тесляра, столяра (будівельник); -покрівельника; 2. В якості документального підтвердження наявності працівників та відповідності їх кваліфікації необхідно надати: - копії наказів (витягів з наказів) учасника (субпідрядника/співвиконавця) про прийняття/переведення на посаду працівників, зазначених в Довідці, або цивільних угод з такими працівниками; 3.Для підтвердження вказаний в довідці даних учасником надаються копії відповідних чинних документів: - копію диплома про освіту інженера-будівельника зазначеного в Довідці; - копію посвідчення або свідоцтво маляра, штукатура ( не нижче 4 розряду не менше 2-х осіб кожної професії) зазначених в Довідці; -- копію посвідчення або свідоцтво бетоняра ( не нижче 3 розряду 1 особа або більше) зазначених в Довідці; - копію посвідчення або свідоцтво: тесляра,столяра(будівельник) (не нижче 3 розряду не менше 2- х осіб) зазначених в Довідці; - копію посвідчення або свідоцтво: покрівельника (не нижче 3 розряду не менше 2-х осіб) зазначених в Довідці; - Посвідчення або свідоцтво, що мають бути чинні на весь час надання послуг по ремонту будівель. , Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації
          3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Послуги з поточного ремонту будівель: КНС - №3 (інв.№7048), КНС - №8 (інв.№2343),ТП - №212 (інв.№2132),ТП - №210 (інв.№2141),ТП - №211 (інв.№2216)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Статус: Активна
          Дата створення: 25-02-2025, 15:27:27
          Способи підтвердження:
          Документ
          Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічних** за предметом закупівлі договорів на надання послуг необхідно надати: 1.Довідку у довільній формі, що містить відомості про: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору та місце розташування об’єкту виконання робіт/ надання послуг; номер, дату укладення договору , крім договорів з замовником, та відомості про виконання договору. 2. Копія договору (з додатками), що зазначені в Довідці; 3. Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договору, зазначеним в Довідці, а саме: завірені скан-копії Актів виконаних робіт за формою КБ-2в, що містять вищезазначені види послуг (робіт); 4. Оригінал або завірені учасником копію позитивного листа-відгуку щодо вказаного в довідці договору з зазначенням: - найменування виконавця/підрядника та замовника; - предмету договору; - номеру та дати договору; - підтвердження належного виконання договору щодо якості та строків надання послуг. Зазначений відгук має бути наданий від Замовників, інформація про якого наведена в Довідці. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором Замовник розуміє договір, за яким надавались послуги (виконувались роботи) в області ремонту будівель. , Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ