Закупівлю оголошено - 24-02-2025, 15:07. Дата останніх змін - 11-04-2025, 00:00

Капітальний ремонт частини приміщень загального користування (коридорів), першого поверху (Літери А) КЗВО Комунальний заклад вищої освіти «Академія культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради

Капітальний ремонт частини приміщень загального користування (коридорів), першого поверху (Літери А) КЗВО Комунальний заклад вищої освіти «Академія ку... Державна закупівля - UA-2025-02-24-010090-a Капітальний ремонт частини приміщень загального користування (коридорів), першого поверху (Літери А) КЗВО Комунальний заклад вищої освіти «Академія культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради від замовника Комунальний заклад вищої освіти "Академія культури і мистецтв" Закарпатської обласної ради від 2/24/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-24-010090-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-24-011222-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 24-02-2025, 15:07
по 08-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 24-02-2025, 15:07
по 11-03-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Cкасовано

Період оскарження умов закупівлі - по 08-03-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Торги відмінено
Бюджет:
2095835
2 095 835 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Роботи
Мінімальний крок аукціону:10 479,18 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:Комунальний заклад вищої освіти "Академія культури і мистецтв" Закарпатської обласної ради
ЄДРПОУ:44799722 Досьє YouControl
Сайт:https://institute-culture.uz.ua/ua/
Контактна особа:Діана Калинич
Телефон:+380958157230
E-mail:uzh.academyca@uica.education
Місцезнаходження:
88015, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Минайська, буд. 38/80
4



Інформація про скасування закупівлі

Протокол відміни закупівлі/лоту або визнання таким, що не відбувся.pdf

Статус:

Виконано

Опис скасування закупівлі/лоту:

У технічному завдані яке не відповідає вимогам дод. 2 тендерної документації помилково пункти пропущені. Скасувати у зв’язку з помилками.

Причина скасування закупівлі/лоту:

Дата:

11-04-2025, 00:00

Період оскарження:

з 31-03-2025, 14:22 по 11-04-2025, 00:00

Документи:

+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Капітальний ремонт частини при ...
2 095 835 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Капітальний ремонт частини приміщень загального користування (коридорів), першого поверху (Літери А)

1
робота
88015 Україна Закарпатська область м. Ужгорд вул. Минайська 38/80
по 31-12-2025
45453000-7
Капітальний ремонт і реставрація


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічний Видалено24-02-2025, 15:07:14
    Інший
    публічний Видалено24-02-2025, 15:07:14
    Інший
    публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 15:07:14
    Інший
    публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 15:07:14
    Інший
    публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 15:07:14
    Інший
    публічнийЕкспортовано:24-02-2025, 15:07:14
    Інший
    публічнийЕкспортовано:27-02-2025, 15:47:04
    Інший
    публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 22:06:18
      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
      +-
      Пропозиції

      Кваліфікація Учасників

      Інформація про Переможця
      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
      Рішення підписано
      Ім'я:
      ТОВ "ФІД"   Досьє YouControl
      Строк розгляду пропозиції:
      з 11-03-2025 по 19-03-2025
      Статус:
      учасник виграв закупівлю
      Контактна інформація:
      Україна, Закарпатська область, Ужгородський р-н, село Великі Лази, "Новий", мікрорайон, вул.Першотравнева(пн), будинок 3, 89440, Василь Савко
      Остаточна пропозиція:
      2 026 408,80 UAH, з ПДВ
      Документи пропозиції:
      Документи рішення:
      Дата акцепта:
      11-03-2025, 14:21
      Період подачі оскарження:
      по 17-03-2025, 00:00
      Договір
      Цей договір було скасовано до підписання
      Системний номер договору:
      UA-2025-02-24-010090-a-c1
      2 026 408,80 UAH
      Ціна договору
      2 026 408,80 UAH
      Ціна договору без ПДВ

      Пропозиції Учасників

      Пропозицію подав:
      ТОВ "ФІД"   Досьє YouControl
      Остаточна пропозиція:
      2 026 408,80 UAH, з ПДВ
      Інформація про субпідрядника:
      -
      Підпис:
      підписано
      Дата та час подання пропозиції:
      10-03-2025, 10:28:55
      Документи:
      Тип документа:
      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
      2. Вчинення корупційних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
      3. Вчинення економічних правопорушень
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
      4. Вчинення кримінальних правопорушень
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
      5. Порушення справи про банкрутство
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
      Підтверджується, що
      Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      Юридичною особою підтверджується, що
      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
      Резидентом підтверджується, що
      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
      Підтверджується, що
      Мова тендерної пропозиції: Українська
      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
      Підтверджується, що
      Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
      Доказ:
      Документ
      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
      Підтверджується, що
      Довідка складена за формою Додатка №6 за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника (не менше 5 працівників робітничих спеціальностей). На підтвердження наявності працівників надати копії трудових книжок або копії наказів або копії трудових договорів або копії цивільно-правових договорів тощо з терміном дії на строк виконання договору про закупівлю.
      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
      Підтверджується, що
      1. Копію статуту або іншого установчого документу (за наявності) для учасника – юридичної особи. У разі якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. 2. Копію актуального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 3. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (для Учасника - фізичної особи). 4. Копію паспорту (для Учасника - фізичної особи). 5. Копію Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (за наявності, у разі сплати такого податку). 6. Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія витягу з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість (за наявності). 7. Гарантійний лист щодо погодження з проектом договору. 8. Копії документів, що підтверджують повноваження особи подавати тендерну пропозицію. 9. Пропозиція (пропозиції) Учасника, у відповідності вимогам Додатку №4 до цієї документації. 10. Інформація Учасника про те, що він здійснює свою діяльність у відповідності до установчих документів.
      Доказ:
      Документ
      4. Наявність фінансової спроможності
      Підтверджується, що
      Кошторисну документацію, яка має бути розроблена в програмному комплексі АВК, або ІВК, або аналог, у складі: - договірна ціна з пояснювальною запискою (має бути складена відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281); - локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, усі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (має бути складений відповідно до технічного завдання); - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; - розрахунок прибутку та адміністративних витрат; - розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Учасник повинен гарантувати, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства і включає усі необхідні витрати (надати гарантійний лист).
      Доказ:
      Документ

      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

      + -
      Документи тендеру
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено24-02-2025, 15:08:03
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено24-02-2025, 22:13:56
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічний Видалено27-02-2025, 15:48:10
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:05-03-2025, 22:06:52
          Електронні тендерні вимоги
          1. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          2. Порушення справи про банкрутство
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          3. Вчинення економічних правопорушень
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          5. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          6. Вчинення кримінальних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          7. Вчинення корупційних правопорушень
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Юридичною особою підтверджується, що
          1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          Фізичною особою підтверджується, що
          2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
          Застосовується до:
          Замовника
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          11. Наявність антикорупційної програми
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Резидентом підтверджується, що
          1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
          Статус: Архівована
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          Дата архівування:
          Нерезидентом підтверджується, що
          2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
          Статус: Архівована
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          Дата архівування:
          1. Мова (мови) тендерної пропозиції
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Закупівлі
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          1. Наявність фінансової спроможності
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Капітальний ремонт частини приміщень загального користування (коридорів), першого поверху (Літери А)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Кошторисну документацію, яка має бути розроблена в програмному комплексі АВК, або ІВК, або аналог, у складі: - договірна ціна з пояснювальною запискою (має бути складена відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281); - локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, усі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (має бути складений відповідно до технічного завдання); - підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису; - розрахунок прибутку та адміністративних витрат; - розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису. Учасник повинен гарантувати, що його ціна розрахована відповідно до вимог чинного законодавства і включає усі необхідні витрати (надати гарантійний лист).
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Капітальний ремонт частини приміщень загального користування (коридорів), першого поверху (Літери А)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - 1. Копію статуту або іншого установчого документу (за наявності) для учасника – юридичної особи. У разі якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. 2. Копію актуального витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 3. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (для Учасника - фізичної особи). 4. Копію паспорту (для Учасника - фізичної особи). 5. Копію Свідоцтва про право сплати єдиного податку суб’єктом малого підприємництва-юридичною особою або копія витягу з реєстру платників єдиного податку (за наявності, у разі сплати такого податку). 6. Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія витягу з реєстру платників податку – для учасника, який є платником податку на додану вартість (за наявності). 7. Гарантійний лист щодо погодження з проектом договору. 8. Копії документів, що підтверджують повноваження особи подавати тендерну пропозицію. 9. Пропозиція (пропозиції) Учасника, у відповідності вимогам Додатку №4 до цієї документації. 10. Інформація Учасника про те, що він здійснює свою діяльність у відповідності до установчих документів.
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Капітальний ремонт частини приміщень загального користування (коридорів), першого поверху (Літери А)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Довідка складена за формою Додатка №6 за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, що є предметом закупівлі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника (не менше 5 працівників робітничих спеціальностей). На підтвердження наявності працівників надати копії трудових книжок або копії наказів або копії трудових договорів або копії цивільно-правових договорів тощо з терміном дії на строк виконання договору про закупівлю.
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту Капітальний ремонт частини приміщень загального користування (коридорів), першого поверху (Літери А)
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
          Статус: Активна
          Дата створення: 24-02-2025, 15:07:11
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ