Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 45 000 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 225 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 225 000 UAH |
| Замовник: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37448113 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чигир Галина Іванівна |
| Телефон: | 380445631724 |
| E-mail: | tender-uo2@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
15 |
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції для формування повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, у відповідності до пункту 43 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178 на закупівлю Капітальний ремонт фасаду загальноосвітнього навчального закладу І-ІІІ ступенів гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови Дарницького району м. Києва, вулиця Мишуги Олександра, 5 (заходи з енергозбереження) (ДК 021:2015 код 45443000-4 «Фасадні роботи») найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, та вжиття у зв’язку з цим заходів, що передбачені пунктом 41 особливостей, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178.
ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Учасник надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№1 від 07.03.2025р. в якій в п.13 Люльки двомісні самопідйомні, вантажопійомність 300/500 кг (Люлька будівельна ZLP 500) в графі «Примітка» зазначена оборотно-сальдова відомість по рахунку: 22 за 2025 р., яка не відповідає даним. У зв’язку з цим, прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
ПОВІДОМЛЕННЯ про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Учасником надана Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №03-07/18 від 07.03.2025р де зазначено в п.7 лицювальник-плиточник Абрамова (Куриліна) Анна Олексіївна та наказ № 6-к від 05.03.2025р про прийняття на роботу (лицювальник-плиточник Абрамова Анна Олексіївна), які не відповідають даним в Дипломі ДЛ №013239 який виданий на ім’я Куриліна Анна Олексіївна. 2. Учасником надана Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №03-07/18 від 07.03.2025р де зазначено в п.7 опоряджувальник будівельний Ковальова (Крикуненко) Олена Григорівна та наказ № 6-к від 05.03.2025р про прийняття на роботу (опоряджувальник будівельний Ковальова Олена Григорівна), які не відповідають даним в Дипломі ГЗ №902609 який виданий на ім’я Крикуненко Олена Григорівна в якому назва професії зазначена штукатур-маляр-плиточник. 3. Відповідно до п.2.2 Додатку №1 в частині - головний інженер…(Сопін Станіслав Юрійович)(Додатково надати документ, який підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс). Учасник надав Договір страхування № BVY7U3A від 10.03.2025, але відсутній страховий поліс. 4. Відповідно до п.2.2 Додатку №1 в частині - виконавець робіт/виконроб …(Ворона Сергій Олександрович)(Додатково надати документ, який підтверджує страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності (страховий поліс). Учасник надав Договір страхування №U7W26N3 від 10.03.2025 р., але відсутній страховий поліс. 5. Відповідно до п.2.2 Додатку №1 в частині - інженер проектуальник в частині кошторисної документації …(Тарановська Юлія Андріївна) Учасник не надав договір добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та страховий поліс діючий на термін подачі тендерної пропозиції. 6. Учасником, на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№03-07/17 від 07.03.2025р. в п.3 Крани на автомобільному ходу (Автокран ХСМG QY25k2) та Декларацію відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці, де зазначено Автокран ХСМG QY25k2 , що не співпадає даним Договору про надання послуг №07/02-2023 від 01.07.2023р. (Автокран ХСМG QY25k5). 7. Учасник надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№03-07/17 від 07.03.2025р. в якій в п.4 та п.5 не зазначена кількість обладнання. 8. Учасником, на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№03-07/17 від 07.03.2025р. де зазначено в п.6 (Екскаватор-навантажувач CASE 580SV)- 1 шт. та п.7 Екскаватор одноковшевий (Екскаватор-навантажувач CASE 580SV) 1 шт., що не співпадає даним Договору №16-9/24 від 16.09.24 також 1 шт. 9. Учасником, на підтвердження наявності матеріально-технічної бази, надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№03-07/17 від 07.03.2025р. в п.10 Автомобіль марки КАМАЗ 55102 та в Договорі про надання послуг №10/24 від 01.01.2024р. (КАМАЗ 55102), не співпадає даним Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з питань охорони праці, де зазначено КАМАЗ модель 55111. 10. Учасник надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих.№03-07/17 від 07.03.2025р. в якій в п.36 Плиткоріз в графі «Примітка» зазначена оборотно-сальдова відомість по рахунку: 1122 за 07.03.2025 рік, яка не відповідає даним. 11. Учасником не надано Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), що не відповідає вимогам п.5 Додатку 7 до тендерної документації. 12. Не надано скан-копію договору між Учасником та компанією – перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття, що не відповідає вимогам п.7 Додатку №3 до тендерної документації. 13. Учасник не надав копію звіту про рух грошових коштів за останній звітній період , що не відповідає вимогам п.п.3.1 Додатку №1 до тендерної документації. У зв’язку з цим, прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.